Recensie Paola, Den Haag (vh Roosendaal) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chavez

Newbie
2
16/04/24
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7770239-paola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Begin april verscheen Paola in mijn regio. Haar account was nieuw dus dat trok mij over de streep. Met de kennis van nu heb ik vermoeden dat er gesjoemeld is met haar foto's. De eerste foto (met de flits voor haar gezicht) lijkt niet op haar, de tweede foto (met haar flamoes) kan ik ook niet plaatsen en de vierde foto (gehurkt op de bank) lijkt van hier https://www.kinky.nl/advertenties/8505294-arabela#photos te komen. De derde foto (gehurkt op het bed) en de foto waar ze ligt op bed met de focus op haar borsten komen overeen met de dame in kwestie.

Aangezien ik veel in Zuid-Amerika ben geweest spreek ik een goed woordje Spaans. Het maken van de afspraak en de afspraak zelf verliepen dan ook zonder communicatieproblemen. Over haar communicatie in NL/ENG kan ik niks zeggen.

Ontvangst was op een bekend adres in Roosendaal. Ze deed de deur open in lingerie, niks speciaals, maar dat had ik ook niet verzocht. Ze heeft een mooi lichaam en een leuk koppie. Vanwege het ontbreken van foto's van haar gezicht was ik blij verast.

Na de betaling van 100eu gingen bij mij de kleren uit. Ze ging op haar knieën en wilde mij pijpen. Ik heb toen gevraagd om het rustiger aan te doen. We hadden immers 30 minuten. Ik vroeg of ze eerst een klein showtje kan geven. De show bestond uit een striptease en vingeren. Het was enigszins wat gehaast maar desalniettemin opwindend genoeg dat mijn lul hard werd. De condoom ging om en we gingen los. Ze beweegt lekker, zoals alle latinas. Voordat je er erg in hebt ben je gekomen. Ze is een in mijn optiek dan ook een doorgewinterde dame die al langer in het vak zit. Ze weet wat ze moet doen om je snel te laten komen. Naderhand hadden we 10minuten over dus hebben we tijdens een massage nog gekletst over wat ze vond van Nederland, haar land Venezuela en waar ze hiervoor heeft gewerkt. Voordat ze in Nederland was werkte ze in Madrid en daarvoor in Colombia.

Al om al, een leuke dame, maar vanwege het afwerken niet voor herhaling vatbaar.

Dame werkt nu in Den Haag. Dit is mijn eerste recensie dus ik weet niet of ik die daar had moeten plaatsen😅 Ontmoeting was in ieder geval in Roosendaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan