Doetinchem Openingstijden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Glimlachertje

Wandelaar
47
12/02/22
21
1
Wat zijn op dit moment de openingstijden in Doetinchem in het weekend? Heb gezocht maar kon er niks over vinden.
Bij voorbaat dank.


keep on smiling.

Edit:

Adres: Roerstraat 17, 7005 BS Doetinchem
Openingstijden:

maandag11:00–22:00
dinsdag11:00–22:00
Woensdag11:00–22:00
donderdag11:00–22:00
vrijdag11:00–22:00
zaterdag11:00–23:30
zondag11:00–23:30
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kon nergens openingstijden vinden en aangezien ik redelijk dichtbij woon (20 minuten rijden) ben ik er maar gewoon heen gereden.

Gisteren om 22:30 uur naar binnen gegaan. Er waren toen nog 4 dames beschikbaar en er waren een aantal gesloten gordijnen. Ik heb geen andere mannen gezien.
Om 22:50 ging ik weer naar buiten en zat de rechter deur op slot. Bij de linker deur kon ik nog wel naar buiten.

Ik denk dus dat ze weer tot 23:00 open zijn.
 
10, 23, 30 en 33 zijn uit mijn hoofd de kamers waar op dat moment een dame beschikbaar was. Ik kan er een kamertje naast zitten hoor.
Geen idee wat de namen van de dames zijn.
De dame waar ik ben geweest was Carla (volgens mij) in kamer 10 (volgens mij)
 
Mijn ervaring is dat veel meiden in elk geval doordeweeks rond 22:00u stoppen, tenzij er net daarvoor een klant binnen komt. Een aantal zelfs al tussen 21:00 en 21:30. Ben vaak zelf wat later en dan hoor je de stofzuigers al "ronken".
 
Ga ik.morgen dan maar,als het met Pasen dicht is,dan wel voor Bianca
Dat is een geweldige keuze Bianca veel plezier!
Ik ben bij Paloma geweest. Het klinkt erg oneerbiedig hoe ik het schreef, maar is natuurlijk een woord grap. Want alle respect voor de dames daar. En Paloma in het bijzonder. Zo'n ontzettend lieve dame!
 
Terug
Bovenaan Onderaan