Recensie Patricia, Café Le Coin, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
222
05/02/22
156
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50 + 23 kamer
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag na mijn teleurstelling in de A-straat (bij Nelly) een beetje per toeval in Le Coin beland. Ik was richting Zuidstation en had wat tijd om eerst vlug nog een koffietje te drinken, en toen dacht ik aan Le Coin waar ik reeds lang niet meer ben geweest. De dames zijn daar niet echt mijn type, meestal te oud en (veel) te dik, maar ik hoopte dan maar op een welgekomen uitzondering.
Tijdens mij koffie zag ik in een hoekje een jonge deerne zitten met haar neus in haar GSM. Ben naast haar gaan zitten en de prijs gevraagd. Voor 50 + kamer 23 Euro wou ze naar boven. Ze stelde ook anaal voor voor 50 extra. Dat vond ik van het goede teveel. In de kamer ontdekte ik een naakte mooie jonge dame, met een heel zacht vel, natuurlijke borsten. Ze was ook heel sensueel en vriendelijk. Helaas was het zoenen niet wat ik hoopte. Bovendien, ik moest de tijd in oog houden mijn trein niet te missen, dus de sex was maar een vluggertje. Moest ik ooit nog eens in de buurt zijn loop ik nog eens binnen. Zij verdient een betere kans.
 
Ik kan nu melden dat ik Patricia nog een tweede kans heb gegeven. Beter dan vorige ervaring werd het echter niet. De vlam sloeg niet in de pan, dus de prijs te veel voor wat het is. Dan verkies ik voor die prijs twee bezoekjes in de Aerschotstraat.
 
Was nog even een koffietje gaan drinken in Le Coin, zonder intentie om te kameren, maar Patricia zat daar echt te glunderen, een beetje gebruind en diep in mijn ogen kijkend. En dus ben ik door de knieën gegaan om naar boven te gaan. 50 Euro + kamer. Ze zag er echt stralend uit, maar eenmaal betaald besefte ik dat ik me weer heb laten vangen. Het kon voor haar plots niet snel genoeg gedaan zijn. Ik mocht ook niet aan haar tietjes komen, noch vingeren, laat staan aanraken. Kusjes mocht ook niet meer eenmaal betaald. :mad: In deze situatie voel ik mij bestolen en duikt mijn libido pijlsnel naar beneden. Ze heeft dan wel heel veel moeite moeten doen om mij nog tot een orgasme te krijgen, een pijpsessie van jewelste zonder condoom kon er wel van af.
Ik denk toch niet dat ik nog kamer met haar. Een mooie roos, maar de doornen bederven de pret :cry: Zo'n risico loop je uiteraard ook in de Aerschotstraat, maar dan wel aan halve prijs (dus 40 Euro) van wat ik nu (dvp + kamer) kwijt ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan