Recensie Ornela, Aken, Antoniusstraße 13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
128
29/06/21
157
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In huis 13 in de toegangsdeur staat een klein blond, petite meisje uit Griekenland welke zich Ornela noemt. 60€ afgesproken voor 20 minuten incl muschi lecken. Ze heeft mooie natuurlijke knoeperts. Na een korte maar prima pijpbeurt heb ik haar onderbroken en heb ik even gebeft waarna ik haar in 3 verschillende standjes heb genomen.

Ze was hartstikke vriendelijk, en ik denk dat ik zeker nog eens terug ga.
 
Ik ben vorig jaar oktober bij haar geweest tussen de 2 lockdowns. Hoewel er toen vlgs mij best wat negatieve recenties over haar stonden op hookers rekende zij niks extra's voor beffen, dus 40 euro all in. Ze ziet er idd superlekker uit en goede hygiëne. Ze was er echter wel snel klaar mee als je hem niet snel genoeg stijf krijgt en als ze beginnen te zeiken en klokkijken lukt het al helemaal niet meer en ben dus ook onverrichter zaken kunnen aftaaien.
Misschien een keer in de herkansing want ze ziet er idd godslekker uit.
 
Zowel op hookers als op duitse forums is er een paar keer voor haar gewaarschuwd, maar uiteindelijk heb ik dat nog nooit gemerkt zoals ze daarin afgeschilderd werd als oplichtster. Ja, ze houdt de klok in de gaten en 20 minuten zullen niet zomaar 30 worden, daar is ze misschien wat streng in, maar verder is ze correct en altijd super fris.
 
Gisteren weer ff in de straat geweest. Aanbod viel niet tegen. Ondanks m'n vorige slechtere ervaring toch weer voor Ornella gekozen. Toen ik haar voor het raam zag staan met haar geweldig lekkere strakke figuurtje en mooi koppie haar ff aangesproken. 40 euro incl beffen, hier vroegen de meeste anderen 20 extra voor.
Helaas ook deze keer was ze er snel klaar mee als je pik niet snel genoeg wil meewerken.ze bleef wel vriendelijk en correct maar op een gegeven moment hoefde het voor mij ook niet meer.
Anyway toch weer ff een heerlijk standje 69 gehad en toch ff lekker overal aan kunnen zitten. Maar het was voor de laatste keer bij haar ben ik bang.
 
Mooi prijsje afgesproken, 40 incl.

Vervelend dat ze er zo snel klaar mee is maar ik kan me zo voorstellen dat 20 minuten rap verstrijken, als het dan ook nog even duurt voor ie hard genoeg is snap ik dat ze in de stress geraakt omdat ze beseft dat de tijd krap gaat worden, en zoals ik al eerder zei is ze vrij strict met de tijd, helaas.
 
k ben zojuist op nummer 13 geweest bij deze knappe meid die zich nu Anna noemt. Na afloop vroeg ik of ze Ornella kende en ze was heel geïnteresseerd hoe in over Ornella dacht. Vertelde haar dat ik 2x bij Ornella geweest ben voor Corona en ze bleef maar doorvragen. Wie vindt je mooier, mij of Ornella hahaha. Weet zeker dat het dezelfde persoon was op nummer 13. Ze noemt zich nu Anna. Ook kenmerken hetzelfde. Super mooi meisje, vraagt meteen naar meer geld en na 7/8 min is ze er klaar mee. Niet bovenop willen zitten ect. Ze bleef vriendelijk maar is wel productie. Omdat ik niet kan klaarkomen op commando heeft ze me op t laatst wel nog klaar getrokken. Dat deed ze met super
 
Ze ziet er wel lekker uit.
Met dit weer loopt ze ook gewoon in haar BH en string door het straatje, ik wilde eigenlijk bij haar naar binnen gaan maar na het lezen van dit topic toch niet gedaan want ik heb geen zin in gehaast werk

Ze is ook dominant aanwezig in de straat met haar geschreeuw...
 
Ik kom nu ongeveer 1,5 jaar bij haar. Alleen zeer goede ervaringen. Ik kies dan wel voor een uur. Ze geeft kusjes(niet op de mond) goede massage en top sex zelf had ze een cadeau voor mijn verjaardagt
 
Zeer mooie strakke en frisse meid idd. Voor vaste klanten misschien goede service of wanneer je al met een stijve ligt te wachten op haar, dan snel en zonder gezeik snel klaar. Maar voor een nieuweling die eerst ff op gang moet komen sta je gegarandeerd met een lege cd gauw weer buiten!
 
Ik betaal €150,00 voor ruim een uur. Ik neem dan drinken mee. Tegen mij is ze echter super lief en knuffelt graag
Haha, ja voor 150 dat geloof ik graag dat ze dan erg aardig is. Maar voor standaard tarief 20 minuten is een heel ander verhaal. Dan kun je beter naar Larissa gaan, die behandelt je voor 50 ook gewoon top, zoals het hoort.

Maar ik weet een manier waardoor ze tegen mij nog veel aardiger is en meer service biedt dan bij jou..... ;-)
 
Kan toch?
Genoeg dames die mij hebben verteld dat ze wel iets met je willen ondernemen buiten de ramen/privehuizen om als je genoeg kan betalen
Helemaal met jouw eens Bertjebertje.

Gaat niet altijd om genoeg kunnen betalen maar ook om de klik met de dame.
Als deze dame goede klik heeft met Fokstier die zeker wel vaste klant bij haar is dan zal dat zeker kunnen. Zelf ook twee maal vroeger meegemaakt.

Dat deze dame dat niet met Der Spritzer wil afspreken wil niet zeggen dat ze dat nooit heeft gedaan. Zijn jaloerse reactie zegt genoeg 😂🤣😂🤣😂🤣
 
Gisterenavond stond Ornela in ieder geval gegarandeerd wel op haar vaste plek. Ze liet me nog even heel goed zien wie het meest sexy kontje van het straatje heeft 😍 (kwestie van smaak natuurlijk), en ik kan u allen verzekeren dat ze in topvorm is 👌
⭐⭐⭐⭐⭐
 
Gisterenavond stond Ornela in ieder geval gegarandeerd wel op haar vaste plek. Ze liet me nog even heel goed zien wie het meest sexy kontje van het straatje heeft 😍 (kwestie van smaak natuurlijk), en ik kan u allen verzekeren dat ze in topvorm is 👌
⭐⭐⭐⭐⭐
Ben 3x bij haar geweest met wisselend resultaat. Ze weet dat ze de mooiste vd straat is en dat straalt ze ook uit.
Erg commercieel, bv niet bovenop voor basisbedrag maar OH ZO mooi en lekker!!

Altijd afwegen
 
Ben 3x bij haar geweest met wisselend resultaat. Ze weet dat ze de mooiste vd straat is en dat straalt ze ook uit.
Erg commercieel, bv niet bovenop voor basisbedrag maar OH ZO mooi en lekker!!

Altijd afwegen
Gelukkig dat smaken verschillen...mooiste van de straat uhum. Beter gezegd de bitch van de straat. Staat ook niet bekend om haar uitmuntende dienstverlening, eerder dat je met een lege beurs en volle zak weer snel buiten staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan