Op zoek naar DVP in Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FemaleScanner

Vaste klant
202
20/08/21
195
Hallo,

Aangezien er in Arnhem geen privéhuizen meer zijn, ben ik op zoek naar een paar betrouwbare DVP's in Arnhem die ik kan bezoeken (liefsts DVP's die Arnhem als vast werkgebied hebben).

Wie kan mij helpen met één of meerdere goede adressen?

En ja naar Venus afreizen is natuurlijk altijd het beste, maar daar heb je niet altijd de tijd of mogelijkheid voor. Zeker in deze tijd als je de hele tijd thuis moet werken ;)

Is Duiven of Apeldoorn eventueel nog een optie? Daar zitten nog wel privéhuizen.
Er zat een hele goede in Arnhem, maar die is helaas gestopt.
Apeldoorn is te ver weg (en ik ben bekend met de twee privehuizen in Apeldoorn). Duiven is een optie, daar zit zover ik weet Coco. Alleen werd Coco niet al te best beschreven zover ik mij kan herinneren.

Een betrouwbare DVP op kinky zoeken is ook een kunst op zich als ik zo de verhalen lees...

Bij Coco prive wel wat leuke dates gehad in het verleden, maar het aanbod is er best beperkt zo te zien.
Susan is inderdaad een prima optie, maar denk ik ook al aardig op leeftijd aan het raken. Nadeel vond ik destijds dat ze niet echt aan tongzoenen deed.
In het verleden werkte er nog een leuke kleine spontane Nederlandse dame waar ik 2/3 goede sessies mee gehad heb.

Je moet er dus een beetje geluk hebben om te vinden wat je zoekt. Gezien het geringe aanbod vond ik het altijd net wat te ver rijden om op de bonnefooi te gaan.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan