Recensie Palina, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
165
01/08/21
131
43
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1383485-palina
Totale kosten (in euro)
100
Gezien de positieve reviews op Kinky wilde ik wel een poging wagen en heb afgesproken voor half uur.

Ze spreekt prima Engels. Vooraf wil ze dat je eerst gaat douchen. Het is een dame die veel het initiatief neemt. In de eerste paar minuten merkte ik al dat haar inzet uitstekend is en de klant naar zijn zin probeert te maken. Ik wilde eigenlijk verlengen naar een uur, maar ze had hierna al een afspraak staan.

Ik liet haar vooral haar gang gaan. Ze begint eerst met teasen door bijv. met haar slip aan op mijn piemel te zitten. Op Kinky review las ik dat beffen niet is toegestaan, en ik had het ook daarom niet geprobeerd. Ze ging vanzelf over op PZC. En we hebben meerdere standjes geneukt. Na afloop kon ik weer douchen.

Wat heb wel voor mij nog leuker had gemaakt als ze zou tongzoenen. Ik heb hier niet expliciet naar gevraagd en heb het verder ook niet geprobeerd. Ik hoopte dat ze dat uit haarzelf zou doen.

Ik heb genoten van deze date en helemaal voor de prijs van 100 euro, waar veel dames tegenwoordig €150 vragen..

Terug
Bovenaan Onderaan