Recensie Patricia, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een behulpzame medewandelaar zei me via pm dat https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/medea-new-2.html ook Patricia was. Dan hoeft het niet te verwonderen dat ik overal Patricia begin te zien zodra de profielen wat op elkaar beginnen lijken ;-).
Ik zie liever 1 up-to-date profiel van een dvp, maar dat is een utopie op RL.
Patricia heeft inderdaad minimaal 3 profielen. Ze zet zichzelf gewoon goed in de markt, spreekt meerdere doelgroepen aan. Voor heren die op safe-sex filteren komt Jane tevoorschijn, en ze probeert met Medea uit hoe ze in de markt ligt voor 200 per uur. Slimme meid. Ik hou het bij Patricia, de tweede date was ook heerlijk
 
De profielen van Jane en Medea liggen mijlenver af van het profiel van Patricia. Nu ik de echte fot's van Patricia heb ontdenkt, haak ik af want er blijft niets meer over van dat jeugdig poppetje op haar originele profiel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Roemeense stoot nog eens bezocht gisteren. Ze was 4 weken naar haar familie. Was een blij weerzien. Twijfelde eerst voor een uur met 2x sex of half uur met anaal. Heb voor laatste gekozen. Heb het mij niet beklaagd. Maar voor het zover was was de begroeting hartelijk en ze was blij om mij nog eens te zien. Eerst paar minuutjes small talk om de sfeer optimaal te maken met wat aftasten en tongzoenen daartussen. Dan ging ze naar beneden en trok mijn onderbroek naar beneden en begon ze mijn staaf te likken en te zuigen. Heerlijk was dat. Ze neemt haar tijd dat moet gezegd. Dan rubbertje errond en met beetje glijmiddel kwam ze boven op mij zitten terwijl ik zachtjes mijn stijf lid in haar kontje voelde gaan. Ze ging dan zachtjes op en neer. Had haar dit gevraagd. Wou immers niet na enkele minuten al mijn kruid verschieten. Dan ging ze doggystyle voor me zitten en keek mij uitnodigend aan om haar kontje zo te nemen. Haar geile ogen keken me diep aan. Ik nam haar middel vast en begon haar dan zo te neuken. Om te eindigen rubbertje eraf en ze drukte haar tieten samen en kon ik daar lekker over heen spuiten. Heerlijke date en ik denk dat de 4 weken vankantie haarvdeugd hebben gedaan. Ik ga zeker terug.
 
kwam ze boven op mij zitten terwijl ik zachtjes mijn stijf lid in haar kontje voelde gaan
Wat klinkt dit heerlijk. Ik denk al langer om haar te bezoeken, maar onze agenda's lagen te ver uit elkaar.
heeft ze nog een lekker spannend poepje of is het daar al te ruim geworden na al die tijd?
Ik droom echt van een smal spannend kontje :)
 
De profielen van Jane en Medea liggen mijlenver af van het profiel van Patricia. Nu ik de echte fot's van Patricia heb ontdenkt, haak ik af want er blijft niets meer over van dat jeugdig poppetje op haar originele profiel.
Ik ben nogal visueel ingesteld. Welke foto's komen dan wel / het meest overeen met hoe ze er werkelijk uitziet?
 
Gisteren mijn maandelijks bezoekje bij Patricia gehad. Ze was net terug van haar thuisland. Ze was even blij om mij te zien dan ik haar. Had haar deze keer voor een uurtje geboekt zonder extra´s. Ik wou gexoon een goede GFE deze keer. Moet zeggen dat het een genot was om bij haar te kunnen zijn. Haar bj-skills zijn heel goed en de sex was gewoon heel lekker. Ik blijf het een toppertje vinden en zo lang ze hier nog is, zal ik haar blijven bezoeken. Ze staat in mijn top 3 van de dames die ik ooit heb bezocht. De meesten zijn ook niet meer actief of toch niet in Belgie.
 
Gisteren mijn maandelijks bezoekje bij Patricia gehad. Ze was net terug van haar thuisland. Ze was even blij om mij te zien dan ik haar. Had haar deze keer voor een uurtje geboekt zonder extra´s. Ik wou gexoon een goede GFE deze keer. Moet zeggen dat het een genot was om bij haar te kunnen zijn. Haar bj-skills zijn heel goed en de sex was gewoon heel lekker. Ik blijf het een toppertje vinden en zo lang ze hier nog is, zal ik haar blijven bezoeken. Ze staat in mijn top 3 van de dames die ik ooit heb bezocht. De meesten zijn ook niet meer actief of toch niet in Belgie.
Ze gebruikt al wel jaren dezelfde foto's...
Zijn die nog representatief?
 
Ze gebruikt al wel jaren dezelfde foto's...
Zijn die nog representatief?

Ik begrijp de eerdere verwijzingen naar haar foto's en hoe ze er uitziet niet zo goed meer eerlijk gezegd.

Zie ook post #85, #91 en #92.

Aangezien smaken verschillen zie ik liever een / enkele representatieve foto's dan enkel af te gaan op de beschrijvingen, maar het is me dus totaal niet duidelijk welke foto's dan wel representatief zijn...

Spijtig want de beschrijvingen zijn top.
 
Ik begrijp de eerdere verwijzingen naar haar foto's en hoe ze er uitziet niet zo goed meer eerlijk gezegd.

Zie ook post #85, #91 en #92.

Aangezien smaken verschillen zie ik liever een / enkele representatieve foto's dan enkel af te gaan op de beschrijvingen, maar het is me dus totaal niet duidelijk welke foto's dan wel representatief zijn...

Spijtig want de beschrijvingen zijn top.
Persoonlijk vind ik Medea de meest waarheidsgetrouwe. Maar smaken en indrukken verschillen.
 
Vandaag nog even binnengewipt bij Patricia. Zoals gewoonlijk was haar service weer af. Ze is op en top professioneel. Binnen paar dagen gaat ze weer naar haar thuisland. Heb al geboekt voor wanneer ze terug is😅. Ik blijf haar een van de beste vinden in haar vak. Zeker in de gfe ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/patricia-new-here.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer langs geweest bij Patricia. Wat een super leuke en heerlijke dame. Echte GFE. Afgesproken voor een half uurtje. Bij binnen komen stond ze al helemaal naakt, elkaar voorgesteld en de verplichten van betaling gedaan. Begonnen met zoenen, tozngzoenen doet ze inderdaad met het puntje van haar tong, wat ik wel leuk vind. Daarna elkaar beginnen strelen om haar daarna lekker beffen. Hier geniet ze echt wel van. Grote schaamlippen waar je lekker aan kan zuigen. Daarna duwde ze mij op mijn rug waarna ze me HEERLIJK begon te pijpen zonder condoom. Dit doet ze echt geweldig met vol overgave. Daarna 69 waar ze ook heerlijk van genoot en ik ook natuurlijk 😏 Toen was het tijd voor het echte werk en is zij on top komen zitten om daarna af te werken in missio. Daarna nog geknuffeld en gepraat. Ze gaat nu 2 wekenop vakantie naar haar thuissland.
Zeeeeer groot herhalingsgevaar. Mij ziet ze zeker terug! Toppertje om te houden 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan