Onderdanige dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paula heeft een relatie gekregen, naar mijn weten zelfs met een wandelaar (lucky guy) en is verhuisd en happy. Zoals ze me heeft geappt is ze nog beter geworden met haar pijpkunsten omdat ze nu elke dag met dezelfde kan oefenen
 
Paula heeft een relatie gekregen, naar mijn weten zelfs met een wandelaar (lucky guy) en is verhuisd en happy. Zoals ze me heeft geappt is ze nog beter geworden met haar pijpkunsten omdat ze nu elke dag met dezelfde kan oefenen
Zijn haar Appjes, een plaagstoot naar jou, of zoekt ze, al dan niet met medeweten, toch nog naar klandizie?
 
Onderdanige dames / slavinnen zijn tegenwoordig erg lastig te vinden. Begrijp het wel want het is voor een dame alleen lastiger zo af te spreken.
Onderdanige dames zijn lastig te vinden... Hoezo? Hoe bedoel je? Het is de 'meest ultieme fantasie' van veruit de meeste vrouwen om 'dominant' genomen te worden door een (vreemde) man!

Zaak is natuurlijk wél om eerst haar vertrouwen te winnen...
Verschijn op de date stijlvol gekleed, in onberispelijke hygiene... en straal ongegeneerd zelfvertrouwen uit! Douche opnieuw als ze dat graag wil (ook al heb je 'net gedouched'). En dan... begin met HAAR te verwennen! Begeer haar zoals elke vrouw begeerd wil worden... en geniet ervan met volle teugen! Jou inmiddels kijharde erectie zal haar zeker niet onopgemerkt gebleven zijn! Wees maar zeker! En... neem controle! En... voor je het weet... geeft zij zich volledig aan je over...

Let wel op dat je vooraf afgesproken grenzen ten allen tijde respecteert! Neen is neen!
Have fun! Je zal haar meer keren laten klaarkomen dan zij zelf wist dat ze kon! Haha!
 
Onderdanige dames zijn lastig te vinden... Hoezo?
Omdat er een zeker risico bestaat die veel groter is voor een onderdanige dame als het gaat om bdsm/bondage.
Zeker als je zoekt naar een onderdanige dame die alleen afspreekt. Feitelijk gezien kun je dat nagaan op bijvoorbeeld kinky. Het aantal dominante dames is vele malen groter naast de gebruikelijke groep. Gericht op bdsm zul je nauwelijks nog een slavin/sub vinden, dat is gewoon een feit.

Zelf ken ik er slechts 1 die actief is en de voorkeur geeft aan onderdanig zijn. Misschien is jouw definitie van onderdanige dames anders.

De "tips" zijn algemeen bekend, daar houden ook de niet onderdanige/dominante dames van.
 
Onderdanig en dominant gaat beide over (B)DS(M) de D staat voor dominant en de s staat voor submissive.;)

Sluit niet uit dat het gewoon om gewoon seks te hebben maar het gaat hier om het aanbod van onderdanige DVP's. En die zijn erg lastig te vinden, heel begrijpelijk ook. De meeste mannen die een onderdanige dame zoeken zijn zelf dominant ingesteld namelijk.

Zou je een paar dvp's kunnen noemen die adverteren met onderdanig aangeboden ? Omdat je zegt dat de veruit meeste dat willen.
 
Onderdanig en dominant gaat beide over (B)DS(M) de D staat voor dominant en de s staat voor submissive.;)
De D staat ook voor discipline en degradation; de S ook voor sadisme en sugar baby/daddy/mommy. Er kunnen nog wel meer letters aan de afkorting worden verbonden. Vroeger bestond de afkorting alleen uit de letters S en M, inmiddels zijn daar B en D bijgekomen en net als met LGBT, zullen daar nog meer letters bijkomen, om de lading te dekken. Het spectrum is zo enorm breed, maar voorlopig is het hek nog niet van de dam.
 
Maar dit topic onderwerp gaat nu eenmaal over onderdanige dames (DVP's) gezocht door mannelijke hetero's.

De rest van de LHBTI, nonbinaire, sissy, gay enz afkortingen liever in een andere rubriek. Laat dit topic gaan over wat de starter bedoeld heeft.
 
Maar dit topic onderwerp gaat nu eenmaal over onderdanige dames (DVP's) gezocht door mannelijke hetero's.

De rest van de LHBTI, nonbinaire, sissy, gay enz afkortingen liever in een andere rubriek. Laat dit topic gaan over wat de starter bedoeld heeft.
Ik heb LGBT alleen aangehaald, als voorbeeld, voor de schier eindeloze toevoeging van letters aan de oorspronkelijke afkorting. Die kant lijkt het met BDSM ook op te gaan.

Hoe meer toegevoegde letters, aan de oorspronkelijke afkorting, hoe meer je door de bomen, het bos niet meer ziet.
 
Ik heb LGBT alleen aangehaald, als voorbeeld, voor de schier eindeloze toevoeging van letters aan de oorspronkelijke afkorting. Die kant lijkt het met BDSM ook op te gaan.
Geen idee waar je dat vandaan haalt. Bdsm bestond gewoon al in nagenoeg hedendaagse vorm, toen de LGBTQ+++'ers ook nog gewoon simpelweg homo, lesbo, bi of trans waren, zonder al die andere nietszeggende hokjes die ze tegenwoordig toevoegen.
En behalve discipline en sadisme zijn al die variante verklaringen van bdsm absoluut niet algemeen aanvaard. De vergelijking ontgaat me dus.
 
Ik begrijp dat de vrouwelijke slavinnen veilig moeten kunnen werken. Voor mij is dan de ideale combinatie een meesteres, een slavin en mezelf. Maar na Nina heb ik zo niemand meer gevonden.
Weet iemand waar de slavinnen van Nina nu zijn?
 

Joyce heeft aan onderdanig te zijn. Toevallig iemand haar getest op haar skills?
Jazeker. Enkele maanden geleden een uurtje afgesproken met haar als slavin.
Ze doet alles heel onderdanig zoals aangegeven in haar profiel. Ze pijpt vlot deepthroat en slikt ook zonder problemen. Beste rimbeurt ooit.
 
Jazeker. Enkele maanden geleden een uurtje afgesproken met haar als slavin.
Ze doet alles heel onderdanig zoals aangegeven in haar profiel. Ze pijpt vlot deepthroat en slikt ook zonder problemen. Beste rimbeurt ooit.
Is het mogelijk een recensie te schrijven erover. Ik ben namelijk benieuwd over het verloop van de date. Mag eventueel privé gestuurd worden hoor 😉
Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan