Recensie Paloma, Govert Flinckstraat 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15306

Meubelstuk
Supporter
2.848
25/08/22
3.843
9
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aan de Ruysdaelkade zag ik voornamelijk zeer mooie maar ongeïnteresseerde jonge meiden en voordat ik weer op de fiets zou stappen keek ik even in het zijstraatje, Govert Flinckstraat. Achter het eerste raam zag ik een wat minder jonge dame die er goed uitzag. Binnengestapt, praatje gemaakt, aftrekken voor €50 vond ze prima (maakte nog even een grapje dat ze me liefst wilde pijpen) en ik gaf €50 extra vooraf.
Ruime werkplek met douche en twee wastafels.
Ze mocht de kleertjes aanhouden, dat vind ik extra leuk en we hebben even erg lekker geknuffeld en gezoend waarna ze me heel erg goed aftrok.
Daarna nog een nuttig en informatief gesprek met haar gehad over iets anders waar ik meer over wilde weten. Voordeel van een meer ervaren dame is dat ze van de hoed en de rand weet alsmede waar Abraham de mosterd haalde.
Ik ga zeker nog eens. Ze is er meen ik op donderdag en vrijdag.
 
Hoi @gryphon bedankt voor je recensie ten eerste! Het belangrijkste is natuurlijk dat je zelf tevreden bent over je bezoekje, maar als ik het goed begrijp heb je 50 plus nog 50 euro extra betaald voor alleen aftrekken en een beetje knuffelen en zoenen. Vind je dat dan niet erg veel? Of ben je misschien erg lang gebleven bij haar, veel tijd kost natuurlijk ook meer, dat snap ik. Maar je keuze begrijp ik best goed aangezien ikzelf ook (bijna) altijd betere ervaringen heb met wat oudere dames dan de veel jongere.
 
Dankje voor je vriendelijke woorden!
als ik het goed begrijp heb je 50 plus nog 50 euro extra betaald
Ik betaal bijna altijd bij aanvang €50 meer dan 'het tarief' en ik heb daar vaak veel plezier van. Mijn persoonlijke ervaring is dat de dame dan vaak zelf ook wat extra inzet geeft. Je kunt ook redeneren "ik betaal wel een fooi als blijkt dat ze zich extra heeft ingezet" maar ik pak dat anders aan.
voor alleen aftrekken en een beetje knuffelen en zoenen. Vind je dat dan niet erg veel?
Ik vind zelf van niet omdat ik het gevoel heb meestal ook echt waar voor mijn geld te krijgen. Een enkele keer ook meteen na afloop informatie over extra mogelijkheden, opties die waarschijnlijk verborgen zouden blijven als ik 'zuinigjes aan' was.

Heel soms is het weggegooid geld maar dan beschouw ik het als een goeie grap en heb ik op de fiets schik om mezelf, zit ik mezelf uit te lachen als ik me die hele onhandige situatie weer voor de geest haal.

Of ben je misschien erg lang gebleven bij haar
Ze gaf een paar maal aan dat ik rustig aan mocht doen, ik mocht langer blijven want wat haar betreft was ik de laatste klant en zou ze naar huis gaan maar ik wilde thuis wat gaan eten, had trek gekregen dus ik was er niet zo lang. Als ik echt eens zin heb in een vol uur smullen en genieten dan spreek ik dat tevoren af.
Maar je keuze begrijp ik best goed aangezien ikzelf ook (bijna) altijd betere ervaringen heb met wat oudere dames dan de veel jongere.
Ja verrukkelijk, een ervaren dame die aan een half woord genoeg heeft, niet van koekedeeg is gemaakt, nergens van opkijkt en meteen 'meedoet'.
 
@gryphon Thanks voor je antwoord. Ja ik snap je redenering wel goed, ik ben zelf wel eens iemand die een beetje de prijs omlaag wil praten, en dat lukt meestal ook wel. Dan heb je inderdaad meer kans op een teleurstelling, en dan heb ik ook een gevoel van had ik maar betaald wat ze vroeg. Laatst was ik binnen bij een dame en hoorde ik een andere klant onderhandelen bij haar buurvrouw. Zij vroeg 50 en die kerel bleef maar zeggen Nee 20 euro, meer niet, dan ga ik naar een ander. Nou hij kreeg toch zijn zin hoorde ik, maar ik denk dat ie niet erg lang heeft genoten. Ik heb er wel eens een tientje afgeluld maar toen vond ik het al erg haastwerk van haar kant. Veel wandelplezier nog gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan