Recensie Oostenrijk, Ansfelden, Napoleonhof 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Ansfelden, dat ligt vlakbij Linz, naar het laufhaus Napoleonhof geweest. Napoleonhof was vroeger een dure nachtclub, nu een laufhaus. Het is 'n oud, statisch pand met 'n hoop kamertjes.

Dames zitten achter gesloten deur. Een dame/kamer is of vrij of bezet. Als het vrij is, dan mag je aanbellen en dan doet de dame open. Op de deur hangen wat foto's. Dat zijn de foto's die ook op de website staan. Dat zijn echte foto's, maar wel professioneel gemaakt en ogen daardoor wat beter dan de realiteit.

Er zit ook een bar bij, waar je eventueel wat kunt drinken. De kamers zelf zijn ruim met groot bed, spiegel aan het plafond, een groot bad/jacuzzi, douche, zitje, etc. Kortom: prima allemaal.

Wat rondgelopen. Ik wilde eigenlijk gaan voor Tanja, maar die was voortdurend bezet. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Bulgaarse Monika. Een half uurtje kost € 100 en dan is inclusief pzc. Dat deed ze werelds. Zelden zo'n goede pijpbeurt gehad. Nadat deze uitstekende pijpster me al een paar keer bijna naar het hoogtepunt had gezogen, ging het rubbertje erom en heb ik het afgemaakt in haar strakke poes. Vriendelijke dame ook. Half uur is een half uur, geen gehaast. Prijs voor een half uur is 100 euro. Je kunt ook een kwartiertje, heb verder niet gevraagd wat dat kost, omdat ze aangaf dat PZC standaard is bij een half uur en bij een kwartier niet.

Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wilde weer naar Napoleon Hof voor een heerlijke pijpbeurt van Monika. In Napoleon Hof geldt 2g: geil und glucklich! Eigenlijk 3g, want geld is er ook wel handig.

Monika was echter bezet en was best wel een tijdje bezet. Paar keer rondgelopen, maar elke keer weer het deurtje bezet. Tweede keus was Izabella, maar die deed geen pijpen zonder condoom in verband met corona. Gezegd dat ze eventueel een snotneus kan krijgen via m'n mond maar niet via m'n paal.

Omdat discussie weinig zin heeft, maar verder gekeken. Alexandra zag er op de foto's heerlijk uit, maar helaas bezet.

Uiteindelijk voor Stefani gegaan. En dat heb ik me niet beklaagd. Met opgespoten lippen en tetten, leek het me niet echt mijn type. Gekozen voor een half uur (€ 100) en PZC (€ 30).

Eerst een douche genomen, daarna begon ze aan een heerlijke pijpbeurt. Pijpen kan ze goed en ze neemt er de tijd voor. Daarna lekker neuken. Tijdens het neuken nog tongzoenen bijbesteld voor € 20 extra.

Prima dame deze Stefani. Goede service, vriendelijk en geen klokkijkster.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De kamers in het Napoleonhof waren goed bezet. Denk dat er een of twee kamers niet bezet waren, de rest wel. Geen enkele dame waar ik al eens mee was geweest.

Dus maar gekozen voor de Roemeense Laura. Prijs is € 150 voor een uur en dan doet ze ook PZC en TZ. Al snel had ik door dat Laura een uitstekende pijpster was. Ze pijpte afwisselend, vaak ook diep, nam m'n ballen mee en rimde me ook. Voor € 50 extra geregeld dat ik mijn proteineshake in haar mondje mocht kwakken.

Dat in het uur twee keer gedaan. Vriendelijke dame. Vertelde dat ze Roemeens is, maar normaal in Griekenland woont. In Oostenrijk komt ze wat bijverdienen. Ze heeft in meerdere van dit soort laufhauser gewerkt, maar vind Napoleonhof de beste.

Service is hier elke keer weer top. De prijzen zijn dat ook. Voor € 200 PZC, TZ, CIM en nog goed ook, dat is prima. En ook nog eens op een prima kamer, incl. jacuzzi, douche, zitje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze vertelde overigens dat de dames elke 6 weken worden gecontroleerd op soa's en andere dingen. Komt daar wat uit? Dan mogen ze niet werken totdat het is opgelost.

Goed geregeld dus in Oostenrijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik toch in het Napoleonhof was, ook maar binnen gewipt bij Laura, een oude bekende. Gekozen voor PZC en daarna doggystyle afgemaakt. En dat allemaal voor 70 euro.

Laura pijpte me gulzig. Lekker diep en afwisselend. Had daarna doggy nog maar een paar stoten nodig om het rubber vol te knallen.

Service is dus nog altijd prima in orde. Wel het idee dat ze wat molliger is geworden ten opzichte van de vorige bezoekjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan