Parkingsex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
469
07/07/21
668
3
Zijn er ergens in Vlaanderen of Nederland nog snelwegparkings waar er getippeld word of waar er spontaan koppels komen op zoek naar wat spanning?
Ik heb ooit wel eens een forum gevonden met enkele plaatsen die aangeraden worden. Al enkele malen op die plaatsen geweest, maar nog nooit een vrouw of koppel tegen gekomen met de bedoeling van een extra man op te pikken.
 
Vaerland is dicht inmiddels. Labbegat geen idee of daar nog iets te doen is. In het verleden heb ik er weleens een dame opgepikt om haar dan in de polder af te werken.

Incidenteel zal het nog wel gebeuren uiteraard, maar in de winter lijkt de kans me kleiner.

Kanterseveldenweg in Best waren voorheen dames vanuit auto's werkzaam. Geen idee of daar nog iets te doen is. Als je in de buurt bent, misschien eens kijken. Was toen er zeker dames waren in elk geval al niet de moeite om ver voor te rijden.

Moerdijk had je sekscampers, maar die zijn ook al weg. Wat verder weg in Duitsland heb je nog wel sekscampers. Onder andere bij Grefrath en parkeerplaats Eiffeltor bij Koln.
 
Zelfs als het vriest of sneeuwt is een cardate goed te doen .Als er maar actie is en met een warme auto starten.
Parkeergarage sex is ook een optie nog.
in Rotterdam bijv. Kralingsezoom parkeergarage , in Brussel Parking Dansaert. Zijn best rustig ook.
Wel een handdoekje meenemen , voor je piemel af te vegen, en ook voor de"steamy windows"
 
Laatst bewerkt:
Zelfs als het vriest of sneeuwt is een cardate goed te doen .Als er maar actie is en met een warme auto starten.
Parkeergarage sex is ook een optie nog.
in Rotterdam bijv. Kralingsezoom parkeergarage , in Brussel Parking Dansaert. Zijn best rustig ook.
Wel een handdoekje meenemen , voor je piemel af te vegen, en ook voor de"steamy windows"
Zijn er dan ook dames in de buurt?
Of bedoel je nu eerder een spannende private situatie?
 
Is dit in Grefarth nog steeds actueel.

Ik wil ook best zelf eens gaan kijken, kun je specifiek aangeven waar de caravans of campers te vinden zijn in Grefrath.

Dank u
Laatste keer dat ik er voorbij kwam heb ik ze niet gezien.

Vanaf de 40 komende op de Wankumer Landstrasse in een zijstraatje aan de rechterkant. Hingen/hangen rode hartjes en zo. De oplettende voorbijganger ziet het wel.
 
Weet iemand of er in Best nog getippeld wordt? Mogen ze via een privé berichtje naar me sturen.
Andere plekken in oost brabant zijn ook welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er ergens in Vlaanderen of Nederland nog snelwegparkings waar er getippeld word of waar er spontaan koppels komen op zoek naar wat spanning?
Ik heb ooit wel eens een forum gevonden met enkele plaatsen die aangeraden worden. Al enkele malen op die plaatsen geweest,
Hoi
Weet iemand of er in Best nog getippeld wordt? Mogen ze via een privé berichtje naar me sturen.
Andere plekken in oost brabant zijn ook welkom.
Nee volgens mij niet
Maar weet niet of jij anders hebt gehoord
Anders mag je het mij ook laten weten aub
Ik hoor iets van je
 
Op kinky staat soms een dame,die staat met een camper op parking omgeving Arnhem, adverteert alleen op de dagen dat ze beschikbaar is. Stond voorheen ook bij Zwolle.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan