Recensie Pasion - Dominant latina “XXL”

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.406
23/09/21
1.956
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/almere/7839746-pasion#overview
Omdat ik door een dvp voor niets naar Almere was gereden ben ik heel gierig opzoek gegaan naar een shemale, ik kwam uit bij Pasion.

foto's waren wel ok, en toen ze aangaf dat ze t voor 50€ wilde doen wilde ik de gok wagen.

Pasion ziet er opzich wel uit zoals op de fotos. Goeie tieten (cup D niet te groot) en een gigantische reet met wat putten erin.

Ze gaf aan normaal erg dominant te zijn maar ik zei dat ik daar niet voor in ben en ik, zoals telefonisch al aangegeven had, alleen gepijpt wilde worden en haar wilde neuken. "Ok mi amor".

Nou, opnieuw een teleurstelling. Ze begon gulzig zc aan mn paal te zuigen maar dr enthousiasme bij elke haal af tot ze er maar een beetje aan zat te trekken en op te tuffen.
"Fuck me baby" snel condoom om gedaan en ff die flinke reet geneukt. Niet geweldig maar ook niet slecht.

Haar lul was intussen hard maar de 22cm waar ze mee adverteert kan je makkelijk 6cm van aftrekken. Wel goed hard dus (al zei ze een dominante top te zijn)

Het was allemaal wel ok, niet zoals ik mn geile middag gehoopt had maar het is niet anders.

Overigens was ze wel heel erg aardig en hielp ze me met schoonmaken etc.
 
Wat ik nog wil toevoegen, al snel tijdens t neuken begon ze met "CUM BABY TIME IS UP"

wat denken ze daarmee te bereiken? Sommige gaan zelfs geirriteerd doen (Pasion ook na een tijdje) als je niet na 4 stoten al klaarkomt. Mijn zin wordt er iig niet beter op van dat gezeur om klaar te komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan