OQ Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CharlieD

Wandelaar
51
16/11/21
101
3
Afgelopen vrijdag sinds lange tijd weer eens de OQ bezocht.
Laat ik voorop stellen dat het concept van een dergelijke club me wel aanstaat: eigenlijk is het een discotheek met paaldans shows en met dames waarmee je eventueel mee naar boven kan.
We waren er al vrij vroeg dus er was nog niet veel te doen, weinig dames en de shows waren nog niet begonnen.
Voor de 30€ entree kreeg je 2 drankjes, met de nadruk op JES, mijn god, de bruine rum in de cola was letterlijk een druppeltje en de biertjes waren ongeveer 15 cl., voor een geoefende drinker letterlijk 1 slok.
Gaandeweg de avond kwamen er steeds meer dames, maar die waren niet van het niveau van een nachtclub, meer niveau Doubletstraat Den Haag. Er waren een paar bloedmooie meiden maar dat waren de paaldansers en daar mag je niet aanzitten. Uberhaupt niet mijn ding, beetje in een kringetje er omheen zitten en nepdollars in haar broekje stoppen, die overigens niet uitging ( vroeger wel).
Ik heb een tijdje staan praten met een leuke meid die me maar lapdances bleef aanbieden, maar als ik 70€ voor 10 minuten opgeilen moet betalen is de lol er wel af. Ik had deze dame graag mee naar boven genomen maar dat mocht ze niet. Uiteindelijk wilde ik toch neuken en ben met een colombiaanse die er redelijk uitzag en een lekkere kont had naar boven gegaan maar dat was ook niet een echt bijzonder half uurtje voor die 120€. Kortom, op zich wel een leuke avond gehad maar de dames zijn niet bijzonder, de prijzen daarentegen wel: entree 30€ incl 2 drankjes. Een biertje (mini) kost 6€ net als een gewone cola. Een lapdance kost 70€ en een uurtje naar boven 240€, half uur 120€, je moet het er maar voor over hebben…
Ga er dus heen als je wat te besteden hebt, verwacht van de sex niet te veel en ga met vrienden, dan heb je altijd een leuke avond.
 
Ik ben onlangs ook by deze club geweest. Voornaamste reden was dat er om die tyden weinig alternatieven. Ik kende het concept. Niet echt myn ding. Maar goed je kent het wel...je bent geil en dan ben je toch wat minder kieskeurig. Zeker op bepaalde tydstippen. Ik zal het kort en krachtig houden..het concept is prima alleen het aanbod vrouwen is dramatisch. In ieder geval niet myn smaak. Maar goed ik snap als mensen niet meer helemaal nuchter zyn dat ze daar aan hun trekken komen. Ik sla voorlopig over.
 
Ben er maand of 2 geleden ook nog geweest had geluk dat Lana er was echt een toppertje maar alleen lapdance. Als je je netjes gedraagt mag je hier en daar wel voelen bij haar maar maak daar nou geen misbruik van want dan is dat snel klaar denk ik.
 
Ik zag video's voorbij komen op snapchat en dacht laat me maar eens gaan kijken. Heb een lapdance gekregen waar ik te veel voor moest betalen. Ik wist ook niet dat seks mogelijk was omdat ik totaal niet bekend ben met stripclub niet wetende dat het gewoon prostituees zijn en ik maar denken dat het alleen een show en lapdance is
 
Als jij daar een avond rondloopt en niet doorhebt dat het een hoerentent is, dan weet ik niet wat je de hele avond heb zitten doen. Je praat toch met die vrouwen?? En je ziet de een na de ander naar boven gaan, wat denk je dat ze daar gaan doen dan?, Mens erger je nieten?.. pfff
 
Als jij daar een avond rondloopt en niet doorhebt dat het een hoerentent is, dan weet ik niet wat je de hele avond heb zitten doen. Je praat toch met die vrouwen?? En je ziet de een na de ander naar boven gaan, wat denk je dat ze daar gaan doen dan?, Mens erger je nieten?.. pfff
Eerst even goed lezen kerel bespaart je onnodig type. Ik zeg toxh duidelijk dat ik nog nooit een stripclub heb bezocht
 
Op de website is toch duidelijk aangegeven wat er allemaal te doen is.
Soms zeggen nicknames best veel.

Iemand die zichzelf "Leipemarco" noemt, leest waarschijnlijk nauwelijks. Dat hij dat niet wil en waarschijnlijk zelfs niet kan, is zonder meer een vooroordeel, maar het wordt wel bevestigd in zijn berichtje van zondag: "... zag video's voorbij komen op snapchat en dacht laat me maar eens gaan kijken".

"Leipemarco" zit dus op zijn telefoon door snapchat te swipen.

"De boekhouder" daarentegen: die duikt de teksten in. Hij wil van de hoed en de rand weten, alle feiten op een rijtje. Anders ben je ook een boekhouder van niks.

😂

Hoe zou het nou zijn in de OQ? Ik was daar voor het laatst in het jaar des Heeren 1997 of ergens daaromtrent en ik denk zo maar dat het er sindsdien niet op vooruit is gegaan. (Weer een vooroordeel, gaat lekker zo)
 
Soms zeggen nicknames best veel.

Iemand die zichzelf "Leipemarco" noemt, leest waarschijnlijk nauwelijks. Dat hij dat niet wil en waarschijnlijk zelfs niet kan, is zonder meer een vooroordeel, maar het wordt wel bevestigd in zijn berichtje van zondag: "... zag video's voorbij komen op snapchat en dacht laat me maar eens gaan kijken".

"Leipemarco" zit dus op zijn telefoon door snapchat te swipen.

"De boekhouder" daarentegen: die duikt de teksten in. Hij wil van de hoed en de rand weten, alle feiten op een rijtje. Anders ben je ook een boekhouder van niks.

😂

Hoe zou het nou zijn in de OQ? Ik was daar voor het laatst in het jaar des Heeren 1997 of ergens daaromtrent en ik denk zo maar dat het er sindsdien niet op vooruit is gegaan. (Weer een vooroordeel, gaat lekker zo)
Als ik dit allemaal lees en als dat idd klopt wat betreft nicknames, dan ben ik nu al bang voor slagtand 🤣🤣😋
 
Ik ben hier pas nog eens geweest
En vroeger ook wel eens
Wat is dit een baggertent geworden na corona
Danseressen saaie shows en slechts topless
Lapdances ook enkel topless
Vroeger liepen al de dames er al topless en had je in het weekend shows naakt .
Of er vroeger lapdances waren weet ik niet
Later waren de stripteases naakt en de lapdances ook en liepen de dames waar je mee br boven kon niet meer topless
Maar nu is het echt een stuk minder
Hoe is die tent aan de overkant ?
Die was vroeger altijd een stuk minder als de OQ
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan