WHEM Oppassen voor Lisa of Ash in Hengelo of Angerlo.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo6755

Newbie
3
24/03/23
0
Ben benaderd door Lisa 0616 994404 en was beschikbaar voor massage en seks wensen.
Kosten 1uur €100,00, 2uur €150,00 en drie uur €200,00. Ik wilde wel een afspraak maken voor een uur en ze gaf aan dat ik een Google Play card moest kopen en de code aan haar doorgeven. Vond het vreemd, maar ze gaf aan dat ze door vervelende omstandigheden ze het nu zo deed. Afspraak gemaakt en op 5 min voor de afspraak geeft ze aan dat ik nog een card moest kopen
 
Vervolg

Nu voor €50,00 voor de aanschaf van condooms en glijmiddel. Geef aan dat dit niet volgens haar prijsopgave is. Maar ze geeft aan dat het zo moet.
Er over nagedacht maar om mijn €100,00 niet mis te lopen koop ik alsnog een card van €50,00 en geef de code. Weer een afspraak gemaakt, ze geeft aan haar te laten weten als ik vertrek van huis, wat ik doe en meld haar dat ik er ben. De berichtjes worden niet gelezen. Ik vertrek masr na tien minuten oo de afgesproken plek en geef aan dat ik er enorm van baal en haar een review zal gaan geven en asngifte van oplichting zal doen.
Krijg ik twee uur later een berichtje met sorry maar ze was ongesteld geworden en kon daarom niet vrijen. 🙈🙈🙈
Dus al met al hoop ik een ander voor " haar" te waarschuwen. Het is pure oplichting 🙈🙈🙈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan