Algemeen Keulen, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
26/11/21
0
I would like to know if someone here could tell me if going to the brothel pascha in germany is worth it.
And what should I expect there.

Other brothel that I'm curious is the club paradise in spain, la jonquera.

If anyone needs tips for Barcelona or Portugal I can help.

cheers
 
@tonyyy333 La Jonquera was closed in June when I looked arround there. Still some girls hanging around on the parking lots. Cheap, but was clear that the beauties took a break. Expect that most is closed again due to the new Covid peak. Prices are like Amsterdam and service less good than Antwerpen or the Vulkan in Duisburg, but club Paradise is really big.
 
I would like to know if someone here could tell me if going to the brothel pascha in germany is worth it.
And what should I expect there.

Other brothel that I'm curious is the club paradise in spain, la jonquera.

If anyone needs tips for Barcelona or Portugal I can help.

cheers
Hi Tony,

Unfortunately I cannot help you with your question regarding the brothels in Germany or Spain, but I found your threat when doing a search on "Barcelona", which is where I am right now.

Would you mind to give me some tips about Barcelona & private massages or shemales? I already red some things about places to avoid (for example the prostitutes on La Rambla, at night). But looks like I didn't really find an 'interesting' place to go (without being scammed) yet...
 
Ik kom af en toe in Keulen, en dan was de Pascha een leuk tijdverdrijf. Helaas is die nu dus (definitief?) gesloten, en het gebouw ertegenover trekt imho op niet veel. Zijn er in andere steden eigenlijk Pascha-achtige etablissementen? Welke komen hier het meest mee overeen? Liefst in grote Duitse steden.
 
Pascha is gewoon weer geopend. 3e week december daar nog langs geweest.
De bezetting was alleen niet best, veel lege kamers.
Zoals op dit moment in de meeste laufhausen in nrw
 
Pascha is gewoon weer geopend. 3e week december daar nog langs geweest.
De bezetting was alleen niet best, veel lege kamers.
Zoals op dit moment in de meeste laufhausen in nrw
Oh, leuk. Allee, met uizondering van die middenste zin dan. Ik was er dus in september, toen leek het alsof ze het gebouw leeg aan het halen waren. Hopelijk kunnen we er ooit terug terecht.

en @Drieganger , bedankt voor de tip :)
 
Oh, leuk. Allee, met uizondering van die middenste zin dan. Ik was er dus in september, toen leek het alsof ze het gebouw leeg aan het halen waren. Hopelijk kunnen we er ooit terug terecht.

en @Drieganger , bedankt voor de tip :)
Sinds half november weer geopend. Gebouw is in de sluitingstijd gerenoveerd.
Ze zullen er wel vertrouwen in hebben, dat alles wel weer goed gaat lopen.
 
Ja joh, aan de overkant was er veel meer keuze. Maar toen ik er was moest je nog met een testbewijs van niet ouder dan 24 uur naar binnen. Hopelijk is het nu wel drukker daar in die dooie boel
Hmm, hoe heet die plek er tegenover?
Ik zit te denken om komende week eens te gaan wandelen over de grens, Antwerpen of Keulen.. Keuken eigenlijk speciaal voor Pascha haha
 
Laatst bewerkt:
Ben er dit weekend geweest, vooral voor de stripclub.
De eerste 4 verdiepingen van Pasha afgewandeld, per verdieping stonden er tussen de 4 - 7 dames.

Zag er niet heel drukbevolkt uit qua vrouwvolk, wel qua mannen.
Op zich een goed teken, wil zeggen dat het terug opleeft.
Is er nog een review site in het Duits voor Pascha? Met wat meer info over de dames daar?
 
Ik ben er woensdag avond tussen 21 en 23 geweest. Het is inderdaad niet erg druk. Op sommige etages waren er maar 2 dames aktief. De rest van de deuren waren dicht. Er stond wel een kruk voor de deur met een handdoek erop.

Vloer 1 t/m 5 staan dames. De 6de vloer is gesloten en er komt volgens mij iets anders dan dames. Op de 7de vloer staan travo's en ben daar niet gaan kijken.
Volgens mij waren de vloeren vroeger verdeelt in 2 stukken. Nu nog maar 1 deel dus er zijn ook minder kamers beschikbaar.

Erg spannend vond ik het niet. De aanwezige dames zijn niet super knap. Dit was vroeger toch echt anders. Elke dame die ik aansprak kwam uit Roemenie. Helaas geen echte puur Duitse meiden meer.

Het is moeite waard om langs te gaan als je toch in Keulen bent.
 
@Mitchel, nog steeds 5 euro entree neem ik aan? en daarvoor kreeg je in de bar onbeperkt frisdrank in het verleden.
Vanuit trappenhuis kon je altijd naar links en naar rechts een gang in. Nu nog maar 1 gang dus, hoop dat het weer aantrekt.
Voor corona zowat elke kamer bezet daar en best wat mooie dames aanwezig altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan