Oplichter dame Lieve Meid. Tiel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste allemaal

Wij zelf hebben een advertentie staan, waarop wij een mail kregen van een dame genaamd: Lieve Meid met het mail adres lieverdalleskandoen(niet verder vermeld i.v.m. privacy) en een telefoon nummer dat we konden bellen eindigend op 3226
Jawel de bekende truck van 20 euro voor haar benzine kosten, maar dat hebben we gehalveerd tot 10 euro i.v.m. slecht gevoel en daar ging ze mee akkoord. Die 10 euro is voor ons ene lachertje uiteraard, maar waar het ons om ging was het fake aan te tonen.
Het IBAN nummer en de naam Louisa Weinand zijn genoteerd uiteraard en na de betaling jawel zou ze vertrekken. Men voelt hem al aan komen, ze is nooit gearriveerd en bij confronteren wordt je geblokkeerd. Alleen met toestemming van forum beheer plaatsen we meer persoonlijke gegevens, anders alleen per P.M.
 
Deze heeft ook mij geprobeerd op te lichten, alleen niet gelukt omdat het zo doorzichtig was. Beloofde mij wel even thuis op te komen zoeken. Ik heb een ander nummer eindigend op 8998 waarmee ze probeert te intimideren en af te persen.
 
Deze heeft ook mij geprobeerd op te lichten, alleen niet gelukt omdat het zo doorzichtig was. Beloofde mij wel even thuis op te komen zoeken. Ik heb een ander nummer eindigend op 8998 waarmee ze probeert te intimideren en af te persen.
Laat haar dan maar bij je thuis komen….kan je gelijk inhalen waar je haar voor wilde betalen. Wel aardig van haar om dat voor te stellen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan