Opgepast oplichters Alexandra Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bert_bibber

Newbie
Forumpionier
17
13/07/21
9
3
Heb net volgende dame een bezoekje gebracht


Via sms en telefoon leek alles in orde maar eenmaal betaald €150 voor een uur, werd het snel minder.
Zoenen kon niet en voor beffen moest ik bij betalen. Gelukkig heb ik dit niet gedaan.
Nadat ik de eerste keer was gekomen, na een 20 binnen te zijn geweest, vroeg ze me om op te frissen. OK, ik dacht voor de tweede ronde maar toen ik terug kwam in de slaapkamer, zei ze dat ze weg moest naar een volgende afspraak.
Aangezien er nog geen half uur voorbij was, vroeg ik de helft van mijn geld terug maar dit ging natuurlijk niet.
Een hele discussie tot gevolg waarbij ze een niet steekhoudende uitleg gaf waarom ze het geld niet terug gaf omdat ik toch had gekregen wat ik wou.
Kwam er een oudere dame bij die dezelfde uitleg gaf en me de deur wees.
Nog even gedreigd de politie te bellen maar helaas. Ze waren ook continu met hun gsm bezig en toen ik het gebouw buiten ging, kwamen net 2 mannen binnen die volgens mij opgetrommeld waren om te komen helpen.

Wegblijven dus
 
Da's zuur , ten eerste niet gekregen waarvoor je betaald hebt ! En ook nog het vertrouwen die je stelt in een meid of dame die dan nog eens gebroken word ! Hopelijk lezen er dit genoeg mensen zodat ze niet allemaal in dezelfde val lopen van deze aasgieren / geldwolven ! In Antwerpen heb ik een aantal maanden ongeveer hetzelfde meegemaakt met een dame , aan de deur afgesproken en eenmaal op de kamer was er van de afspraken niks meer over en zat ze voortdurend berichten te sturen en constant de klok te checken , wat mij mateloos ergerde en na een tijdje ben ik uitgevlogen tegen haar ! Als ze mij nu ziet passeren aan haar raam weet ze nog donders goed wie ik ben
 
Da's zuur , ten eerste niet gekregen waarvoor je betaald hebt ! En ook nog het vertrouwen die je stelt in een meid of dame die dan nog eens gebroken word ! Hopelijk lezen er dit genoeg mensen zodat ze niet allemaal in dezelfde val lopen van deze aasgieren / geldwolven ! In Antwerpen heb ik een aantal maanden ongeveer hetzelfde meegemaakt met een dame , aan de deur afgesproken en eenmaal op de kamer was er van de afspraken niks meer over en zat ze voortdurend berichten te sturen en constant de klok te checken , wat mij mateloos ergerde en na een tijdje ben ik uitgevlogen tegen haar ! Als ze mij nu ziet passeren aan haar raam weet ze nog donders goed wie ik ben
Een verwijzing naar degene die u opgelicht heeft kan andere collega wandelaars helpen deze te mijden....
 
Link is ook verwijderd dus die dames weten wat ze hebben gedaan. Anoniem even melden bij de politie dat daar prostitutie plaats vindt en met een beetje geluk komt politie langs en wordt het pand gesloten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan