Algemeen Luxor (Paradise), Stuttgart

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit een bezoekje waard? Ik ga volgend jaar richting Stuttgart en ik twijfel tussen een hotelbezoek of om hier langs te gaan.
Op de website is het bericht ivm de COVID-sluiting weggehaald. Er gebeurd dus iets...

Of het een bezoekje waard is hangt af van wat je zoekt. Ik vond Paradise de Hell on Earth vanwege het aggresieve gejaag, veel te dure sessieprijzen (100430) en omhooggevallen poppemiekes. Mijn advies is dus: wegblijven. Maar goed, ik hou dan ook niet van zulke monsterclubs (cfr. Sharks, Oase, Artemis en consoorten).

Als je in Stuttgart bent kan je mijns inziens veel beter naar FKK Sakura gaan. Die club is ook behoorlijk groot, maar veel stijlvoller en relaxter dan Paradise.
 
Op de website is het bericht ivm de COVID-sluiting weggehaald. Er gebeurd dus iets...

Of het een bezoekje waard is hangt af van wat je zoekt. Ik vond Paradise de Hell on Earth vanwege het aggresieve gejaag, veel te dure sessieprijzen (100430) en omhooggevallen poppemiekes. Mijn advies is dus: wegblijven. Maar goed, ik hou dan ook niet van zulke monsterclubs (cfr. Sharks, Oase, Artemis en consoorten).

Als je in Stuttgart bent kan je mijns inziens veel beter naar FKK Sakura gaan. Die club is ook behoorlijk groot, maar veel stijlvoller en relaxter dan Paradise.
Ben er al vaker geweest, top sauna tot vrouwen, vind ze helemaal niet opdringerig, je kan altijd ja of neen zeggen.
 
Ben er al vaker geweest, top sauna tot vrouwen, vind ze helemaal niet opdringerig, je kan altijd ja of neen zeggen.
Een veel gehoorde klacht is de upselling van de dames (zoals overal tegenwoordig). Steeds probeerde men 100 euro per half uur te vangen, terwijl de huisprijs eigenlijk 50 euro per half uur is (en dan nog loop je het risisco voor belabberde service). Eigenlijk is het gewoon een krachtmeting om de prijs zo hoog mogelijk op te drijven en dat is voor mij allesbehalve relaxed.
Ik heb toen verschillende gasten gesproken en die vertelde me dat ze aan deze prijzen nooit meer zouden weerkeren.

Je kan inderdaad neen zeggen, maar sommigen verstaan geen neen. Ik moest vaak twee tot drie keer neen zeggen, de laatste keer iets minder vriendelijk.

In kleinere, minder toeristische clubs zijn dat soort toestanden al heel wat minder.
 
Op de website is het bericht ivm de COVID-sluiting weggehaald. Er gebeurd dus iets...

Of het een bezoekje waard is hangt af van wat je zoekt. Ik vond Paradise de Hell on Earth vanwege het aggresieve gejaag, veel te dure sessieprijzen (100430) en omhooggevallen poppemiekes. Mijn advies is dus: wegblijven. Maar goed, ik hou dan ook niet van zulke monsterclubs (cfr. Sharks, Oase, Artemis en consoorten).

Als je in Stuttgart bent kan je mijns inziens veel beter naar FKK Sakura gaan. Die club is ook behoorlijk groot, maar veel stijlvoller en relaxter dan Paradise.
Ben gaan zien, is dicht. Hangt papier op de deur opgehouden te bestaan. Naar sakura gereden, top locatie! Zeer netjes en verzorgd, lekker eten, proff. Sauna, knappe vrouwen maar van die barbies met opgespoten lippen en fake borsten de andere helft naturel. Prijzen 100 euro 1h all in…. De barbies denken dat de wereld aan hun voeten ligt en vragen 200(proberen).
 
Kan je dan ook een omschrijving geven aub, is interessant voor ons allemaal. ;)
Mooie omgeving zie fotos website. 40 euro ingang voor het buffet en sauna, gratis drank (non alcohol) zeer mooie verblindende vrouwen aanwezig naakt, of zeer matig gekleed. Zeker niet opdringerig. Zeer netje en goed georganiseerd, badhanddoeken, zeep, badjas, slippers alles ter beschikking. ik telde een 25 tal vrouwen roemeens de meeste en zeer mooie figuurtjes. 100 euro half uur alles erop en eraan, wel wat onderhandelen, je kan best een uur voor 150, ik ga liever 2 keer. zeer aangename omgeving om een half dagje te vertoeven met de sauna die dik ok is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan