Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met haar?

Ben er in juni of juli eens bijgeweest in Waregem...
Redelijk geil, blowjob zonder was wel 20 euro extra... hebben 69 gedaan, dan cowgirl, beetje later nog een 2e ronde.is duidelijk ervaren en geniet ook wel van een beetje verwennerij, maar wel geen herhalingsgevaar
 
Lena - Oudenaarde
Ziet er niet slecht uit, misschien iets voor de borstfanaten?
Ook de prijs valt op het eerste zicht nogal mee.
Voor mij is het een beetje uit de richting. Spijtig!

 
iemand ervaring mee?
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alisha-new-in-city.html
Mooie dame, wel beperkte mogelijkheden.
Iemand ervaring mee?
Ik ben vandaag langs geweest. Mooi meisje. De foto's zijn echt (maar wel beetje opgesmukt in photoshop). Ze zegt 21 jaar te zijn, en dat wil ik geloven. Mooie, stevige tietjes. Je moet bijbetalen om te tongzoenen. Heb ik gedaan, maar verder dan kussen ging ze niet. Ze gebruikte veel teveel glijmiddel waardoor ik tijdens het neuken haast niets voelde. Dat was minder. Zorgde er wel voor dat ik lang kon doorgaan. Na vier standjes vroeg ze: you won't come? :) Tja... Niet dus, ik ging nog even door. Waarna ze plots heel geile (en echt vuile) praat begon uit te slaan, om mij snel te doen komen. Nou, dat werkte wel... Wat er allemaal uit haar mondje kwam, niet normaal. Al bij al een leuke ervaring.
 
Ik ben vandaag langs geweest. Mooi meisje. De foto's zijn echt (maar wel beetje opgesmukt in photoshop). Ze zegt 21 jaar te zijn, en dat wil ik geloven. Mooie, stevige tietjes. Je moet bijbetalen om te tongzoenen. Heb ik gedaan, maar verder dan kussen ging ze niet. Ze gebruikte veel teveel glijmiddel waardoor ik tijdens het neuken haast niets voelde. Dat was minder. Zorgde er wel voor dat ik lang kon doorgaan. Na vier standjes vroeg ze: you won't come? :) Tja... Niet dus, ik ging nog even door. Waarna ze plots heel geile (en echt vuile) praat begon uit te slaan, om mij snel te doen komen. Nou, dat werkte wel... Wat er allemaal uit haar mondje kwam, niet normaal. Al bij al een leuke ervaring.
Pijpt ze? Dat staat namelijk niet bij haar mogelijkheden. Dank u trouwens voor uw antwoord. Wat zijn haar tarieven?
 
Iemand al bij Fien geweest?

Die is inmiddels (kort) besproken op het latexloze forum.

"Een paar weken geleden langs geweest, date was ok geen condoom gezien, ongeveer 1 uur binnen geweest , dame zelf rond de 45/50 j. Was vroeger zwaarder aan haar buikje te zien. Al bij al ok. ( gebit wat minder maar geen geurtjes ook de rest was fris.) 150€ schade."
Aldus de recensie aldaar.... ;)
 
Lena - Oudenaarde
Ziet er niet slecht uit, misschien iets voor de borstfanaten?
Ook de prijs valt op het eerste zicht nogal mee.
Voor mij is het een beetje uit de richting. Spijtig!

Staat al beschreven hier, als ik me herinner onder Lia, was niet veel soeps
 
is dit te mooi om waar te zijn iemand ervaring?
 
Is momenteel in Brugge.
Geen ervaring mee.

Blijkbaar te mijden
 

Iemand ervaring mee ?
 
Die is inmiddels (kort) besproken op het latexloze forum.

"Een paar weken geleden langs geweest, date was ok geen condoom gezien, ongeveer 1 uur binnen geweest , dame zelf rond de 45/50 j. Was vroeger zwaarder aan haar buikje te zien. Al bij al ok. ( gebit wat minder maar geen geurtjes ook de rest was fris.) 150€ schade."
Aldus de recensie aldaar...

Bedoelt u dat ze NZC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan