Recensie Paola, Aarschotstraat 124 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
90
11/11/21
117
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent was ik nog eens in Brussel. Dan laat ik mij altijd gidsen door de lovende reviews op het Franstalig zusterforum om dames te bezoeken. Vorig jaar had ik reeds Emilia bezocht in Bar Eupen, waar ze jaren stond met een haast even gekende collega. Beide dames zijn Bulgaarse blondines, staan in hele sexy lingerie en zijn bijna non-stop bezet. Ondertussen wordt Bar Eupen gerenoveerd en kunnen beide dames terug worden gevonden op nr. 124.

Paola stond tijdens mijn passage alleen te pronken achter het raam in zwarte jarretelkousen en een prachtig zwart bovenstuk waarin haar borsten volledig tot hun recht kwamen. Haar wou ik al heel lang bezoeken, maar telkens was ze bezet of koos ik voor een andere dame.

Toen ze na de betaling terugkwam in de kamer stond ze in enkele seconden naakt. Echt een prachtige slanke vrouw met ongelofelijk mooie volle borsten. Ik kon absoluut geen leeftijd plakken op haar, maar ze bleek 35 te zijn. Iets wat ik absoluut niet had verwacht. Het is een dame die al 12 jaar ervaring heeft achter het raam.

Ze rolde het condoom wel af over een slappe penis, maar ze wist hem in geen tijd op volle sterkte te zuigen. Vergeet een zachte pijpbeurt, want deze dame gaat er echt voor. Ze zuigt snel en probeert een paar keer te deepthroaten. Ondertussen verdween mijn hand even tussen haar benen, maar dat liet ze direct stopzetten.

Het moet wel vooruit gaan en na een paar minuten wou ze beginnen aan het echte werk. Ik liet haar in cowgirl plaatsnemen zodat ik haar zalige tieten kon bewonderen. Ze deed het vrij aardig, maar wou al snel een ander standje. Wel keek ze in mijn ogen, wat het intiemer maakte. Vervolgens haar in doggy genomen en heerlijk mogen doorstoten. Ze haakte haar benen tijdens het beuken in de mijne wat zorgde voor een intense dimensie. Op haar initiatief veranderd in missionaris. Ik moest het tempo heel snel verlagen, waarna ik uiteindelijk klaarkwam.

Nadien kort nagepraat maar het is geen spraakwaterval. Over het algemeen verliep alles heel zakelijk. Tijdens het aankleden kon ik mijn ogen wel niet van haar lichaam afhouden, zeker niet wanneer ze die heerlijke lingerie weer aan deed.

Al bij al een aanrader, want ze behoort tot de betere van de rue. Haar collega Emilia vind ik wel nog een niveau hoger, want zij gaat er echt helemaal voor. Paola is een goede hoer, weet hoe ze mannen tot een hoogtepunt moet krijgen en laat je je ding doen. Herhalingsgevaar zit erin mocht de bezetting me niet liggen. Ze gaf wel te kennen de job niet heel lang meer te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan