Recensie Pamela, Emmanuela’s Angels 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario35

Vaste klant
238
08/05/22
55
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben bij deze club geweest meestal content buiten maar deze keer iets meegemaakt dat ik in deze club nooit heb meegemaakt gekozen voor pamela zo slechte ervaring dat ik heb ik mocht niet kussen ik mocht niet aanraken bijna borsten kussen mocht ook niet te gevoelig en dan beffen met hand ervoor nooiet gezien zo iets en dan maar snel geneukt tegen mijn zin voor klaar te komen en weggaan dus mensen oppassen met deze meisje
 
Ben bij deze club geweest meestal content buiten maar deze keer iets meegemaakt dat ik in deze club nooit heb meegemaakt gekozen voor pamela zo slechte ervaring dat ik heb ik mocht niet kussen ik mocht niet aanraken bijna borsten kussen mocht ook niet te gevoelig en dan beffen met hand ervoor nooiet gezien zo iets en dan maar snel geneukt tegen mijn zin voor klaar te komen en weggaan dus mensen oppassen met deze meisje
Waarom zeg je het niet tegen de "portier" daar? Als het niet goed is moet je dat doen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan