Recensie Patricia, Alkmaar ,Achterdam 3/5 k1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zaankantje

Stamgast
Forumpionier
282
13/07/21
218
24
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond Patricia weer eens bezocht 2e keer na de lockdown en gekozen om wat langer binnen te blijven omdat ik haar wou klaar likken in 69,heeft wel een half uur geduurd ofzo maar opeens begon ze flink te duwen mn gezicht te berijden en het wel bekende smaakje was daar waar ik voor kwam.
 
6 jaar geleden heb ik haar ook in Aken bezocht daar vroeg ze 100€ Voor een uur maar dat is wel belachelijk goed koop natuurlijk,het tarief is btw 50 voor 15 min in Alkmaar gevraagd aan mijn vaste dvp ,zijn natuurlijk dames die je meer tijd voor minder geven
 
Dat is een oude bekende heeft jaren terug in Alkmaar gewerkt daarna in Duitsland,,
Ze herkende me nog vaag!?!
lekkerding hier en daar wat tattoos dikke tieten lekker figuur..
de daad is gewoon goed doet lekker mee,, pzc is volgens mij niet mogelijk..? (Weet het niet zeker?)
 
Hoop van niet maar denk het wel🤣afgelopen zondag kon ik het niet checken omdat de gordijnen dicht bleven,dacht dat ik de dame die nu op haar kamer zit op de kamer ernaast gezien te hebben maar dat weet ik niet zeker..want dan is de kans groot dat ze terug is ..verneem graag als ze weer terug is
 
Laatst bewerkt:
Ik zag haar als het goed is net de straat uit lopen Rond 5 uur voor haar avond maaltijd..man man wat zag ze er lekker uit😁zag bij 27 k2 een blikje Cola staan ..ik denk dat ze daar werkt,ik zal morgen even bij haar langs gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan