Ook de GB met QR code

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Duzzz ze denken dat je met QR code top beschermt bent door ongtesteste mensen maar met prikkie...Succes ermee

Zag op SJ sommige GB dit nu verplichten in hun pakket

:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ongevaccineerden hebben 33x meer kans om op de IC te komen.
Vrijwel iedereen die in het ziekenhuis ligt onder de 70 is ongevaccineerd.
Gevaccineerden hebben ~ 75% minder kans om corona te krijgen en vervolgens ~ 50% minder kans om het door te geven als ze het hebben.
De testbereidheid onder gevaccineerden is meer dan 2x zo hoog dan onder ongevaccineerden.
Gevaccineerden houden zich beter aan de basismaatregelen.

Ga je antivax gejank op je complotforum plaatsen i.p.v. hier elk topic ermee vervuilen.
 
Basko, man, grow up, stop in godsnaam met je kinderachtige en egoistische gedoe. Het wordt tijd dat jullie je verantwoordelijkheid nemen.
Ik begin jullie gewoon kotsbeu te worden, altijd hetzelfde gezever en dezelfde argumenten. Trouwens, wie is er een schaap ? Degenen die de wetenschap volgen of de sukkerlaars die onnozele youtube filmpjes geloven ?
Ik heb me laten vaccineren, heb nog altijd geen 5G ontvangst, ben nog altijd springlevend en heb nog altijd geen bijwerkingen. En zeg aub niet dat dat binnen 2 jaar wel zal zijn.
 
Het is wettelijk verplicht, of ze nu denken dat ze daar beter beschermt zijn zegt daar niets over.....
Waar staat dat heb je een link in Nederland? .. Dus bij de clubs en raamdames en privé hoeft dit niet.. En waarom is dit niet bij iedere GB vermeld als dit wettelijk is vast gesteld?
 
Duzzz ze denken dat je met QR code top beschermt bent door ongtesteste mensen maar met prikkie...Succes ermee

Zag op SJ sommige GB dit nu verplichten in hun pakket

:ROFLMAO::ROFLMAO:
Basko, man, grow up, stop in godsnaam met je kinderachtige en egoistische gedoe. Het wordt tijd dat jullie je verantwoordelijkheid nemen.
Ik begin jullie gewoon kotsbeu te worden, altijd hetzelfde gezever en dezelfde argumenten. Trouwens, wie is er een schaap ? Degenen die de wetenschap volgen of de sukkerlaars die onnozele youtube filmpjes geloven ?
Ik heb me laten vaccineren, heb nog altijd geen 5G ontvangst, ben nog altijd springlevend en heb nog altijd geen bijwerkingen. En zeg aub niet dat dat binnen 2 jaar wel zal zijn.
 
Hahaha in België ,. Maastricht, Engeland, Duiitsland, etc etc ligt 80 procent met gevaccineerde dombo's in het ziekenhuis ga weg man met je staatspropaganda van die vaccins worden mensen steeds dommer lijkt , hoe meer spuiten hoe meer mensen in het ziekenhuis en als die vaccins zo goed werken waarom laat iedereen zich dan volspuiten???en
waarom durft je vriend Hugo de cijfers niet prijs te geven in Nederland..... PIPO???
Hallo moderator, misschien deze idioot verwijderen? Of wil je dat Basko van girlsreview een wappie-site maakt?
 
Waar staat dat heb je een link in Nederland? .. Dus bij de clubs en raamdames en privé hoeft dit niet.. En waarom is dit niet bij iedere GB vermeld als dit wettelijk is vast gesteld?
Artikel 5.2 van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19 juncto artikel 58a, eerste lid, van de Wet publieke gezondheid. Een gangbang die niet in een woning georganiseerd wordt, is een 'evenement' in de zin van de Wpg.
 
Artikel 5.2 van de Tijdelijke regeling maatregelen covid-19 juncto artikel 58a, eerste lid, van de Wet publieke gezondheid. Een gangbang die niet in een woning georganiseerd wordt, is een 'evenement' in de zin van de Wpg.
Volgens mij worden de meeste juist in privé woningen gehouden... Ik zie er zo al een stuk of 15 op SJ
 
Niet alleen gangbangs! Kwestie v tijd:


Zonder coronapas kom je over niet al te lange tijd ook de salons, clubs en privehuizen niet meer in. Kans dat de dames ook die pas moeten gaan laten zien is vrij groot.

Misschien toch maar wel overwegen om dat vaccin te gaan halen?
 
Op 14 november 2021
 

Bijlagen

  • IMG-20211118-WA0008.jpg
    IMG-20211118-WA0008.jpg
    174,5 KB · Weergaven: 23
  • IMG-20211118-WA0007.jpg
    IMG-20211118-WA0007.jpg
    182,4 KB · Weergaven: 23
  • IMG-20211118-WA0006.jpg
    IMG-20211118-WA0006.jpg
    164,6 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan