Recensie Paola, lounge, Erpe-Mere 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldhotty

Newbie
19
11/08/21
1
2
Gesproken taal
Overig
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Lounge massage. Be
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze morgen na afspraak om 9h15 daar geweest. Paola Kwan beetje later toe zwaar dronken met nog blik bier in de hand. Ze was onhandelbaar, kon amper spreken. Kortom ben me afgestapt
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paola al 2 keer bezocht. Best wel een lekker ding. Pijpen was geweldig en ze bracht zelf mijn vingers naar haar natte poes (met wat veel glijmiddel). Ze heeft een stel lekkere tieten en een mooi kontje. Na een heerlijke pijpbeurt eerst reversed cowgirl met een mooi zicht op haar kontje en nadien afgewerkt in doggy. Lekker.
De tweede keer was ook ok, maar ietsje minder. Mischien omdat de verrassing eraf was. Telkens ook voor en na kunnen douchen. Ze was telkens ontzettend lief, en ik zou er wel eens een GFE willen mee hebben maar helaas omwille van covid....
 
Paola al 2 keer bezocht. Best wel een lekker ding. Pijpen was geweldig en ze bracht zelf mijn vingers naar haar natte poes (met wat veel glijmiddel). Ze heeft een stel lekkere tieten en een mooi kontje. Na een heerlijke pijpbeurt eerst reversed cowgirl met een mooi zicht op haar kontje en nadien afgewerkt in doggy. Lekker.
De tweede keer was ook ok, maar ietsje minder. Mischien omdat de verrassing eraf was. Telkens ook voor en na kunnen douchen. Ze was telkens ontzettend lief, en ik zou er wel eens een GFE willen mee hebben maar helaas omwille van covid....
Zou ook graag is gaan. Is Bella of Lexy de moeite?
 
Vorige vrijdag ook es bij Paola geweest ,
Gekozen voor 1 uur met jacuzzi .
Zalig uurtje gehad , super vriendelijke dame , hygiëne is top , verwend u echt tot in de eventjes heb haar zelfs tot 2 x doen stoppen om niet klaar te komen in de jacuzzi , pijpen is niet slecht ( met cd) . Enkel het intieme gedeelte vond ik plots beetje overhaast van haar dit was dus de minste kant van het uurtje genieten.
Herhaling ? Ja

Wat Lexy betrefd : heb ik in het verleden ook ooit eens met afgesproken 30 min .
Dit was voor mij een tegenvaller
Terug vriendelijke dame , lichaam niet mis . Spreekt idd Nederlands .
Had zo het gevoel dat het niet vlug genoeg kon gaan bij Lexy .
Herhaling : nee
 
Vorige vrijdag ook es bij Paola geweest ,
Gekozen voor 1 uur met jacuzzi .
Zalig uurtje gehad , super vriendelijke dame , hygiëne is top , verwend u echt tot in de eventjes heb haar zelfs tot 2 x doen stoppen om niet klaar te komen in de jacuzzi , pijpen is niet slecht ( met cd) . Enkel het intieme gedeelte vond ik plots beetje overhaast van haar dit was dus de minste kant van het uurtje genieten.
Herhaling ? Ja

Wat Lexy betrefd : heb ik in het verleden ook ooit eens met afgesproken 30 min .
Dit was voor mij een tegenvaller
Terug vriendelijke dame , lichaam niet mis . Spreekt idd Nederlands .
Had zo het gevoel dat het niet vlug genoeg kon gaan bij Lexy .
Herhaling : nee
Tevreden van de formule jaccuzi? €150/u kan je meermaals klaarkomen?
 
Deze week Paola bezocht.
De Lounge zelf is een mooie en sfeervolle omgeving (binnen). Vooraf en achteraf douchen, waarvoor je trappen op en af moet, waardoor kostbare minuutjes verloren gaan.
Paola zelf is een zeer fraai ogende Latina, slanker dan de foto's op de website van de Lounge (zie boven), echt prachtig figuur. Samen met Paola onder de douche, waarbij flink wat teasen van haar kant (ik had geen haakje meer nodig voor de handdoek!). Daarna terug naar de kamer en goede intieme beurt, maar door haar sensualiteit iets te vroeg kruit verschoten. Daarna massage, iets te lang, en toen ik een tweede intieme sessie voorstelde, haakte ze min of meer af ("only 15 minutes left, let's go to the shower").
Toch zou ik nog eens naar haar teruggaan...
 
Deze morgen na afspraak om 9h15 daar geweest. Paola Kwan beetje later toe zwaar dronken met nog blik bier in de hand. Ze was onhandelbaar, kon amper spreken. Kortom ben me afgestapt

Vorige week vrijdag ook langsgeweest, zelfde liedje als bij de ts.
Gedroeg zich raar & viel soms precies in slaap.
Rap afgewerkt en vertrokken. Zal ff duren eer ze mij daar nog zien in de lounge.
 
Deze week afspraak gehad met Paola voor de Tantra massage.
Knappe, slanke dame, ik schat haar ergens in de 30 met mooie siliconenborstjes.
Communiceren verloopt ietwat moeilijk, maar dat maakt ze ruimschoots goed met haar lief karakter.
Voor de start en op het einde wordt er samen een douche genomen waarbij zij jou wast.
Starten met "intiem". Pijpen is best ok, daarna drietal standjes en afgewerkt. Het voelde nogal gehaast bandwerk aan.
Paola staat ook niet open voor orale interactie van de klant uit. Bij haar niet kussen op de mond of op andere plaatsen.
Nadien de "Tantra massage". Wat een teleurstelling. Beetje olie smeren op je rug en daarna voor de rest van de tijd je benen en enkels...
Conclusie: lieve, knappe dame, maar ik blijf verder zoeken naar hét pareltje bij LoungeMassage. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan