Parkeren laten betalen door massagesalon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
27
15/08/22
19
2
Aangezien het in Den Haag in veel plaatsen betaald parkeren is biedt een Thaise massagesalon aan om de parkeerkosten 'te regelen'. Hiervoor hebben ze dan wel jouw kenteken nodig.
Nu heb ik gelukkig geen werkgever of vriendin die hier niets mee te maken heeft, maar ik vraag mij af of dit wel zo veilig is. 'Gelukkig' weten ze dan alleen mijn kenteken, geen verdere naw gegevens er bij. Ze weten dan net zo veel van mij en mijn auto als iedere willekeurige auto in de straat. Niet veel dus.
 
Nog nooit van gehoord/meegemaakt. Lijkt me ook een dure kostenpost te worden op langere termijn. Ik zie niet gebeuren dat andere salons/prive huizen dat gaan doen.
 
Misschien hebben ze een vergunning voor bezoekers. Zoiets zal er toch wel zijn want als je daar woont kun je het toch niet maken om beoek 50 euro te laten betalen?
 
Den Haag / Scheveningen doet een proef met "parkeren, kort of lang, kost 50 euro" in diverse gebieden.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/47...arkeren-in-deel-haags-centrum-en-scheveningen

Dan is 5 kwartier parkeren voor een massage wel een stevige kostenpost geworden.
Bedrijven (of bewoners) kunnen een bezoekersvergunning kopen voor een x-aantal uren per maand/jaar waarop ze kenteken aanmelden en dan is parkeren geregeld.

Op basis van kenteken kan "iedereen' merk/type/kleur/leeftijd van de auto op zoeken ,en in principe "weet" die gemeente parkeerdienst ook dat kenteken AA1234 is aangemeld door de Thai Massage salon.
De salon kan het idd niet meteen aan NAW koppelen, als ik zo kijk.

Eventueel kun je dan beter in een garage of minder dure straat gaan staan en een paar tramhaltes naar je salon nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan