Pas op pas op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mmm

Newbie
6
28/10/22
4
Heel veel vrouwen vragen tegenwoordig
Een tikkie om te komen of voorschot voor een taxi of zo dit is niet zo
Is puur voor je gegevens te krijgen voor chantage afpersing bedreiging dus doe het niet geef geen geld vooraf of met pay safe card nooit zo maar je gegevens geven wees gewaarschuwd na onderzoek van 1 jaar is bijna 90 procent hier op uit dit onderzoek komt ook in de kranten
 
Heel veel vrouwen vragen tegenwoordig
Een tikkie om te komen of voorschot voor een taxi of zo dit is niet zo
Is puur voor je gegevens te krijgen voor chantage afpersing bedreiging dus doe het niet geef geen geld vooraf of met pay safe card nooit zo maar je gegevens geven wees gewaarschuwd na onderzoek van 1 jaar is bijna 90 procent hier op uit dit onderzoek komt ook in de kranten
En daar gaan we weer ene die denkt dat de dames die een voorschot vragen, dat de dames slechte bedoelingen hebben 🤷🏼‍♂️ is dat niet voor een ander topic
 
Voor de volledigheid ik heb niets tegen een oproep tot voorzichtigheid bij aanbetalingen bij schimmige advertenties.

Maar dat "onderzoek van 1 jaar" en al die kranten die niet bij naam genoemd mogen worden (The Melbourne Post, La Gazzetta dello Pisa en de buurtkrant van Kampen-West zeker) vind ik toch bijzonder.
 
Van de week had ik er eentje die een aanbetaling wou van 25 euro:

Ik wil een waardebon van 25 bij https://kaartdirect.nl/betaalkaarten/crypto-voucher. Nadat je hem hebt gekocht krijg je een code in je mail, als je liever mijn mail wilt neerzetten dan kan dat ook. Je krijgt een code die kan je naar mij sturen die kan ik weer omwisselen namelijk. Dit kost je maar een paar minuten en hoeft alleen de eerste date schat. Op de date betaal je nog de rest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan