Recensie Pasithea, Tournai 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

foefke

Newbie
7
07/06/23
4
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.pasithea-massage-tantrique.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel vriendelijke ontvangst. Heel lieve en zeer mooie dame, vind ik. Eerder klein, blond haar in een kort staartje, brilletje. Bibliothecaresse type. Kort gesprekje over mijn ervaringen met tantra massage en dat het een zachte massage is die zij geeft. Heel kort. Ik voelde er al beweging in komen en dan weet ik dat het goed zit. Anyways, Korte douche (alleen) genomen en samen met haar naar de ruimte er naast waar het futon bed staat. Ik zei haar dat ik een beetje zenuwachtig was maar ze lachte lief en zei dat dat nergens nodig voor was.

De massage is idd heel zacht. Effleurages heet dat dan denk ik. Geen diepe weefselmassage maar zachte strelingen. Ik dacht even dat het mss saai zou gaan worden maar dat is het eigenlijk geen moment geweest. Het was vooral genieten van de aanrakingen. Met momenten opgewonden en dan weer gewoon genieten. omgedraaid dan passeerde ze geregeld eens aan de penis zonder er al al te veel aandacht aan te geven. Toen die tegen haar buik sprong als ze naar boven gleed keek ik haar juist aan en zag haar glimlachen. 'k Had het met momenten behoorlijk moeilijk. Verschillende keren beginnen trillen. Energie die vrijkomt volgens haar.

Penismassage dan was ook heel zacht. Ze heeft hem zachtjes mooi in form gebracht om dan zachtjes, met de glimlach op haar gezicht, verder te doen. Zalig klaargekomen met mijn hand op haar onderrug. Dat was dan ook zowat de enige aanraking van mij bij haar. Niet echt nood aan gehad ook niet.

Ik vond het een top ervaring. Voor herhaling vatbaar.
 
Ik ben er ook geweest een maand geleden. Het was mijn 3de afspraak met haar. Het is ongeveer 1,15 uur rijden voor mij, maar zij is absoluut de moeite waard en hier kunnen veel masseuses van leren. Dit is pure zuivere tantra zoals ik het graag heb. Hiervoor wil ik gerust een uur of langer voor rijden. Ze is ook zeer sympathiek en empathisch. Meer doet ze niet, maar dat is ook niet nodig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan