Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het klopt volledig wat je zegt, maar...
Ik wandel ondertussen 25jaar en er is in die tijd veel veranderd.
Mijn eerste wandelervaring was destijds een bezoek aan het glazen straatje in Gent. Ik betaalde toen 2000bef voor een kwartiertje plezier. PMC + NMC (3 standjes). Het verbaast me keer op keer dat die prijs eigenlijk nooit is aangepast. De prijs is nog steeds dezelfde. De kwaliteit in het glazen straatje is natuurlijk veel vermindert, maar toch...
Ik kan met de beste wil van de wereld niets bedenken dat nog steeds dezelfde prijs draagt als 25jaar geleden. Enkel een bezoek aan het glazen straatje zit in die categorie.
Dus eigenlijk vind ik die 50€ meer dan ok.
Das wel waar ook nog in frank betaald.... kdenk dat dit de enige sector is zonder indexering 😊
 
Staat al een jaar op mijn to do list, iemand al eens bij haar langs geweest?
To good to be true volgens mij.
Er staan nogal wat zaken in die niet kloppen.
Afkomstig uit het Oost-Europese Spanje, 62kg voor 154cm.
Dat laatste kan wel, maar toch niet als je de foto's bekijkt.
Met die foto's lijkt er ook iets mis trouwens. Ze ziet er precies als een pop uit?
 
To good to be true volgens mij.
Er staan nogal wat zaken in die niet kloppen.
Afkomstig uit het Oost-Europese Spanje, 62kg voor 154cm.
Dat laatste kan wel, maar toch niet als je de foto's bekijkt.
Met die foto's lijkt er ook iets mis trouwens. Ze ziet er precies als een pop uit?
En toch is zij het.
Ben er ooit eens bijgeweest
Denk dat de sex redelijk was maar ik kan mij vooral de niet gevraagde prostaatmassage en de nogal ruwe massage herrineren.
 
Ik ben twee weken geleden bij Sara geweest. Ze ziet eruit als op haar foto's. Vriendelijke dame met een mooi lichaam en ze tongzoende ook. De seks was matig. Maar zoals hier boven vermeld een ruwe massage met een prostaatmassage erbij
 
Maar 50kg vind ik volgens die foto's en haar lengte toch serieus onderschat hoor 🤔🤔🤔
Inderdaad R. zoals dikwijls vrij ongeloofwaardig... 't Is hopen op een recensie of een reactie van iemand die erbij geweest is (al biedt ook dat uiteraard geen zekerheid).

Hou je goed,
Grt. D.
 

Iemand met deze dame al ervaring? Ben nog aan het uitzoeken of deze advertentie te vertrouwen is. Veel van de foto's vind je terug op Spaanse sites, maar het zijn dan vaak minder, en met watermerk, die hier niet te zien is. Er is een kans dat de Spaanse sites de fakers zijn, maar ik weet het niet zeker.
 
Deze spreekt me qua lichaam ook wel aan: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/victoria-latina-hot-bitch.html
Iemand ervaring met haar?
Maandag langs geweest. Zal voor mij bij die ene keer blijven.
Wandelen is voor mij vrij nieuw, en denk dat ik mijn verwachtingen ook hoog heb dankzij een voor mij geweldige eerste ervaring (Elle uit Menen).


Het was geen horror-ervaring, haar foto's zijn eerlijk, stevige poep, dikke (bijgewerkte) borsten, mooi lichaam, leuk gezichtje en wou direct van start gaan. Maar al snel viel het op dat de communicatie een probleem is. Via telefoon had ze geen probleem met antwoorden (niet helemaal 100% correct Engels, maar soit), maar bij afspraak kon ze amper een woord Engels. En mijn Spaans is ook niet sterk. Prutsen met vertaalapps terwijl je bezig bent is ook niet bevorderlijk voor de sfeer, en zij deed ook geen moeite.
Het voelde wat geforceerd aan, en werd ongemakkelijk door het feit dat eenvoudige conversatie niet lukte. Maar wel mijn tijd gehad. Seks zelf was matig, vrij basic (hoeft niet slecht te zijn), maar het ontbreken van deftige communicatie heeft hier denk ik ook impact op.
 
Maandag langs geweest. Zal voor mij bij die ene keer blijven.
Wandelen is voor mij vrij nieuw, en denk dat ik mijn verwachtingen ook hoog heb dankzij een voor mij geweldige eerste ervaring (Elle uit Menen).


Het was geen horror-ervaring, haar foto's zijn eerlijk, stevige poep, dikke (bijgewerkte) borsten, mooi lichaam, leuk gezichtje en wou direct van start gaan. Maar al snel viel het op dat de communicatie een probleem is. Via telefoon had ze geen probleem met antwoorden (niet helemaal 100% correct Engels, maar soit), maar bij afspraak kon ze amper een woord Engels. En mijn Spaans is ook niet sterk. Prutsen met vertaalapps terwijl je bezig bent is ook niet bevorderlijk voor de sfeer, en zij deed ook geen moeite.
Het voelde wat geforceerd aan, en werd ongemakkelijk door het feit dat eenvoudige conversatie niet lukte. Maar wel mijn tijd gehad. Seks zelf was matig, vrij basic (hoeft niet slecht te zijn), maar het ontbreken van deftige communicatie heeft hier denk ik ook impact op.
Goed om weten. Bedankt voor je reactie.

Doet ze waar ze mee adverteert?
 
Ze doet veel voor een zeer betaalbare prijs.
Ik heb er een hele tijd terug eens contact mee gehad, maar kwam toen behoorlijk marginaal over.
Hou ons op de hoogte als je geweest bent. 😉
Op de foto's te zien valt het nog enigzins mee,maar het zijn dan ook maar foto's,verder heb ik de indruk als ik zo haar advertentie lees dat het geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken en goed weet wat ze wil maar los daarvan triggert ze mij ergens. Misschien ga ik mij toch eens aan een bezoekje wagen,ze ontvangt wel een eindje van huis. Ik hou je op de hoogte als het zover is gekomen 😉
 
Deze lijkt me wel een geil ding:
Iemand ervaring?
 

Ben ik nu correct als ik denk dat er een review was van deze dame die nu verdwenen is? (Was een slechte review)

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan