overnachting 😴

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@neukpop Heel herkenbaar! En ik ben ook nog eens gezegend met een goed gehoor ondanks, of dankzij mijn tinnitus, dus ik hoef maar de buren de trap op horen lopen, of een ander vreemd geluid horen en ik ben klaarwakker.
Oh bij mij kunnen ze snurken wat ze willen hoor, als ik mijn ogen dicht doe slaap ik,
Ik ben letterlijk een keer in een volle discotheek in slaap gevallen De uitsmijter dacht dat ik dronken was en wilde buiten werken ,maar ik was gewoon 's morgens vroeg opgestaan en had slaap
 
Kwestie van vertrouwen en dat betekent dat ik de dame echt wel redelijk goed zou moeten kennen. Lijkt me ontzettend leuk om eens te mogen beleven. Echter, ik kan dat nooit betalen en ik heb ooit eens familie in een vakantiehuisje tot wanhoop gedreven met mijn zeer luide gesnurk, dus daar ga ik haar ook geen plezier mee doen.
Waarom boek je niet eens een vakantie naar één van de hier op het forum beschreven landen ? In bv zuid Amerika zijn dat soort grappen een stuk betaalbaarder en heb je keuze genoeg
Wel even van te voren controleren of ze het in het hotel ook een goed idee vinden
Je moet af en toe jezelf een beetje verwennen
 
t gekke is als ik slaap moet mn omgeving muisstil zijn én donker

zelfs n klok getik is teveel

ik heb door verbouwing in woonkmr geslapen maar ik heb vissen en dus zo'n aquarium pomp ..ik werd gek..of een koelkast ofzo 😖

als ik in t ziekenhuis lig vraag ik perse naar een eigen kamer
Moet je eens een hamster met een loopwiel in z'n kooi in huis nemen. Overdag ligt ie onder een berg zaagsel en 's nachts loopt ie een halve marathon
 
Eens in de zoveel tijd is leuk voor de afwisseling, spanning en avontuur maar ze moet niet té vaak komen overnachten. De volgende dag als ze weg is voelt het ook wel weer heerlijk om je vrijheid terug te hebben zodat je weer ouderwets aan je lijstje kan werken. 😉

P.s. bij mij ook: aardedonker, muisstil, koel en het bed voor mij helemaal alleen. 🥰
 
Lijkt me best wel keertje leuk, maar uurtarief x pak 'm beet 8 is wel een issue...
Maar het idee van 's avonds leuke date hebben, gezellig kletsen en wijntje doen :love: staat me zeker aan!
Over de prijs kun je natuurlijk wel onderhandelen. Ik deed het voorheen weleens met dames met wie ik een goede klik had c.q. waar ik een goede klant was. Die nacht kreeg ik er dan bij.
 
Ik ben een keer na het uitgaan met mn dronkenkop wakker geworden bij een raamdame op de Wallen. Hele rare ervaring was dat.

Ik werd lepeltje lepeltje wakker omdat de schoonmaakster op de deur aan t beuken was en we eruit moesten. Ik heb serieus geen idee waarom de dame zelf ook was gaan slapen.

Wel apart hoor, word je wakker met enorme koppijn en een gigantische meurbek en dorst in het rode licht van dat kleine kamertje. Midden id zomer dus toen de deur open ging nog meer koppijn van al het licht.

Moest ik ook nog helemaal met de tram naar Osdorp terug. Was echt verschrikkelijk
 
Zou graag een overnachting doen, wakker worden naast een mooie vrouw is geweldig... maar ze vragen hier gewoon veel te veel ervoor, so not happening. In Thailand vragen ze eerder 2-3 uur prijs ervoor, dan zou ik wel durven...
 
Aanstaande vrijdag weer 🤩 De prijs, tja, vier uur privéhuis en alle extra's zo ongeveer? Vorige keer voor dat geld overigens bijna 24 uur samen geweest.
 
Ik ben een keer na het uitgaan met mn dronkenkop wakker geworden bij een raamdame op de Wallen. Hele rare ervaring was dat.

Ik werd lepeltje lepeltje wakker omdat de schoonmaakster op de deur aan t beuken was en we eruit moesten. Ik heb serieus geen idee waarom de dame zelf ook was gaan slapen.

Wel apart hoor, word je wakker met enorme koppijn en een gigantische meurbek en dorst in het rode licht van dat kleine kamertje. Midden id zomer dus toen de deur open ging nog meer koppijn van al het licht.

Moest ik ook nog helemaal met de tram naar Osdorp terug. Was echt verschrikkelijk
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt. Overigens niet dronken. Was een beetje rond 4 uur / half5 in de middag op zaterdag. Eerst natuurlijk even leuk bezig geweest met de dame en toen gingen we nog even liggen. Zijn we op dezelfde manier in slaap gevallen als hier boven. Half8 in de avond wakker geworden want de avondploeg moest er in!
 
Zijn er wandelaarchatta's die een dvp ook weleens laten overnachten bij hun thuis? (als extra optie)

Hoe gaat dat dan?

Hele avond neuken en sochtends een spiegeleitje?

Bij mij wil je echt niet in bed liggen, ik snurk, draai en laat windjes (loop leeg)

En loop je nooit t risico dat je gsm, laptop opeens foetsie is?

Heb 1x gehad dat n Marokkaanse wilde blijven slapen..maar die wilde dat ik cocaine ging kopen..no way
Ja 1x gedaan met een Afrikaanse raamdame... maar volgende dag ging ik geen coke halen maar pinnen, want mevrouw wilde haar centjes :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan