Recensie Paola, Waalwijk (voorheen Den Bosch, Oudenbosch, Roosendaal) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.371
30/06/21
4.148
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/8228598-paola
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ergens wist ik dat Latina's 'gevaarlijk' zijn om mee af te spreken..
de foto's kunnen veelbelovend zijn ,en wanneer de deur opengaat is het een soort scene uit 'return of the living dead'
maar goed..ik vond de dame in kwestie wel lekker op de foto's..dus what the hell..
appje gedaan ergens in de morgen ,en gelijk reactie terug..het vervolggesprek over hoe en wat was telkens met tussenpozen van een uur of langer
nou heb ik de tijd en meestal begin ik dan ook met andere dames een feeler ,om te kijken wat WEL vlot gaat..
uiteindelijk bij haar (planner ,in het Engels),tot een afspraak gekomen..en natuurlijk naar Oudenbosch gedirigeerd..
bekende adres in die nieuwbouw voor de Basiliek.. iedereen die er geweest is en enkel meeleest en priveberichten gaat lopen sturen over hoe en wat ,weet waar ik bedoel
gelukkig kon ik bijna meteen naar de voordeur ipv dat ik nog een uur net een gek moet staan wachten,..dit had ik overigens aangegeven bij de planning..geen flauwekul of ik ben weg..
degene die opendeed..
is de dame van de foto's..geen twijfel mogelijk..foto 8 op haar profiel lijkt het best..
al schat ik haar toch wel even voorzichtig begin 40 of helemaal achter in de 30..de rest van de foto's zijn allemaal bijgewerkt..haar lichaam ook wel hier en daar in het echt..borsten/buik..
nou komt het alleen,de dame spreekt enkel Spaans en Porto..nou spreek ik gelukkig Spaans, zoals van Gaal Engels,,dus dan loopt het wel los uiteindelijk.
voor iedereen die niet 'habla'?..dat word handen en voeten..
de kamer is flink donker..en elke keer dat ik daar binnenkom ,hangt er een hele zware baklucht met kruiden als of in een Argentijns steakhouse..maar goed kun je daar niet tegen?dan niet gaan ..
eerst de financien afgewikkeld met de dame ,die overigens gewoon heel vriendelijk en spontaan is..prijs afgesproken ..wat eigenlijk al gebeurd was ..,maar meestal weet de dame dat niet eens..dat in tegenstelling tot degene in de woonkamer..'no tengo dinero' toen ik in mijn zakken zat te voelen moest ze wel om lachen..
afgerekend en ik mocht nog even douchen..dame na mij en bleef 10 minuten weg ..het zal weer eens niet..
de sex was denk ik wel goed te noemen..weet het eigenlijk niet echt
de dame houd er goed het gas op..zuigt als een Nilfisk..tongt met je als een bezetene ..
heb haar op alle mogelijke manieren geneukt om het plat te zeggen..tussen haar borsten (cup D nep)met flink wat lube..toen op mijn knieen in haar mond..
3 standjes vaginaal..en uiteindelijk 2 standjes anaal..doggy en prone bone..of ze kan heel goed toneel spelen ,maar ik voelde haar tunnel 2x enorm samentrekken en de dame werd zeiknat van het zweet..dus ik denk wel dat ze klaarkwam..'tranquilo..por favor'..kon er dan nog af..wel apart dit..
echt werkelijk een uur lang volle bak..en dat vind ze helemaal niet jammer..spoort je gewoon aan..'mas,mas,mas '..
normaal zou ik in een uur 2x gekomen zijn ,maar ze wist op tijd telkens mijn orgasme te remmen zodat dat niet gebeurde..en op een gegeven moment gaat dat bij mij over en kan ik blijven neuken ,zonder te verslappen..of klaar te komen ..en dat vond ze maar al te leuk..
5 minuten voor tijd ben ik op mijn rug gaan liggen en heeft ze me met veel moeite naar een explosie gezogen en getrokken (zc)
nog even gedouched en wat gebabbeld ,ze blijkt Braziliaans met een Spaanse vader..,en ik stond dik over de tijd weer buiten..best wel gesloopt,
ik hoor wel eens verhalen over 'de dame is een zeester', 'nam geen initiatief'..nou deze niet hoor..
ben er eigenlijk nog niet over uit ofdat dit nou goede sex was of whatever..
de 1 zal de hele kama sutra afhandelen fantastisch vinden ,de ander niet..persoonlijk heb ik toch meer een klik met Oost Europa..
maar voor de liefhebbers van Latin..beetje Milf ..die nog eens van wanten weet...->100 punten deze..

 
Wat ik me over deze locatie afvraag (ben er zelf ook geweest) is: Dit moet toch heel erg opvallen bij de buren enzo....
Eerst sta je daar te bellen en te appen op dat plein en vervolgens opzoek naar de juist ingang etc
 
het is nummer 27..altijd al geweest:D
maar desondanks het een vrij nieuw complex is..zit er toch vanalles in..staan ook veel van die Picanto's van uitzendorganisaties in de buurt..
daar wonen er ook een deel van in..
dus die buren interesseert dat niks/nauwelijks
 
Anaal was gewoon goed bij haar.. Ze wilde eerst wel even zien ofdat mijn gun pastte.. Had haar eerst ook anaal gevingerd tijdens doggy.... En toen eigenlijk gewoon in 1x hoppakee..
Zou er niet meteen over beginnen.. Maar ik kreeg het gevoel dat ze inmiddels geil genoeg was dat ze dat niks meer kon schelen verder..
Wat ik al schreef.. Mevrouw is geen passief type..
 
Ik had in ieder geval een spaans/Engels sprekende vrouw aan de telefoon, maar wat een bijzondere actie om een adres in een andere stad midden in een winkelstraat door te geven en daarna niks meer laten horen
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/8228598-paola#photos
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij taal staat Spaans wat dat is het enige wat Paola zo ongeveer spreekt met uitzondering van heel basaal Engels. Dus communiceren is wat lastig als je met zijn tweeën bent en zij alleen maar Spaans praat maar goed wat aanklooien met handen en voeten kom je ook een heel eind. Of toch maar een cursus Spaans gaan volgen? Het maken van de afspraak ging via WA eigenlijk best vlotjes maar eenmaal in Waalwijk duurde het best lang voordat ik respons kreeg. Om twee uur afgesproken en om 10 over twee nog geen enkel teken van leven gekregen op de WA, ik zat al in de auto voor een alternatief toen er uiteindelijk een reactie kwam.

En gelukkig ben ik wel teruggegaan want ze is wel een heerlijk lekkere plezierige dame, foto 3 op kinky vind ik het meest overeenkomen met hoe ze in het echt is. En in het echt is ze heerlijk zacht, ruikt heerlijk, mooie borsten en geniet van zachte sex maar is, zoals al door een andere wandelaar aangegeven, wel in voor denderende sex. Ik heb een groot gedeelte van het uur haar oraal verwend en wanneer mijn tong niet diep genoeg ging dan hielp ze wel eventjes door haar poes of kont naar binnen te duwen of ongegeneerd hard te gaan schuren, pfffff man man.
Nadat ze zelf zo was klaargekomen heeft ze me klaargepijpt/getrokken en kreeg vervolgens nog een massage met anale stimulatie wat wel weer een extraatje was. Vervolgens de douche in en exact een uur later stond ik weer buiten. Ze is tot eind volgende week nog in Waalwijk te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan