Opgelet; Vanaf morgen start er een nieuwkomer te Diest Bekkevoort .

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame noemt Emely : https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/don-13-1-nieuwe-hollandse-blondine-emily.html ze is ook één van die Hollandse meiden die samen werkt men Melanie en Nicole. Dus opgelet want dubbele en 3 dubbele boekingen zijn niet vreemd voor hun !!
Over dubbel boeking kan ik mee spreken : had een afspraakje met Nicole en kon bijna 3 kwartier wachten op de parking. Daarna kort berichtje dat er iets fout was gelopen. Geen afspraakje dus.
 
Bij mij was het met emily...in bekkevoort afgesproken voor 18u30. Ter plaatse kreeg ik berichtje ja is verschoven naar 19u. Ik gewacht tot 19u15 nog altijd niks. Is een pooier /afspraakmaker due alles vekloot voor de meisjes.
 
is al vaker besproken, deze groep meiden kunnen we het best met z'n allen negeren. Ook ik heb op de parking gestaan zonder resultaat weer naar huis... Dubbel en zelfs driedubbele boekingen maakt deze oplichtersbende.
 
Ze ontvangen dan in hulst freya,dan in bekkevoort op kamers les hortensias,en ook in boom heb ik gezien. De meisjes zelf zoals emily,nicole zijn wel degelijk mooie en eerlijke meisjes, maar de pooiers/afspraakmakers deugen niet. Zz doen echt aan overboekingen en zo kan je bijna 50% op rekenen da je nooit op tijd of zelfs geen date hebt. Best ze vermijden of naar hulst freya gaan. Daar heb je die kans veel minder...maar is zeker niet leuk zo op die manier
 
Hoort ook niet echt in clubs en privé huizen, aangezien deze dames niet in zo'n etablissement werken in Bekkevoort.
ze werken wel in Freya dat is gewoon een privehuis
Maar geen privéhuis in Vlaams Brabant & Brussel, dus conclusie lijkt mij toch dat het onder de verkeerde rubriek staat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan