Recensie Pam, Brussel, Le Gold Star Aarschotstraat 142 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
26
25/05/22
22
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze 2 weken geleden bezocht,staat meestal met haar kont te pronken, ziet er zuid-amerikaans uit maar zou van albanie afkomstig zijn. Mooi jong ding gebruind fluwelen huid ,zeer slim meisje. jammer dat ze in brussel zit, moest ik dichter bij wonen ging ik er alle dagen, voor mij persoonlijk momenteel de beste. kan momenteel op vakantie zijn ben het niet zeker...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
moet nummer 140 zijn...

heb ze ook bezocht een dikke maand geleden zal dat ongeveer zijn....is inderdaad relatief onweerstaanbaar met haar strak sporty lijfje en mooie uitstekende kont.

Het was mede door haar topic op youppie met veel goeie reviews, dat ik over de streep werd gehaald om deze toch te bezoeken.

Had ook nooit gedacht dat ze Albanese was want ze lijkt inderdaad van een nog exotischer oord te komen (niet dat Albanië niet exotisch is :p), dus dat toont nog maar eens voor de zoveelste keer aan wat een schone chicks er in dat kleine landje rondlopen, niet normaal!

Ze heeft een heel geutig speels karaktertje, wat altijd leuk en positief is, zeker bij een eerste bezoek.
15 minuten vond ik veel te kort in dit geval, want ik was eigenlijk maar goed en wel opgewarmt toen ik ze super hard aan het stoten was gelijk een opgepept Duracell konijn!
Wou ze eigenlijk ook nog missionaris beuken, maar dat is er gewoon nooit van gekomen.

Dus doggy geëindigd en begonnen met haar on top.
Goh, is te lang geleden precies want ik kan me de details minder herinneren deze keer. :confused:

Dat het te kort was, is me wel bijgebleven.
Ze deed alle standjes actief mee en ik kon wel merken dat ze fitnesste.

Mogelijks herhalingsgevaar als Cristina die ook overdag zit, bezet is of vroeg stopt (wat ze al doet om 16u blijkbaar de laatste keer)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Door de lovende reacties op de fora ben ik ook maar eens op zoek geweest naar deze Albanese raamdame. Door de hittegolf had ik gedacht dat het verstikkend heet zou zijn, maar dat was niet het geval. Om 12h is de raamkant nog in de schaduw en het was gezellig wandelen.

Zoals altijd stond ze met die volle bolle kont de klanten te lokken. Door de reviews heb ik toegehapt. De kamer had een aangename temperatuur, dus wandelaars moeten zich zeker niet laten afschrikken door de hitte. Betaald, opgefrist en toen ze opnieuw de kamer binnenstapte deed ze snel haar body uit. Ze friste zich eerst op aan de lavabo en met die kont naar mij gericht hield ik me niet in bedwang. Haar goed vastgepakt en geknuffeld, waardoor ik in no time op volle sterkte stond. Ze laat je dus echt op het gemak in de stemming komen.

Al snel plaatsgenomen op het bed, rubbertje afgerold en ze kon eraan beginnen. Pijpen blijkt niet haar sterkste kant, toch niet tijdens mijn bezoek. Ze doet echt haar best, maar het gevoel komt niet over. Ook even precies wat tand gevoeld. Maar plots, volledig uit het niets gaf ze een korte deepthroat en verdween hij helemaal in haar mond. Ze laat het ook toe dat je ondertussen haar billen vastgrijpt en haar kutje met de vingers verkent. Dan snel duidelijk gemaakt dat ik aan het echte werk wou beginnen.

Ze heeft heerlijke naturel borsten en meer dan een handje vol. Cowgirl voelde goed aan met zowel die mooie borsten in het aangezicht als die enorme kont die je afrijdt. Na een paar minuten sprong ze plots recht op dat bed. Ze draaide zich om en begon me reverse cowgirl af te rijden. Ze weet dus héél goed wat haar unique selling point is. Dat voelde goed aan, maar niet echt intens. De drang om doggy te doen was al snel te groot. Ik zei haar dat ik rustig ging beginnen, maar ze zei uit zichzelf dat ik het mocht doen zoals ik wou. Dus lekker rustig stoten of hard rammen, het mocht allemaal. Met zo'n kont dus traag begonnen en afgewisseld tussen hard en zacht. Soms moest ik echt stoppen of het condoom was al gevuld. Ze zoekt ook je ballen op tijdens het wippen en die masseert ze heel geniepig. Toen ik de zoveelste keer vertraagde en quasi stopte begon ze uit zichzelf zigzag te bewegen. Dat was zo geil en lekker dat ik het voelde opkomen. Er zat maar één ding op en dat was nog ten volle genieten door hevig te beuken tot het kruid verschoten was.

Voor een raambezoek meer dan geslaagd. Alleen was het pijpen niet wauw. Intiem was goed en ze nam echt initiatief, maar het intense gevoel zoals bij toppers was nog net afwezig. Zeker een aanrader als je eens in Brussel bent.
 
Laatst bewerkt:
Door de lovende reacties op de fora ben ik ook maar eens op zoek geweest naar deze Albanese raamdame. Door de hittegolf had ik gedacht dat het verstikkend heet zou zijn, maar dat was niet het geval. Om 12h is de raamkant nog in de schaduw en het was gezellig wandelen.

Zoals altijd stond ze met die volle bolle kont de klanten te lokken. Door de reviews heb ik toegehapt. De kamer had een aangename temperatuur, dus wandelaars moeten zich zeker niet laten afschrikken door de hitte. Betaald, opgefrist en toen ze opnieuw de kamer binnenstapte deed ze snel haar body uit. Ze friste zich eerst op aan de lavabo en met die kont naar mij gericht hield ik me niet in bedwang. Haar goed vastgepakt en geknuffeld, waardoor ik in no time op volle sterkte stond. Ze laat je dus echt op het gemak in de stemming komen.

Al snel plaatsgenomen op het bed, rubbertje afgerold en ze kon eraan beginnen. Pijpen blijkt niet haar sterkste kant, toch niet tijdens mijn bezoek. Ze doet echt haar best, maar het gevoel komt niet over. Ook even precies wat tand gevoeld. Maar plots, volledig uit het niets gaf ze een korte deepthroat en verdween hij helemaal in haar mond. Ze laat het ook toe dat je ondertussen haar billen vastgrijpt en haar kutje met de vingers verkent. Dan snel duidelijk gemaakt dat ik aan het echte werk wou beginnen.

Ze heeft heerlijke naturel borsten en meer dan een handje vol. Cowgirl voelde goed aan met zowel die mooie borsten in het aangezicht als die enorme kont die je afrijdt. Na een paar minuten sprong ze plots recht op dat bed. Ze draaide zich om en begon me reverse cowgirl af te rijden. Ze weet dus héél goed wat haar unique selling point is. Dat voelde goed aan, maar niet echt intens. De drang om doggy te doen was al snel te groot. Ik zei haar dat ik rustig ging beginnen, maar ze zei uit zichzelf dat ik het mocht doen zoals ik wou. Dus lekker rustig stoten of hard rammen, het mocht allemaal. Met zo'n kont dus traag begonnen en afgewisseld tussen hard en zacht. Soms moest ik echt stoppen of het condoom was al gevuld. Ze zoekt ook je ballen op tijdens het wippen en die masseert ze heel geniepig. Toen ik de zoveelste keer vertraagde en quasi stopte begon ze uit zichzelf zigzag te bewegen. Dat was zo geil en lekker dat ik het voelde opkomen. Er zat maar één ding op en dat was nog ten volle genieten door hevig te beuken tot het kruid verschoten was.

Voor een raambezoek meer dan geslaagd. Alleen was het pijpen niet wauw. Intiem was goed en ze nam echt initiatief, maar het intense gevoel zoals bij toppers was nog net afwezig. Zeker een aanrader als je eens in Brussel bent.
Enig idee wanneer ze normaal begint?
 
Ze staat nog steeds te pronken in dezelfde bar. Nu niet langer met blonde lokken, maar terug in bruin (donker) gekleurd haar. Ze zag er weer fantastisch uit. Vooral haar kont stak ze niet weg achter de vitrine…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan