Recensie Pandora, Wilhelminalaan 25, Valkenburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.009
02/07/21
2.103
15
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.chinese-massage.net/ads/chinese-massage-pandora
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
"Nieuwe" salon gevonden, weliswaar al van november 2019, maar nog nooit iets van gezien.
Gebeld en kon nog terecht.
Leuke verschijning, maar alleen stevige massage, wel volledig. Werd ook meteen gevraagd bij binnenkomst wat je wilde met menukaart.
Engels van haar is zeer minimaal, en Nederlands heb ik maar niet geprobeerd. Naam heb ik ook niet geprobeerd; ik denk de eigenaresse zelf.
Locatie in centrum dus parkeren in garage of ver weg.
Kans op herhaling wel aanwezig, alleen niet douchen. weet niet of dat aan Corona ligt, maar alleen afwrijven met keukenrol.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prima voor een goede stevige massage en als je even snel afgetrokken wilt worden maar veel meer dan dat moet je er niet bij voorstellen.
Voor het geld is het prima wat het is en de combinatie is zeker niet verkeerd maar het voelde wat 'mechanisch'.
 
Ik weet ook niet waar de dame is gebleven van de massage Pandora. Laatste keer dat ik daar was deed ze niet alleen BH uit maar was ze naakt alleen niet mogen vingwren en likken. Ik hoopte dat dit er wel van zou komen. Maar ben bang dat zij er niet meer is.
 
Zoals ik al eerder betwijfelde op diverse andere forums heb ik toch met de dames in kwestie (denk ik) flink whatsapp verkeer gehad en adres dat ik doorgekregen heb is idd Pandora.
Hangt ook gigantisch voor het raam: Chinese massage open 10.00-23.00.

Ik wilde in eerste instantie meer (inclusief intern doneren) maar beetje bij beetje mocht ik steeds minder. Afspraak staat nu op een uurtje nzc maar niet intern doneren.

En foto's lijken me ook iets te mooi om waar te zijn, dus twijfel inderdaad nog enorm om überhaupt langs te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder betwijfelde op diverse andere forums heb ik toch met de dames in kwestie (denk ik) flink whatsapp verkeer gehad en adres dat ik doorgekregen heb is idd Pandora.
Hangt ook gigantisch voor het raam: Chinese massage open 10.00-23.00.

Ik wilde in eerste instantie meer (inclusief intern doneren) maar beetje bij beetje mocht ik steeds minder.

En foto's lijken me ook iets te mooi om waar te zijn, dus twijfel inderdaad nog enorm om überhaupt langs te gaan...

Bekijk bijlage 55038
Lees aub ff spelregels via de link bovenaan. Geen screenshots
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan