Ongevraagd (goedbedoeld) advies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.410
03/11/22
2.529
Site
Heel vaak krijg ik appjes van heren die denken alles beter te weten als het aankomt op mijn foto's, looks, tekst, prijs, promoten, werktijden en noem maar op. Vaak gebeurt dit pas nadat ze mij alle informatie laten sturen die ik heb voor ze, incl een vragen vuurtje van ze.

"Ja je bent nog maar een jonkie dus je kan het beste..." of "Ja met je 23 weet je helemaal niet hoe het werkt in deze wereld dus je moet even luisteren naar wat ik te zeggen heb"

Wanneer ik dan aangeef niet geinteresseerd te zijn in hun advies dan krijg ik de volle laag of word geblokkeerd. 23 is jong maar doe het al sinds mijn 19e, ben dus niet achterlijk.

Zijn er meer dames die zich hierin herkennen? Krijg er soms 20 per dag, bloed irritant want ik ben een heel gesprek verder en heb uiteindelijk saus 😅
 
Heel vaak krijg ik appjes van heren die denken alles beter te weten als het aankomt op mijn foto's, looks, tekst, prijs, promoten, werktijden en noem maar op. Vaak gebeurd dit pas nadat ze mij alle informatie laten sturen die ik heb voor ze, incl een vragen vuurtje van ze.

"Ja je bent nog maar een jonkie dus je kan het beste..." of "Ja met je 23 weet je helemaal niet hoe het werkt in deze wereld dus je moet even luisteren naar wat ik te zeggen heb"

Wanneer ik dan aangeef niet geinteresseerd te zijn in hun advies dan krijg ik de volle laag of word geblokkeerd. 23 is jong maar doe het al sinds mijn 19e, ben dus niet achterlijk.

Zijn er meer dames die zich hierin herkennen? Krijg er soms 20 per dag, bloed irritant want ik ben een heel gesprek verder en heb uiteindelijk saus 😅
Heel herkenbaar wat je allemaal benoemd 😉. Vooral als je nieuw bent kan dit heel frustrerend zijn. Als wij bijv adverteren en we hebben iemand die vragen gaat stellen, verwijzen we ze altijd naar onze adv 😉. Alles staat erin wat ze willen weten en diegene die wel allemaal vragen gaat stellen komt meestal toch niet op dagen. Het is een lastig wereldje voor beide kanten. Succes
 
Maar wat als er nu eigenlijk wel een fout instaat, of een betere formulering kan gebruikt worden ?

bv: sommige dames schrijven in hun ad dat "gehandicapten" welkom zijn. Echter is het woord "gehandicapt" voor die mensen al onmiddellijk aanstootgevend of een afknapper. Beter is dan "mindervalide". Maak je daar dan een opmerking over of niet ?
 
Heel vaak krijg ik appjes van heren die denken alles beter te weten als het aankomt op mijn foto's, looks, tekst, prijs, promoten, werktijden en noem maar op. Vaak gebeurd dit pas nadat ze mij alle informatie laten sturen die ik heb voor ze, incl een vragen vuurtje van ze.

"Ja je bent nog maar een jonkie dus je kan het beste..." of "Ja met je 23 weet je helemaal niet hoe het werkt in deze wereld dus je moet even luisteren naar wat ik te zeggen heb"

Wanneer ik dan aangeef niet geinteresseerd te zijn in hun advies dan krijg ik de volle laag of word geblokkeerd. 23 is jong maar doe het al sinds mijn 19e, ben dus niet achterlijk.

Zijn er meer dames die zich hierin herkennen? Krijg er soms 20 per dag, bloed irritant want ik ben een heel gesprek verder en heb uiteindelijk saus 😅
Dan bedank je ze toch vriendelijk voor hun advies en vertel ze dan gelijk dat je hier graag een uurtje over met ze van gedachten wil wisselen , uiteraard tegen het geldende uurtarief
 
23 is jong maar doe het al sinds mijn 19e, ben dus niet achterlijk.

Weet niet of je het zo moet zeggen. Bedoel is niet echt "stoer" om te roepen dat je al 4 jaar als DVP werkt als je PAS 23 bent. Qua carriere keuze zijn er betere opties.
Maar goed dat is dus onbedoeld advies waar je schijt aan hebt :rolleyes: 😘 :ROFLMAO:
 
Weet niet of je het zo moet zeggen. Bedoel is niet echt "stoer" om te roepen dat je al 4 jaar als DVP werkt als je PAS 23 bent. Qua carriere keuze zijn er betere opties.
Maar goed dat is dus onbedoeld advies waar je schijt aan hebt :rolleyes: 😘 :ROFLMAO:
Fijn dat je weet dat dit mijn gehele carriere pad ook is. Misschien geen oordeel vellen voor je uberhaupt weet wie ik ben en wat ik verder doe 😌🙋🏼‍♀️
 
Ik begrijp de frustratie maar het is altijd nuttig eens te luisteren. Zoals bij mij, ik heb dyslexie en het gebeurd soms dat klanten zeggen 'Lisa er staat daar een foutje.' Wel dankje! Want dan sta ik niet belachelijk op het net!

Als het commentaar is op je werkwijze zou ik gewoon zeggen dat je het gaat meenemen voor in de toekomst. Maar dat je u nu het beste voelt bij jouw werkwijze.

Het leven is te mooi om je daarover op te winden meid. Weg met de negativiteit 👌🏻❤️
 
Jaaa deze!
"Ik ben ouder als jou, dus ik weet het beter"
Die krijg ik ook zo vaak. Als de enige credit die je je zelf kan geven is dat je elk jaar ouder bent geworden. Vind ik je een beetje sneu.
Of "wij mannen vinden dat.." als je in je eentje denkt voor alle mannen te kunnen spreken heb je sowiso geen idee waar je het over hebt.
Meestal krijg ik dit goed bedoelde advies na dat ze me verteld hebben dat ze mijn prijs te hoog vinden. En ik op deze manier echt niet rond ga komen. Dan geef ik ze het goed bedoelde advies terug dat ze hun vrouw/moeder om iets meer zakgeld moeten vragen.
 
is er nou niemand die kan bedenken dat er gewoon zoiets als GOED BEDOELD advies is? EN je er dus niets achter moet zoeken. Vind je het niets? Negeren...
Maybe willen sommige kerels gewoon.... aardig zijn?
 
Maar wat als er nu eigenlijk wel een fout instaat, of een betere formulering kan gebruikt worden ?

bv: sommige dames schrijven in hun ad dat "gehandicapten" welkom zijn. Echter is het woord "gehandicapt" voor die mensen al onmiddellijk aanstootgevend of een afknapper. Beter is dan "mindervalide". Maak je daar dan een opmerking over of niet ?
Mindervalide is ook een raar woord. Gewoon een beperking hebben
 
is er nou niemand die kan bedenken dat er gewoon zoiets als GOED BEDOELD advies is? EN je er dus niets achter moet zoeken. Vind je het niets? Negeren...
Maybe willen sommige kerels gewoon.... aardig zijn?
Klopt, snap ik , die zullen er ook wel tussen zitten , de dames zullen dit ook wel kunnen bevestigen vermoed ik :)
 
Mindervalide is ook een raar woord. Gewoon een beperking hebben

Pfffff 1976 belt ......


en oef oef wat voelt dit aan alsof het 2022 is.....

Toen was het als een grap bedoeld, maar dit is eigenlijk wat we inmiddels dagelijks meemaken.
Mensen staan tegenwoordig 3 rijen dik klaar om anderen te vertellen wat ze verkeerd doen of niet mogen doen.
Zijn we weer op-topic ... :)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan