Pas op met Rian/ Rianne Capelle aan den IJssel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leef

Newbie
22
10/09/21
13
Helaas een zeer slechte ervaring met Rianne uit Capelle aan den IJssel. Afspraak snel gemaakt en afgesproken op een plek om haar op te halen . Een app gestuurd dat ik er was , hoorde niks dus dacht die is vast onderweg naar mij.
Na een half uur was er nog niemand. Uiteindelijk na 40 min weg gegaan en nooit meer wat van haar gehoord .
Pas aub op met deze dame !!!
 
Lijkt me inderdaad eerder een misstand, ze heeft bij jou niets uitgevoerd dus over haar kwaliteiten in 'bed' kun je niets zeggen. Over haar communicatievermogen wel, en dat is dat ze niet komt opdagen waardoor je algemene beoordeling negatief is.
 
Deze "dame" zat voorheen in Vlaardingen.
Zelfde naam, foto's en ook cardates voor pijpen.
Ze heeft mij ook een keer voor jan lul naar het centrum laten rijden.
Wachten, bellen, appen...totaal geen reactie meer en ben boos vertrokken.
Er waren wel enkele positieve recensies dus soms lukken afspraken wel.
Misschien is ze gewoon slecht in plannen.
Nu ik meer foto's van haar zie, ben ik blij dat mijn date toen mislukt is.
Wat een zwerver/junk.
 
Is dat dezelfde persoon als degene die hier besproken wordt? :
 
Ik had wel een goede ervaring met haar. Moest de date afkappen omdat haar zus of zoon snel thuis zou komen, en heb toen de helft van het betaalde bedrag terug gekregen.

Latere klanten ervaarden hetzelfde maar kegen niets terug, en voelden zich uiteraard belazerd.
 
Afgelopen voorjaar, toen nog in Vlaardingen, met haar afgesproken. Contact verliep vlot, ook toen ik op de plaats van bestemming was. Date was goed ze is alleen wel een adhd typje en daar moet je tegen kunnen.
 
Ook in Vlaardingen afgesproken. Vriendelijk, maar praat heel veel en is erg warrig. Ze dacht in eerste instantie dat het een cardate zou worden.
Het was gezellig, en we waren nog wat aan het napraten....opeens begon ze heel zenuwachtig te worden en ik moest snel weg want....bla bla bla.
 
Ik ben nieuw op dit forum, had wel een account op Hookers maar wist niet van deze site af. Het is ook wel dik 8 jaar geleden dat ik voor het laatst aan het wandelen ben geweest maar ik wil het weer helemaal op gaan pakken!

Ik zit al een tijdje naar Rianne haar advertentie te kijken en wilde deze week een date plannen maar nu ik hier de recenties zo lees twijffel ik daar enorm aan. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik op dit moment echt een cardate zoek waar ook geneukt mag worden. Ik zie met name dat er met cardates alleen gepijpt word. Het ziet er wel naar uit dat Rianne dat wel doet in haar advertentie.
 
Zij is niet nep, dat niet, maar oh wat is het moeilijk om een afspraak te plannen. Ze doet volgens mij voornamelijk alleen cardate. Pijpen zelf is best goed, geen gezeik, goed techniek, houd lang vol. Uiterlijk is wel wat minder (mijn mening) en kan overkomen als een junkie stereotype (mijn mening). Je kan goed ruiken dat ze behoorlijk veel rookt. Dus goed de auto ontluchten daarna! En goed van te voren afspreken waar je het liefst wil doen, want anders doe je het midden in een woonwijk wat haar betreft!
 
Goedenavond, vanavond een afspraak gemaakt met Rianne. Wilde het toch proberen want haar (nieuwe) foto's trok toch iets aan. Aangekomen op de afgesproken plek nooit iets van Rianne gezien noch contact met haar kunnen opnemen. Whatsapp, sms reageert ze niet op en bellen krijg ik na paar keer overgaan voicemail.

Vraag me dan toch af wat ze wil? Zoals recensies te lezen al niet al te best. Voordeel van een twijfel? Nu zeker niet meer! Gewoon links laten liggen! Geen aandacht aan geven.
 
Helaas een zeer slechte ervaring met Rianne uit Capelle aan den IJssel. Afspraak snel gemaakt en afgesproken op een plek om haar op te halen . Een app gestuurd dat ik er was , hoorde niks dus dacht die is vast onderweg naar mij.
Na een half uur was er nog niemand. Uiteindelijk na 40 min weg gegaan en nooit meer wat van haar gehoord .
Pas aub op met deze dame !!!
Ik heb meerdere keren afgesproken met haar & ongeveer 4 keer is ze gewoon alles netjes nagekomen. Heb 2 a 3 keer afgesproken toen was ze er niet steeds of kon ze ineens niet. Met deze dame is inderdaad qua planning slecht en ze heeft een gezin dus kan dan niet uit huis enzo zij ze me.
 
Als het je type is zou ik het voordeel van de twijfel geven, ik heb een goede date met haar gehad. Toen de date moest worden ingekort omdat haar zoon eerder thuiskwam kreeg ik geld terug. Je zag wel de tegenzin op haar gezicht bij het teruggeven 😀
 
Als het je type is zou ik het voordeel van de twijfel geven, ik heb een goede date met haar gehad. Toen de date moest worden ingekort omdat haar zoon eerder thuiskwam kreeg ik geld terug. Je zag wel de tegenzin op haar gezicht bij het teruggeven 😀
Ooh dan heb jij geluk gehad! Ik heb een date met haar gehad inclusief sex i.p.v pijp date alleen toen ze instapte en hadden afgerekend krabbelde ze terug over sex omdat het niet op een rustig plekje was .. geld terug was een no go want ze had het zo hard nodig.
Ze vertelde dat ze het goed zal maken, nou je gelooft het wel… ze moet het nog goed maken en als ik met haar afspreekt houdt ze de boot af
 
Ooh dan heb jij geluk gehad! Ik heb een date met haar gehad inclusief sex i.p.v pijp date alleen toen ze instapte en hadden afgerekend krabbelde ze terug over sex omdat het niet op een rustig plekje was .. geld terug was een no go want ze had het zo hard nodig.
Ze vertelde dat ze het goed zal maken, nou je gelooft het wel… ze moet het nog goed maken en als ik met haar afspreekt houdt ze de boot af
Snap niet dat je jezelf gewoon laat bestelen door een junk. Dat geld was terug gekomen, hoe dan ook. Je gaat toch ook niet naar de mediamarkt, rekent 1000 euro af voor een bepaalde tv en neemt vervolgens genoegen met eentje van 500? :oops:
 
Snap niet dat je jezelf gewoon laat bestelen door een junk. Dat geld was terug gekomen, hoe dan ook. Je gaat toch ook niet naar de mediamarkt, rekent 1000 euro af voor een bepaalde tv en neemt vervolgens genoegen met eentje van 500? :oops:
Eens … maar moest vooraf afrekenen en later zei ze ja sex gaat niet. Dus zei dat ik geld terug wil of wat anders maar was niet mogelijk.

Was direct de laatste keer
 
Zij is niet nep, dat niet, maar oh wat is het moeilijk om een afspraak te plannen. Ze doet volgens mij voornamelijk alleen cardate. Pijpen zelf is best goed, geen gezeik, goed techniek, houd lang vol. Uiterlijk is wel wat minder (mijn mening) en kan overkomen als een junkie stereotype (mijn mening). Je kan goed ruiken dat ze behoorlijk veel rookt. Dus goed de auto ontluchten daarna! En goed van te voren afspreken waar je het liefst wil doen, want anders doe je het midden in een woonwijk wat haar betreft!
Heeft iemand nog nummer van der denk dat ik een oude nummer van der heb?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan