Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat dus, zijn wel belangrijkere en meer realistische zaken om druk over te makenPrecies. Misschien moet er eens een topic "paranoide waanzin" worden gestart.![]()
Gaan we weer een argument verzinnen of iets uit de context halen en groter maken om er dan op te kunnen reageren? Een brand aansteken en ze zelf blussen. Wat ben jij een loser zeg.Verwachten sommigen een dictatuur die onze telefoons gaan uitlezen op dvp bezoek? Ze hebben al geen capaciteit voor gewone criminelen of overlast in buurten of handhaving illegale prostitutie.
Het is alleen paranoia als er niemand achter je aan zit…paranoide waanzin
We worden massaal opgepakt en vervolgd![]()
Zeur niet zo man de meeste wandelaars doen er ook alles aan om van alles te verbergen. Ik heb al die flauwe kul nog nooit mee gemaakt en ben 60 en loop al even rond. Buiten dat om je kan het ze niet kwalijk nemen. Ze worden vaker belazerd bedreigd en berooft dan wij.die deurbelcameras staan meestal bij de intercom als het een appartement is of ergens in een hoek boven in de lobby, maar of het nu minimaal is of niet doet er niet toe, het is totaal onacceptabel dat dit gebeurt
zij doen er juist alles aan om hun identiteit te verbergen, ze liegen over hun naam, afkomst, leeftijd, censureren hun gezicht en tattoos in foto's, verzinnen een heel lulverhaal over hun privéleven, ze wisselen dezelfde telefoonnummers onderling door elkaar om geen patroon achter te laten als je op hun telefoonnummer zoekt etc. zij doen er alles aan om hun identiteit te verbergen, terwijl zij zomaar ongevraagd foto's nemen van nietsvermoedende klanten en die delen in allerlei groepen met bijhorende privéinformatie
En voor het thuisfront; zorg dat je de adresgegevens wist op je navigatiesystemen.Ik begrijp de zorgen wel in deze tijd van lekken, stalken, chantage, etc. Deze gegevens hoeven alleen in de verkeerde handen te vallen om voor velen een probleem te veroorzaken. En de broeders die zeggen dat ze al 40 jaar wandelen, of z
Dat is zeker waar.Zeur niet zo man de meeste wandelaars doen er ook alles aan om van alles te verbergen. Ik heb al die flauwe kul nog nooit mee gemaakt en ben 60 en loop al even rond. Buiten dat om je kan het ze niet kwalijk nemen. Ze worden vaker belazerd bedreigd en berooft dan wij.
Helemaal geen navigatie gebruiken en opletten dat je mobieltje of vervoermiddel op dat moment niet op te sporen is.En voor het thuisfront; zorg dat je de adresgegevens wist op je navigatiesystemen.
Ik herken die ellende gelukkig allemaal niet
s ook een beetje afhankelijk van in welk segment je opereert.
Ik neem elk jaar een nieuwe sim om te wandelen.Ik heb ook een vijftal goede reviews op NumBuster. Dat is eigenlijk wel een vergiftigd geschenk. Het liefst zou ik de recensies verwijderen. Maar daarmee zorg ik ervoor dat de dames mij meer defensief gaan ontvangen. Of mij gewoon weigeren omdat ik dan plots iemand ben die weet wat NumBuster is en recensies verwijder.
Voor velen zou dit betekenen;Gewoon je vrouw eerlijk vertellen dat je een dvp bezoekt. Dan kunnen ze je ook niet chanteren.
Einde relatie = probleem opgelostVoor velen zou dit betekenen;
Einde relatie
Onophoudelijke ruzies
Controles tot aan je graf
Geen geld meer in handen
De rest aan te vullen
Zoveel makkelijker als je alleen bent.
Einde relatie = probleem opgelost
Onophoudelijke ruzies = zie punt 1
Controles tot aan je graf = zie punt 1
Geen geld meer in handen = zie punt 1 dan heb je heel veel geld in handen.
Kan ook niet naar een dvp gaan en gewoon thuis gratis sex hebben.Als je gezamenlijk een huis gekocht hebt of zelfs samenwoont is er niks opgelost.
Sterker. Je hebt er een probleem bij
Waar ga je wonen !
En, mochten er kids bij betrokken zijn betaal je ook nog ff, en aan je ex.
Dure sex.
Interesseert mij nietVolgen jullie ook of je vrouw vreemd gaat?
Maar dan ben je dus wel afhankelijk van de vrouw. Geen zin/ interesse zullen een aantal wandelaars ongetwijfeld herkennen.Kan ook niet naar een dvp gaan en gewoon thuis gratis sex hebben.