Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 2x mee afgesproken, antwoord vlotjes via sms, maar toch 2x voor een gesloten deur gestaan helaas...

Strange. Dan zal het waarschijnlijk iets met uw verschijning te maken hebben. Wat ze ook toegeeft toen ik haar ernaar vroeg ... Soit. Ik vind de foto's flatterend en 65 euro duur betaald ... Had ik het geweten gaf ik ze ergens anders uit.
 
Al 2x mee afgesproken, antwoord vlotjes via sms, maar toch 2x voor een gesloten deur gestaan helaas...
Al vaak genoeg mee gemaakt.
Krijg je een adres opgestuurd en als je er aan kom zie je een rij met 6 bellen.
Maar blijkt het aan de andere kant van de straat te zijn.
De dames willen eerst even kijken wie er binnen komt.
Eigenlijk niet zo gek.
Heb al eens van een dame gehoord dat ze had af gesproken er er opeens 4 man
bij haar binnen stonden.
Dit was zeer intimiderend voor haar.
 
Strange. Dan zal het waarschijnlijk iets met uw verschijning te maken hebben. Wat ze ook toegeeft toen ik haar ernaar vroeg ... Soit. Ik vind de foto's flatterend en 65 euro duur betaald ... Had ik het geweten gaf ik ze ergens anders uit.
Tja... whatever, ik zal het niet meer proberen... :rolleyes:
Kan je iemand aanbevelen in de regio die lekker pijpt,
 
Vertoeft al geruime tijd in Oost- & West-Vlaanderen met wisselende locaties, iemand ervaring met Lorraine/Lorena ?
 
Gelezen dat het slecht is maar geen ervaring mee.
Deze 2 advertenties van heet Vlaamse. Vlaamse knappe is dezelfde dame .
Zeker zijn geld niet waard .
Foto's zijn van verscheidene jaren geleden . Nu ziet deze dame er veel ouder uit als ze wel is .
Je bent veel vroeger buiten dan dat je er voor betaald .
Ze is enkel op geld uit .
Ze zal zich naast u op bed zetten zodanig dat je er niet aankan terwijl ze u pijpt . De sex is ook niet om van te dromen .
Ik weet ook van goede bron dat ze ooit mannen heeft bedreigt voor geld .
Ze dreigde dat ze het zou uitbrengen bij de vrouw dat de man vreemd is gegaan met haar . Eens ze centen ontvangen had was ze gelukkig .

Dus opletten bij deze blondine
 
Het lijkt er op dat Lynn in Aalst gestopt is. Vorige zomer heb ik haar tussen de twee lockdowns nog eens bezocht, maar op RL is ze niet meer te vinden, op sms'jes antwoordt ze niet en haar website Lynnmassages.com is nu ook verdwenen. ?
Als iemand weet of ze ergens anders ontvangt..
Ben ik ook wel benieuwd naar of ze nog zou ontvangen. Was voor mij wel een toppertje ;)
 

Iemand ervaring met 1van deze dames ?
 

Iemand ervaring met 1van deze dames ?
Lananova denk ik goede recessie op hookers in der tijd, zelf nog niet bij
geweest
 
Iemand ervaring met de 'Marokkaanse' of 'Portugese' Malika?

Ontvangt in Moerbeke Waas



 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan