WHEM Pamela, Kinky, Leidschendam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.374
08/09/21
1.050
1

Geachte medewandelaars, kwam bovenstaande tegen op Kinky, appje gestuurd, maar zag een foto van een kind als profielfoto op WA. Ik was ook gelijk geblokkeerd op WA. Iemand ervaring ? Of ligt het wellicht aan mijn manier van communiceren?
 
Iets in de orde van grootte van : hi, klopt het dat je een advertentie op Kinky hebt of ben ik abuis?
De foto die op WA als profielfoto stond was van een jongeman van rond de 13, terwijl de dame volgens de advertentie 23 zou moeten zijn. Dan zou je toch zeggen..iets klopt er niet. Heb er ook een neutrale melding op WHG van gemaakt
 
Ze (hij ?) is er weer... Nu via Whatsapp niet te bereiken, wellicht dat ik op mijn gewone alsmede mijn wandelfoon geblokt ben... Wellicht dat 1 van de medewandelaars wil proberen 😉


Heb eerlijk gezegd nog geen reverse image search gedaan, maar verwacht ook daar niet heel veel van....
 
Dame is nu in voorburg, kort contact gehad op whatsapp, profielfoto was van een dame die er leuk uit zag, ze zei dat ze zo beetje alles doet behalve anaal. Ze werkt tot 5 uur vandaag, en daarna pas over 2 weken weer.
 
En de grote grap is nu : de advertentie foto's zijn toch echt van een hele andere dame als die uit het eerste bericht. Misschien maar weer eens een balletje opgooien 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan