Recensie Paola, Relaxdreams 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1948

Vaste klant
153
07/08/21
60
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-in-gent-trio-actie.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd nog eens binnengestapt, 2 dames werden voor gesteld...eerst kwam Paola aan de beurt, super zacht, beleeft en vriendelijk wel wat aan de mollige kant en daarna Patricia...was precies tegen de goesting en niet meer dan ik ben Patricia...dus ka Paola was aan de beurt. Spreekt net genoeg Engels om elkaar te verstaan. Eerste keer dat ze in het vak stapte.... aangename vrouw, sex was minder maar de massage achteraf top, ik had voor 1,5 geboekt. Lakker beleving maar niet voor herhaling vatbaar.
 
Na lange tijd nog eens binnengestapt, 2 dames werden voor gesteld...eerst kwam Paola aan de beurt, super zacht, beleeft en vriendelijk wel wat aan de mollige kant en daarna Patricia...was precies tegen de goesting en niet meer dan ik ben Patricia...dus ka Paola was aan de beurt. Spreekt net genoeg Engels om elkaar te verstaan. Eerste keer dat ze in het vak stapte.... aangename vrouw, sex was minder maar de massage achteraf top, ik had voor 1,5 geboekt. Lakker beleving maar niet voor herhaling vatbaar.
Ze is er ondertussen niet meer...
 
Ze is terug en herkende me nog .
Eind vorig jaar ook 2 keer bij geweest .
Ze is echt en dat zie je niet meer vaak!
Heel vriendelijk en van zodra op de kamer gaan alle remmen los.volop zoenen, alsof der leven er vanaf hangt.
De sex is net zoals je weer 18 bent. Ze laat heel veel toe . Geen superstrakke body maar een lekker natuurlijk sletje.

Ik denk dat ik volgende week nog eens binnenspring.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laatste-2-dagen-paola-best-pzc.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb het toch gewaagd om eens langs te gaan vandaag ondanks dat de ervaringen hier niet heel positief waren.
Moet wel zeggen dat ik gehoopt had op iets meer.

Heel mooie en vriendelijke dame maar dat was het dan ook.

Eerst gedoucht, penis gewassen en dan op het bed. Ik begon eerst wat met haar tieten te spelen en dan wou ze meteen pijpen.
Maar dan nam ze condoom en deed die er rond, ik vroeg of ze niet zonder doet en zei: no, not safe.
Heb dan nogmaals gevraagd: zeker niet? Dan was het van: 'only one minute'
Pijpte 10 seconden zonder en dan condoom om. Nog misschien 30 seconden verdergepijpt en dan na 2 standjes ben ik klaargekomen.

Het pijpen met condoom vond ik heel jammer aangezien er in de titel van haar advertentie: LAATSTE 2 DAGEN Paola best pzc!!! staat.

Ook masseren de dames je hier voor de resterende tijd, hier vloog ik buiten na klaarkomen.

Toen ik naar het toilet ben geweest, hoorde ik een medewandelaar heel veel fun hebben met een andere dame in de kamer naast het toilet.
Voelde me jaloers, had beter voor de die gekozen 😭

Conclusie:
Mooi meisje, ze was onder de indruk van mij kledingstijl en heb er even mee kunnen babbelen maar op vlak van seks en service, was de klik er niet. Ook heel jammer van het pijpen met condoom.
Voor mij blijft het bij 1 keer, er zijn veel betere dames op dit adres.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook langs geweest bij Paola, voor mij was het de 2de keer dat ik haar bezocht.
Mijn ervaring bij haar is toch wel iets anders (beter)
Bij het binnen komen van de kamer direct voluit tongzoenen en na wat aftasten van het elkaars lichaam vroeg ze of ik wou douchen. Nu ik was juist gedoucht van thuis dus heb ik hiervoor bedankt behalve als zij dit liever wel had, maar dit hoefde niet voor haar.
Begon ze met pzc wat ze wel goed doet en met de nodige speekselslierten, daarna was het mijn beurt om haar eens te verwennen en haar mogen vingeren en beffen. bij het vingeren voelde ik direct dat ze er wel zin in had, ze zei wel dat ze niet gevingerd wou worden (met een glimlach op haar gezicht) maar liet mij toch doen. na enkele minuten was ze zo nat dat ze een condoom nam en op mij kwam zitten met duidelijk heel veel zin. zo en eerste maal klaargekomen.
Dan een goeie massage gehad en nog wat gepraat om dan toch nog aan een 2de ronde te starten.
Bij mijn 2 bezoeken aan haar ben ik ook telkens 10 tot 15 minuten langer binnen geweest dan het betaalde uurtje.

Mijn conclusie:
Ik zal een betere klik hebben met haar dan sommige andere wandelaars.
Vandaag vertrekt ze terug naar Barcelona, maar als ze terug aanwezig is de kans groot dat ik haar nog eens bezoek.
 
Spijtig dat ze weeral weg is daar, had ze graag ook nog eens gezien.
Wanneer komt ze terug ?
Ik had ook een zeer lekker pijpenbeurt van haar zonder CD
Ik kan ook begrijpen dat de dames niet iedere pik in hun mond gaan steken.
Als ze twijfels hebben of de hygiëne is niet ok , vind ik het maar normaal dat ze een condoom gebruiken.


Al iemand ervaring met die nieuwe blonde (Dora)
Zie er mij wel een lekker ding uit
 
Geen idee wanneer ze terug komt. Heb ik niet gevraagd.
Ze stelde wel voor om naar Barcelona te gaan, maar dat is mij toch iets te ver 😅.

Dora is (volgens mij) de vrouw die daar af en toe de deur opend en u ook weer buiten laat. De dames daar roepen dan toch altijd Dora als ze u mag buiten laten. Is altiid vriendelijk en ziet er ook wel nog knap uit enkel de leeftijd klopt niet, als het die vrouw is is ze zeker boven de 35 denk zelf eerder 40.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan