Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand ervaring met Sandra uit Impe, lijkt me een lekkere milf. Adverteert regelmatig op redlights, maar vind geen recensies.. Heb er ooit eens een afspraak mee gemaakt toen ze nog in Lebbeke ontving, maar dit werd op de laatste moment afgeblazen, met een nep reden.
Toch zou ik het nog eens willen proberen. Pijpt ze zonder condoom ?
 

Heeft iemand deze al kunnen bereiken? Ik kom de laatste tijd veel dames tegen die adverteren maar die je langs geen kanten kan bereiken.
 
Iemand?
 

Iemand ervaring?
't Schijnt dat er een zoekbalkje bovenin zit. Het is daar mogelijk een naam ofzo in te typen. ;)

 
Laatst bewerkt:
Foto's van Melissa trouwens terug gevonden op Instagram. Braziliaanse schone. Profiel spreekt ook van een Braziliaanse.

Kan je haar profielnaam op Instagram eens doorgeven (via een prive-bericht als dat niet volgens de privacy-regels is). Als ze vandaag een foto post vanop een tropisch eiland, dan weet je in elk geval dat het een valse advertentie is.
 
Kan je haar profielnaam op Instagram eens doorgeven (via een prive-bericht als dat niet volgens de privacy-regels is). Als ze vandaag een foto post vanop een tropisch eiland, dan weet je in elk geval dat het een valse advertentie is.
Niet helemaal. Ik volg verschillende Instagram modellen met onlyfansaccounts enz. En er zijn een Tjechische en een Duitse die op vakantie vertrekken, daar heel wat privéshoots maken en die dan in de maanden daarop mondjesmaat posten als ze al ergens anders zitten om veel likes en volgers te hebben om daar dan mee naar advertisers te trekken, samenwerking uit te lokken of om reclame te maken voor hun onlyfans in bio.
 
Vraagje: soms zie ik leuke advertenties in Deinze maar ik weet eigenlijk helemaal niets van Deinze. Zijn dit privé appartementen of eerder privé huizen/rendez-vous hotels waar de dames ontvangen?

Jan
 
Iemand al eens bij Lana langs geweest?
Al twee keer. De eerste keer was het super leuk , heb ik ze lekker klaar gebeft en geneukt. Of ze kon goed faken….
De tweede keer dat ik bij haar geweest ben was rond 1uur s nachts , en ze zal dan wss al een drukke dag gehad hebben, toen kom er plotseling niks meer. Ze heeft wel een mooi figuur en schitterende blauwe kijkers.
Ik ga er niet meer naartoe…
 
iemand ervaring met deze schoonheid?
blijft maar tot maandag in Tielt
ziet er mij te goed uit om waar te zijn

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan