Opzoek naar pzc regio Bredda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GewoonHans

Newbie
18
25/06/22
6
2
Ik ben hier nieuw. Ik weet i.i.g. dat ik of een Privé huis wil bezoeken regio Breda. Mijn oog is gevallen op Huize Sandra. Maar ik heb géén idee wie ik obv foto's of info op de site zou gaan bezoeken. Doen al die dames aan pzc ? En zo ja.. vragen zij daar extra voor? Nergens kan ik dat terugvinden. Het is meer dat dit mijn eerste ervaring zou zijn op deze manier. Ik zou het vervelend vinden als ik een dame kies, en vervolgens op de kamer kom en zij géén pzc doet of er extra voor vraagt. Meer dat. Dus iemand goede ervaringen met een dame van Huize Sandra die aan pzc doet?
 
Bedankt voor de tip. Het is meer dat er nergens echt beschreven staat of de dames aan pzc doen. En of dit extra.kost. Als ik ga dan wil ik graag weten waar ik aan toe ben. Pzc is voor mij een must. Vandaar.
 
Meestal staat het wel in de recensie vermeld. Zojuist eentje gevonden waarin staat dat pzc extra was voor 50 euro. Zij werkt niet meer bij Sandra maar zo krijg je wel een beeld. En anders het huis even bellen of WA.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan