Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja raar ze wou alvast geen selfie doorsturen
maar de plaats waar ze ontvangt is wel een air B&B dus zou wel kunnen.
 
Iemand ervaring met elsje in Gent

Haar advertentie is anders maar spreekt me wel aan.
Elsje is vele jaren uit het circuit verdwenen en zie nu dat ze terug is. Héél lang geleden eens bij geweest, ontving toen in het befaamde appartementsblok net buiten Gent. Was professioneel en correct, niets bijzonders. Qua uiterlijk viel het gezicht een beetje tegen en ook iets meer kilo's dan ik verwacht had.
Het feit dat ze nu opnieuw adverteert met dezelfde foto's van al die jaren geleden is wel geen goed teken denk ik...
 
En deze?
Reist het land al enkele maanden rond, maar nog geen recensie gevonden.
 
En deze?
Reist het land al enkele maanden rond, maar nog geen recensie gevonden.
Ben die net ook tegengekomen 🙃
Leuke babbel op WhatsApp, maar voor de rest weet ik het ook niet ...
Veel knappe meisjes in Tielt precies ... voor zover de profielen echt zijn natuurlijk ... :unsure:
 
Waren normale prijzen
100 30 min 150 voor 1 uur.
Heb eens gepasseerd waar ze zou ontvangen.
Gordijnen waren dicht en zag geen auto of iets staan.
Ik heb daarstraks even met haar gechat? Stuurde direct de prijzen en adres terwijl ik iets anders vroeg.
Ik heb haar dan een foto van een ander huis in haar straat gestuurd en gevraagd of het dat was ... Ja zei ze ... :-/
 
Ik heb daarstraks even met haar gechat? Stuurde direct de prijzen en adres terwijl ik iets anders vroeg.
Ik heb haar dan een foto van een ander huis in haar straat gestuurd en gevraagd of het dat was ... Ja zei ze ... :-/
Ja ik had hetzelfde, het is iets raars inderdaad. Fotos staan nu terug online op de post. Ze komen negetief terug als je ze opzoekt met reverse image search.
Vreemd
 
net nog iemand gesproken die adverteert in regio Tielt
helemaal andere nationaliteit. 2 advertenties met verschillende namen
ontvangt blijkbaar in het zelfde huis. wordt alsmaar loucher en loucher
 
Gechat met die Sophia uit Tielt. Die gaf een adres door van een oud huis dat pas verkocht is en ingeschreven staat op een bedrijf nu. Een bedrijf in Handelsbemiddeling...
 
net nog iemand gesproken die adverteert in regio Tielt
helemaal andere nationaliteit. 2 advertenties met verschillende namen
ontvangt blijkbaar in het zelfde huis. wordt alsmaar loucher en loucher
Zou natuurlijk kunnen dat er verschillende kamers in gebruik zijn ... "zou kunnen" ...
 
Wat bedoel je dan? Iemand anders dan oo de foto?
Ja inderdaad, helemaal anders. Wel niet lelijk, maar heel passief en heel gehaast. Drong telkens aan om klaar te komen, waardoor ik volledig blokkeerde. Ook niet hygiënisch
 
Ja inderdaad, helemaal anders. Wel niet lelijk, maar heel passief en heel gehaast. Drong telkens aan om klaar te komen, waardoor ik volledig blokkeerde. Ook niet hygiënisch
Mja ... ken ik ... gewoon voor het geld en geen enkele emotie 🙄
Maw een gat in een matras ...
 
Heeft er iemand ervaring met Sandra uit Impe, lijkt me een lekkere milf. Adverteert regelmatig op redlights, maar vind geen recensies.. Heb er ooit eens een afspraak mee gemaakt toen ze nog in Lebbeke ontving, maar dit werd op de laatste moment afgeblazen, met een nep reden.
Toch zou ik het nog eens willen proberen. Pijpt ze zonder condoom ?
ben er vroeger nog bij geweest in oudegem , pijpe toen zonder en tongzoende ook , maar was nog voor corona , weet niet hoe het er nu aan toe gaat . gr zjeff
 
Vertel ... PM mag ook
Huisjesmelkers die Latijns Amerikaanse dames in panden laten werken voor hoge huurprijs. De dames voortdurend locatie laten wisselen. Vochtige doekjes, kamers gemaakt door een kast als muur te gebruiken enz.matras op de grond. Er zijn er zo al een paar opgerold de voorbije maanden in onder andere St Niklaas en Ekeren. Ik zeg niet dat het bij haar zo is, ik heb ze niet geprobeerd. Maar ik twijfel door de opgegeven locatie. Moest ze in een hotel of airbnb ofzo zitten, dan had ik er ander gevoel bij gehad. Hier heb ik het gevoel dat er meer achter zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rouy
Huisjesmelkers die Latijns Amerikaanse dames in panden laten werken voor hoge huurprijs. De dames voortdurend locatie laten wisselen. Vochtige doekjes, kamers gemaakt door een kast als muur te gebruiken enz.matras op de grond. Er zijn er zo al een paar opgerold de voorbije maanden in onder andere St Niklaas en Ekeren. Ik zeg niet dat het bij haar zo is, ik heb ze niet geprobeerd. Maar ik twijfel door de opgegeven locatie. Moest ze in een hotel of airbnb ofzo zitten, dan had ik er ander gevoel bij gehad. Hier heb ik het gevoel dat er meer achter zit.
Klopt, Ik ben er ook eens geweest in Sint-Niklaas tijdens de corona. Ik vind dat dit vrij lang geduurd heeft voor het opgerold is . Want dat leken daar maffia toestanden.. daar is grof geld verdiend tijdens de lockdown.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan