Partneralert.be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpeelseRuiter

Wandelaar
96
21/06/22
128
Voor alle duidelijkheid, ik heb ik het (nu gelukkig) niet nodig, maar ik vraag me af, of er mede-wandelaars vooral van parenclubs en gb's er wel eens gebruik van hebben gemaakt. Werkt zo iets, eigenlijk?

Bij een lastig antwoord na een soa-test, krijg je een code, en die kan je anoniem doorsturen naar ... ja, wie eigenlijk?
Stel dat je op een gangbang wat oploopt. In het beste geval kan je dan de dvp of organisator nog wat laten weten. Maar of die dan Partneralert.be gaan gebruiken, dat vraag ik me wel af.
 
Een mooi initiatief, maar in het kader van een DVP of GB niet zo makkelijk toe te passen. Van sommige categorieën DVPs zal je misschien een telefoonnummer hebben, een emailadres lijkt me al minder voor de handliggend.

Bij een GB ken je in principe de telefoonnumers of emailaddressen van de deelnemers niet. Zelfs de organisator zal daar in het duister tasten, tenzij het gaat om een GB met voorafgaandelijke inschrijvingen. Er worden ook maar maximaal 20 berichten verzonden via dit systeem. Dat is misschien niet genoeg. En je moet dan persoonlijk de organisator benaderen. Niet via het systeem, want niet de organisator moet een verwijsbrief krijgen, wel de deelnemers aan de GB en de organisator moet dus de contact-gegevens op de site invullen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan