Recensie Pamela/Mery, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack52

Newbie
17
16/04/22
12
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1030275-pamela
Totale kosten (in euro)
€ 120,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben ontvangen in haar nette studio in het centrum van Den Haag. Pamela (of Mery) is een lieve, knappe en welgevormde Latina uit Cuba. Ziet er geweldig uit voor haar leeftijd. Wat een prachtige borsten! De afspraak snel gemaakt in het NL op WhatsApp. Afgesproken was pijpen zonder condoom, beffen en tongzoenen. Noemde ze niet als extra's!
Ze heeft veel meer te bieden, dan in de advertentie en spreekt redelijk NL.
Heb een zeer bevredigende ervaring gehad. Kom zeker terug! Wat een lekker stuk.
Advies aan haar: Pas je advertentie aan met NL en veel meer aangeboden diensten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Pamela recent ook bezocht. Communicatie ging redelijk soepel, prima prijs ook. Ze ontvangt midden in het midden van het centrum, niet heel erg makkelijk aan te rijden dus. Appartement is desalniettemin netjes en goed anoniem.

In de videocall vooraf liet ze enkel haar indrukwekkende boezem zien, op zichzelf overtuigend genoeg. Bij het open doen van de deur toch wel even schrikken, haar leeftijd klopt of is vermoedelijk nog iets hoger (50+). Haar lichaam is uitstekend, maar haar gezicht eerlijk gezegd wel even slikken. Hier heeft de tand des tijds behoorlijk huis gehouden...

De ontvangst was verder hartelijk en ze neemt alle tijd. Veel olie en ze weet haar gigantische tieten goed in te zetten. Ze neemt uitgebreid de tijd voor PZC en lijkt daar meer fan van te zijn dan het daadwerkelijke neukgedeelte. PZC is dan ook prima, vooral in combinatie met de eerder genoemde beoliede boezem. Verwacht daarna geen intensieve standjes ("I'm a little old baby"), en strak is het allemaal allang niet meer.

Toch best een vermakelijk uurtje gehad, al zal ik er niet meer komen. Daarvoor is het allemaal toch wat teveel vergane glorie.
 
Inderdaad fantastische dame en heb een fijne date gehad maar heb nooit het gevoel gehad dat het contact via de app met haar was. Stuurde me foto s en vroeg naar prive zaken van mij en vertelde mij dat haar nichtje langskwam die niet in het vak zat en een andere keer was het weer op een andere manier. Fantastisch vrouw om mee te sexen en als je meer betaald kan het ook zonder condoom maar voor mij was het eenmalig.
 
Goede recensies op kinky en heb lang geleden ook sex gehad ook zonder condoom doet ze kost wel 100 euro meer voor de liefhebbers. Pijpen zc was goed en heerlijke grote tieten ben toen 2 uur geweest. Werd alleen achteraf voortdurend lastig gevallen en weet eigenlijk nooit of zij dat is of de pooiers die haar financiën doen
 
Ik heb haar van de week bezocht
Via de app afspraak gemaakt
We hadden tongzoenen en beffen afgesproken
Eenmaal binnen bij haar kwam daar niks van terecht
Jammer
Date van een half uur stond na 15 minuten weer buiten
Geen herhalingsgevaar
Hoezo kwam daar niets meer van terecht? Anderen hier lijken wel een goede tijd bij haar gehad te hebben. Door jouw bericht begin ik nu te twijfelen of ik haar wel moet gaan bezoeken.
 
Ik heb haar van de week bezocht
Via de app afspraak gemaakt
We hadden tongzoenen en beffen afgesproken
Eenmaal binnen bij haar kwam daar niks van terecht
Jammer
Date van een half uur stond na 15 minuten weer buiten
Geen herhalingsgevaar

Kan je misschien nog een recensieformulier invullen dan kan iedereen zien hoe en wat.

Heb op de èèn of andere manier wel interesse in deze vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan