Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben er een keer geweest is een klein straatje heb daar 15 minuten zitten zoeken. Is een hotel met kleine mooie kamers.
Ik was daar vorige week bij een Russische jonge dame, Je parkeert best onder het zand, is dan 5 min wandelen.
Bij aankomst aan het hotel krijg je een code van de inkom deur.
Dus locatie is prima, de date zelf was te professioneel voor mij, totaal geen GFE ...
 
Iemand al bij Fien geweest? Ontvangt in Kluisbergen
Een tijdje geleden
Valt al bij al mee
Is de dame van de foto's en kloppen al bij al
Kennis gemaakt bij een drankje en sigaretje, dan naar boven verfrist en dan op bed ging mee in het voorspel en het neuken
Ga misschien nog langs gaan als ik op de streek ben
 
Ik was daar vorige week bij een Russische jonge dame, Je parkeert best onder het zand, is dan 5 min wandelen.
Bij aankomst aan het hotel krijg je een code van de inkom deur.
Dus locatie is prima, de date zelf was te professioneel voor mij, totaal geen GFE ...
Bij wie ben je geweest?
 
Amai. Knappe dame
Is ook Roemeense dame en service is je heel snel buiten werken.
Ben eens bij geweest en is te mijden. Zit constant op haar gsm te tokkelen ook terwijl je haar aan het neuken bent moet je stoppen om haar bericht te kunnen lezen.
Appartement waar ze ontvangt is maar vuile boel. Vloer plakt van het vuil. Ook zit daar een hond constant te blaffen en ruikt het naar hond ook geen enkel deur in dat appartement beetje rare boel.
Haar service stelt niet veel voor. Je mag haar bijna niet aanraken en pijpt je half minuut. Condoom aan plak glij middel en eens je gekomen bent mag je vertrekken. Doet handdoek rond haar en laat je vertellen. Eens buiten staat er al andere klaar. Geen wasje vooraf en dat ruik je wel. Zit daar tegen haar zin dat merk je en spreekt ook geen woord Engels of Nederlands. Denk dat haar pooier daar ook aanwezig is achter de hoek.
Dus zeker te mijden meid met mooie foto's maar in werkelijkheid een heel vies ding. Weg gesmeten centen en na 10 a 15 min zit je terug in je auto.
 
Iemand ervaring met Ely?

 
Is ook Roemeense dame en service is je heel snel buiten werken.
Ben eens bij geweest en is te mijden. Zit constant op haar gsm te tokkelen ook terwijl je haar aan het neuken bent moet je stoppen om haar bericht te kunnen lezen.
Appartement waar ze ontvangt is maar vuile boel. Vloer plakt van het vuil. Ook zit daar een hond constant te blaffen en ruikt het naar hond ook geen enkel deur in dat appartement beetje rare boel.
Haar service stelt niet veel voor. Je mag haar bijna niet aanraken en pijpt je half minuut. Condoom aan plak glij middel en eens je gekomen bent mag je vertrekken. Doet handdoek rond haar en laat je vertellen. Eens buiten staat er al andere klaar. Geen wasje vooraf en dat ruik je wel. Zit daar tegen haar zin dat merk je en spreekt ook geen woord Engels of Nederlands. Denk dat haar pooier daar ook aanwezig is achter de hoek.
Dus zeker te mijden meid met mooie foto's maar in werkelijkheid een heel vies ding. Weg gesmeten centen en na 10 a 15 min zit je terug in je auto.

ik twijfel of ik ook niet lang geleden bij deze vrouw geweest ben, was alleszins ook ene die haar gsm zat te lezen tijdens de seks en met een handdoek rond haar die geen Engels kon en met een pooier achter de hoek, echte afknapper, was wel in een hotel bij mij,
 
Ze zou vroeger nog in een appartement boven een zaak ontvangen hebben maar nu thuis. Even contact opgenomen voor info, ze kan het wel goed uitleggen. Ze ontvangt in Ronse en niet in Oudenaarde.
 
Amai. Knappe dame
Adverteert ook met meerdere namen Carla Iris Maria….
Doet het ook zonder condoom zoals veel van die Romeense dames dit merk je ook aan het laken op het bed. Is smerig van al de sperma vlekken. Haar poes wast ze ook niet na een wip dit merk je voel je en ruik je. Ook zag ik op het tafeltje in de kamer zalf liggen tegen schimmel in de poes. Haar foto's tonen mooie dame maar in life heel afgeleefd verslaafd en zit daar duidelijk tegen haar zin.
Amai. Knappe dame
 
Iemand ervaring met Ana of Angela?



Zitten op een adres waar ik geen ervaring mee heb.
 
Karla in Ninove. Dacht ergens heel goede recensie gelzen te hebben maar vind die niet meer. Heb beetje schrik van platte kont aangezien ze geen enkele foto van haar kont toont. Iemand meer info over haar aub? Lijkt me voor veel in en weinig taboes.
 
Hallo iemand ervaring met deze zwarte parel?

 
ziet er inderdaad schitterend uit, probleem met veel van de Afrikaanse dames is dat ze dit werk doen onder dwang en dus compleet ongemotiveerd, ongeïnteresseerd "afwerken".... het is steeds een gok. Als ze er volgende week nog is doe ik alvast een poging en post ik mijn feedback
 
Een tijdje geleden
Valt al bij al mee
Is de dame van de foto's en kloppen al bij al
Kennis gemaakt bij een drankje en sigaretje, dan naar boven verfrist en dan op bed ging mee in het voorspel en het neuken
Ga misschien nog langs gaan als ik op de streek ben
Is tongzoenen voluit? En wat zijn haar prijzen?
 
Is tongzoenen voluit? En wat zijn haar prijzen?
Gisteren bijgeweest. Dame ziet er niet jong uit en is waarschijnlijk vroeger volslank geweest en fel vermagerd. Vooral veel vel over op de buik. Gebit is zeker niet mooi. Onderaan rook het niet fris. Voor mij niet herhalingsvatbaar en voor 100 euro voor een half uurtje, vind je ergens veel beter. Na 20 min binnen en buiten. Wel zeer vriendelijk. 100 euro voor een half uurtje MC, 150 zc. Best MC zou ik zeggen....
 
Ziet er mooi uit ,zou ik ook wel eens proberen (denk wel dat de foto's echt zijn,ben wel niet zeker)
Als ze echt maar 49 kg weegt voor 1m 68 is ze wel heel mager (kan zijn dat ze verkeerd ingegeven heeft )
deze is echter 100 % echt
5 keer bijgeweest en een prachtig lichaam ,prachtkont ,borsten vals denk ik maar toch mooi
prachtige lingerie altijd en superlief
is nu terug in Brugge voor een paar weken
Ania/Anya is terug , ontvangt in Waregem. Foto's zijn echt , wel al van een paar jaar geleden. Lieve en mooie meid.
 
Is ook Roemeense dame en service is je heel snel buiten werken.
Ben eens bij geweest en is te mijden. Zit constant op haar gsm te tokkelen ook terwijl je haar aan het neuken bent moet je stoppen om haar bericht te kunnen lezen.
Appartement waar ze ontvangt is maar vuile boel. Vloer plakt van het vuil. Ook zit daar een hond constant te blaffen en ruikt het naar hond ook geen enkel deur in dat appartement beetje rare boel.
Haar service stelt niet veel voor. Je mag haar bijna niet aanraken en pijpt je half minuut. Condoom aan plak glij middel en eens je gekomen bent mag je vertrekken. Doet handdoek rond haar en laat je vertellen. Eens buiten staat er al andere klaar. Geen wasje vooraf en dat ruik je wel. Zit daar tegen haar zin dat merk je en spreekt ook geen woord Engels of Nederlands. Denk dat haar pooier daar ook aanwezig is achter de hoek.
Dus zeker te mijden meid met mooie foto's maar in werkelijkheid een heel vies ding. Weg gesmeten centen en na 10 a 15 min zit je terug in je auto.
Dàt is de reden dat ik nooit maar dan ook nooit een oostblok dame neem,ik weet beroepshalve dat ze zelf zonder hun benen te openen waardeloos zijn en je ze voor geen haar kan vertrouwen. Vaak worden ze ook gedwongen,maar zelfs als dat niet zo is bedotten ze waar je bij staat. Dan liever een vlaamse dvp die onafhankelijk is,wat duurdere prijzen vraagt met minder mogelijkheden maar ook met veel minder streken en vooral betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan