Oom Agent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.526
19/07/21
2.295
17
Kreeg ik van een DVP een brief, ze had geen idee wat erin stond.

Wat blijkt: oom agent maakt een afspraak via Kinky. Zij of de planner loodst hem naar haar plek, zij doet open in haar sexy outfitje en daar staat opeens een heel team politie, handhaving en een tolk voor haar neus.

En dan de brief dat ze het pand willen afsluiten.

Dus niet alleen geile beren zitten te loeren op Kinky, maar ook de Sterke Arm. Best hufterig…

Kreeg ik van een DVP een brief, ze had geen idee wat erin stond.

Wat blijkt: oom agent maakt een afspraak via Kinky. Zij of de planner loodst hem naar haar plek, zij doet open in haar sexy outfitje en daar staat opeens een heel team politie, handhaving en een tolk voor haar neus.

En dan de brief dat ze het pand willen afsluiten.

Dus niet alleen geile beren zitten te loeren op Kinky, maar ook de Sterke Arm. Best hufterig…
Dat is gewoon handhaven vd wet, gebeurt al tig jaar, helaas te weinig

helaas te weinig
Nee joh, gebeurt veel te veel. Sterke arm zou imo alleen in actie moeten komen bij signalen van dwang, en/of overlast voor de buurt. Door kinky te monitoren en bij zoveel mogelijk dames langs te gaan, verstoren ze ook de dames die vrijwillig hier werken, en hier simpelweg snel geld verdienen. Die vrouwen doen niemand kwaad, laat ze doen!

Zoiets gebeurt in de praktijk enkel als er ernstige klachten of vermoedens van misbruik zijn. Het zou pas hufterig zijn, in die Sterke Arm dan niet zou optreden.

Nee hoor, afhankelijk van de gemeente gaan ze op bezoek bij iedereen waarvan ze advertenties kunnen vinden. Bij zo'n team zit dan ook een sociaal werker die dames voorlicht, kijkt of ze willen geholpen worden uit de prostitutie te stappen etc. En sommige gemeentes met een repressies beleid sluiten meteen panden etc om alles te onderdrukken.

Dat is toch best een naive opmerking. Natuurlijk kijkt de politie en andere handhavingsteams (ik zeg maar wat, Belastingdienst) mee op internet. Ik zal je nog een tip geven: die lezen hier ook mee hoor.

Nee joh, gebeurt veel te veel. Sterke arm zou imo alleen in actie moeten komen bij signalen van dwang, en/of overlast voor de buurt. Door kinky te monitoren en bij zoveel mogelijk dames langs te gaan, verstoren ze ook de dames die vrijwillig hier werken, en hier simpelweg snel geld verdienen. Die vrouwen doen niemand kwaad, laat ze doen!
Houden woonruimte bezet, werken zwart en maken legale prostitutie kapot, gewoon aanpakken, maar is geen personeel voor

Terug
Bovenaan Onderaan