Recensie Natali, Total Touch, Geleen (voorheen Nathalie/Paola, Het Landhuisje, Overloon) 4,39 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raadsman

Vaste klant
Forumpionier
151
18/07/21
104
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3333061-paola
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paola

Ik heb Paola de laatste jaren vaker bezocht. Enkele weken terug weer geweest bij haar in Herten, bij Sanne privé.
Ik maak de afspraken met haar via de app. Dat gaat prima en ze reageert altijd correct.
Ik vind Paola gewoon een aantrekkelijke en leuke dame. Normaal postuur en spreekt redelijk goed NL. Eigenlijk nog nooit een slechte date mee gehad. Meegaand, volop tz en prettig in de omgang met gewoon goede seks. Smaken verschillen, maar qua service en uiterlijk vind ik haar een van de betere van dit moment

Raadsman
 
Henkie heef Paula wel eens gehad bij Sanne Prive bij Roermond. Het is een lekker meisje, goed figuur, goed mee te praten en lekker entoesiast bij de seks. Wel een aanradertje .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
http://www.massagetotaltouch.com/index.php/de-dames/intiem
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week maar eens bij nieuwe dame Nathalie geweest. Leuke Poolse dame. Praat ook goed Nederlands.
Sex was super. Diverse standjes gedaan.
Als ik het goed hebt blijft ze 2weken. Dan gaat ze 3weken terug. Dan weer 2 weken hier.
Zeker voor herhalingsvatbaar. Maar dat geld voor meerdere dames daar.
Let wel op dat prijs nu van €70 naar €80 is voor half uur
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke date gehad met Nathalie. Mooie meid, mooi lichaam mooie borsten. Vooraf en achteraf douchen was oké. Ze vraagt je wat je lekker vindt en daar gaat ze helemaal in mee.
Sex was niet verkeerd alleen kreunt ze de hele tijd zodanig veel, dat t wel beetje nep lijkt.
Ze zoent ook, al doet ze dat als een opgevoerde brommer hahaha.

Na afloop nog 10 min naakt op bed liggen kletsen over Polen en ze gaf me nog wat toeristische tips.

Als je haar foto's ziet denk ik dat die van een ander zijn. Die mooie donker krullende haren zitten nu helaas in vlechtjes.

Kortom, leuke meid maar ik denk dat ik er geen 2e x heen ga
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook eens bij haar geweest toen ze bij sanne werkte. Goeie ervaring gehad. Seks in verschillende standjes waarbij ze goed meedeed en kletsnat werd. was een genot met haar kleine strakke poesje. Pijpen was wel lekker maar niet echt speciaal ofzo. Ook niet echt diep. Nam wel lekker de ballen mee. Ging voldaan naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben afgelopen week bij Nathalie geweest. Nathalie is een lieve meid die je op je gemakt stelt en ruim de tijd voor je neemt. Haar Nederlands is redelijk waardoor naast de goede sex ook nog een leuk gesprek kan plaatsvinden. Wat de sex betreft kan ik alleen maar zeggen dat de geboden diensten van een prima kwaliteit zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/3333061-natali
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Natali ook eens opgezocht.
Mooie meid om te zien en geniet er duidelijk van.
Even samen gedoucht en daarna in standje 69 op bed beland.
Was goed en neemt je ballen ook mee.
Verschillende standjes uit geprobeerd en ze is goed strak, maar dat zal wel aan mijn formaat liggen.
Daarom ook eigen condooms mee mogen nemen.
Uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken, maar dat lag meer aan mij.
Nog even nagepraat over ditjes en datjes en toen was het uur al overschreden.
Als ik een paar kritische punten moet opnoemen,
Het overdreven gedreun mag wel wat minder en tongzoenen is alsof er net een opgevoerde brommer door je mond gaat en had niets met tongzoenen te maken.
 
Is nog op vakantie.
Komt einde van de week pas terug.
AD van het landhuisje is al oud terwijl ze daar niet meer werkt.
Wellicht na deze week weer als ze terug ze maar mij heeft ze gezegd daar niet meer heen te gaan.
Even afwachten dus.
 
Ik hoop dat ze weer snel terug is in Nederland is toch wel een klasse dame vind ik het is altijd met haar gezellig op de kamer en doet haar werk goed komt altijd graag naar haar terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/3333061-natali
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben afgelopen zondaf bij haar geweest was weer erg leuk en gezellig met haar. Samen met Paola gedoucht waarna we lekker op bed gingen liggen en daar met elkaar gepraat waarna ze mij lekker heeft gepijpt en ik haar mocht beffen in standje 69 daarna van haar een lekkere massage gehad op mij rug en ik mocht haar ook masseren wat ze erg lekker vond vervolgend moest ik op de rug gaan liggen en kreeg ik nog een buik en piemel massage waar ze hem weer lekker hard maakt en daarna het rubbertje er om deed en vervolgens er op kwam zitten waar hij lekker in haar strakke poesje verdween ze begon lekker op mij te rijden en vervolgens van standje gewisseld naar missionaris standje met lekker tongzoenen erbij heerlijk was het en ze genoot na de sex nog lekker met elkaar op bed gelegen en geknuffeld en zoenen en vervolgens weer samen gedoucht waarna ik helaas afscheid moest nemen van haar. Het waren heerlijke 2 uurtjes samen alles was perfect
Paola tot snel weer 💋
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bij Paola ook niets bij hoeven betalen gelukkig. Het is een beetje 50/50 bij het landhuisje, sommige dames wel, sommige niet. Als het wel extra is dan komt het meestal neer op 50 euro voor TZ + beffen.
 
Als ik het goed begrijp is deze dame niet meer zo strak als de foto's doen geloven?
Zou mooi zijn als er eindelijk eens een toppertje in Overloon zit. Kom hier bijna wekelijks in de buurt voor m'n werk.
Hoe kan het trouwens dat zij buiten de gastvrouw om zelf afspraken mag maken?
 
Ik heb Paola al vaak bezocht in Roermond bij Sanne privé. Altijd met haar zelf via de app een afspraak gemaakt
Wat betreft de foto's. Die zijn gewoon van haar, en ja mooi genomen. Ik vind haar wel aantrekkelijk en behoorlijk strak. Mooie, stevige en natuurlijke borsten. Mijn dates met haar waren bovengemiddeld, mede vanwege haar -in mijn ogen- aantrekkelijkheid.
Ik denk dat ze je zal meevallen. Althans, dat is mijn beleving.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hele leuke meid ze lijkt alleen niet op de advertentie. Ze doucht samen mee en ze zoent met je niet zoveel maar wel zat. Heel tevreden en het was wel effe lekker!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week in Geleen Natali voor een uur bezocht. Al met al, totaal geen tegenvaller, prima dame! De locatie is gewoon zeer schoon te noemen, dat is altijd goed geregeld daar. De dame was nog even boven, kreeg een drankje en toen naar de kamer. Beetje babbelen, douchen en op bed beland. Goed, een klein minpuntje, het tongzoenen is alsof er een propeller in je mond zit... Maar tijdens het neuken merkte ik dat het toch wel wat sensueler werd. Het pijpen, ook al is het met condoom (ze doet niet zonder), is ronduit goed te noemen. Ben niet klein, maar ze zuigt hem goed naar binnen en je voelt dat ze ermee bezig is. Neuken in verschillende standjes en ben na de laatste heerlijk over haar heen gekomen. Ze zat een beetje veel onder, maar maakte het niet meteen schoon, dus kon even genieten van deze aanblik. Even napraten, douchen en weer naar huis. Voor mij een keer op herhaling? Ja, zeer zeker!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan