Recensie Patricia, Emmanuels Angels Waasmunster 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
648
30/06/21
1.056
21
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dat ik vandaag bij Patricia beland ben was eigenlijk een beetje toeval. Ik was naar Waasmunster afgezakt om een andere dame te ontmoeten, maar zonder afspraak was dat buiten de waard gerekend.

Patricia werd aan mij voorgesteld en ik vond haar wel leuk uitzien; een latina van Dominicaanse origine met een klein beetje Afrikaanse uitstraling. Ze heeft een mooi lichaam met naturel B-cup.

Aangezien ik maar voor een half uurtje had gekozen kwam het niet echt tot een GFE, maar daar had ik vandaag ook geen zin in; gewoon rap mijn ding doen. Patricia spreekt Engels, al is dat beperkt, maar we konden elkaar toch goed verstaan en mijn wensen duidelijk maken (in tegenstelling tot mijn vorige Angel die enkel Spaans sprak).
Tongzoenen was in het begin met het tipje, maar naarmate de tijd vorderde kwam er al wat meer tong aan te pas. Mooie borsten waarmee je mocht spelen en op de tepels zuigen, beffen maar niet diep vingeren, en voor PZC nam ze rustig de tijd om op te bouwen. Allez, ik vond het zo lekker dat ik geen zin meer had in latex en vroeg of CIM mocht. Dus tot intiem zijn we niet geraakt, maar ik ben met volle goesting mijn lading toch kwijtgeraakt. Daarna nog een korte massage en dan zat de tijd er weer op.

Randbemerking. Vandaag werd ik bediend in de veranda; een beetje vreemd om met onbelemmerd zicht op de achtertuin te neuken, maar blijkbaar heb ik een beetje een exhibitionist in mij. En de rolluiken naar de living waren gesloten.
 
Dat ik vandaag bij Patricia beland ben was eigenlijk een beetje toeval. Ik was naar Waasmunster afgezakt om een andere dame te ontmoeten, maar zonder afspraak was dat buiten de waard gerekend.

Patricia werd aan mij voorgesteld en ik vond haar wel leuk uitzien; een latina van Dominicaanse origine met een klein beetje Afrikaanse uitstraling. Ze heeft een mooi lichaam met naturel B-cup.

Aangezien ik maar voor een half uurtje had gekozen kwam het niet echt tot een GFE, maar daar had ik vandaag ook geen zin in; gewoon rap mijn ding doen. Patricia spreekt Engels, al is dat beperkt, maar we konden elkaar toch goed verstaan en mijn wensen duidelijk maken (in tegenstelling tot mijn vorige Angel die enkel Spaans sprak).
Tongzoenen was in het begin met het tipje, maar naarmate de tijd vorderde kwam er al wat meer tong aan te pas. Mooie borsten waarmee je mocht spelen en op de tepels zuigen, beffen maar niet diep vingeren, en voor PZC nam ze rustig de tijd om op te bouwen. Allez, ik vond het zo lekker dat ik geen zin meer had in latex en vroeg of CIM mocht. Dus tot intiem zijn we niet geraakt, maar ik ben met volle goesting mijn lading toch kwijtgeraakt. Daarna nog een korte massage en dan zat de tijd er weer op.

Randbemerking. Vandaag werd ik bediend in de veranda; een beetje vreemd om met onbelemmerd zicht op de achtertuin te neuken, maar blijkbaar heb ik een beetje een exhibitionist in mij. En de rolluiken naar de living waren gesloten.
Die kamer vind ik niks, liever een beurt overslaan dan voor mij
 
Ben er ook ooit eens beland. Ik vond die kamer stinken, koud en ongezellig...
Die andere kamer rechts bij het binnenkomen trekt ook op niet veel.

Alles op de eerste verdieping is wel oke. Zeker die grote, waar Victoria vaak zit.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-trio-actie-75-euro-half-uurtje.html#gallery-6
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lang geleden dat ik nog een recensie heb geplaatst, heb de laatste tijd voornamelijk een dame in de prive bezocht, die uitdrukkelijk vroeg om geen recensie te schrijven.
Maar goed, deze voormiddag Patricia bezocht, op de foto's ziet ze er slanker en vooral blanker uit. Donkerder van huid dan ik had verwacht.
Ze was begonnen met een massage, waarbij ze niks vergat, zelfs mijn anus niet....
Daarna heeft ze me lekker gepijpt,69 en dan was het tijd om haar te beffen, ik vind het altijd heerlijk als de dame mijn hoofd stevig tussen haar benen duwt en ik kon smaken dat ze het goed vond.. Het pijpen begon dan opnieuw, dat deed ze echt goed, tot ik klaarkwam, het eerste schot was in de mond, waar ze niet echt een probleem van maakte.
Ze deed haar best om nog een tweede ronde op te starten, maar dat lukt me minder en minder.
Afgesloten met een goed gesprek, dame blijkt over een goed stel werkende hersens te hebben, was een aangenaam gesprek, in het Engels, Spaans en Italiaans, een wandelaar wordt zo nog een polyglot....
Kortom het was aangenaam maar een tweede keer zie ik niet gebeuren.
Cheers
 
Ik ben halverwege vertrokken, service was slecht. Daarbij nog gemanipuleerde foto's zoals dikwijls in Waasmunster. Je krijgt geen grote slanke latina maar nen kleinen opdonder!🤣😡
 
Ik had geen grote Latina verwacht, maar klein was ze nu ook weer niet.Maar je hebt gelijk de foto's daar weerspiegelen dikwijls de realiteit niet.
Maar voor 100 euro heb ik al slechtere services gekregen, en de meeste Latina's kunnen toch wel goed pijpen vind ik.
Kortom het was redelijk maar zoals geschreven een eenmalig bezoekje.
 
daarjuist triootje gedaan met Caty & Patricia... 2 super sympathieke meisjes, deze 2 zijn heel goed afgestemd op elkaar... ik hoor caty nog zeggen "oelala tsunami " zijn er in geslaagd me 2 keer enorm te laten klaarkomen in een half uurtje (lukt helaas niet altijd meer tegenwoordig )... 2de keer kwam van ver weg maar met caty in doggy en patricia die mijn ballen en kontgaatje stimuleerde enorm hard klaargekomen, ik voel het nog tintelen...
foto's zijn inderdaad soms beetje bijgewerkt, zeker die van Diana maar ik zie dat er van haar ook foto's bij zijn die ter plaatse zijn gemaakt ... tja, ik zag er ooit ook beter uit, en uit ervaring weet ik dat de iets oudere dames steeds een betere service geven dan dat jonge geweld uit het oostblok, met opgespoten lippen waarmee lachen bijna onmogelijk is geworden en het pijpen ook op niets meer trekt, ... ik kom hier regelmatig, al van toen ze nog in linkeroever zaten en maar zelden teleurgesteld geweest, en een geil triootje voor € 75 vind je op niet veel plaatsen... ;)...
 
Lang geleden dat ik nog een recensie heb geplaatst, heb de laatste tijd voornamelijk een dame in de prive bezocht, die uitdrukkelijk vroeg om geen recensie te schrijven.
Maar goed, deze voormiddag Patricia bezocht, op de foto's ziet ze er slanker en vooral blanker uit. Donkerder van huid dan ik had verwacht.
Ze was begonnen met een massage, waarbij ze niks vergat, zelfs mijn anus niet....
Daarna heeft ze me lekker gepijpt,69 en dan was het tijd om haar te beffen, ik vind het altijd heerlijk als de dame mijn hoofd stevig tussen haar benen duwt en ik kon smaken dat ze het goed vond.. Het pijpen begon dan opnieuw, dat deed ze echt goed, tot ik klaarkwam, het eerste schot was in de mond, waar ze niet echt een probleem van maakte.
Ze deed haar best om nog een tweede ronde op te starten, maar dat lukt me minder en minder.
Afgesloten met een goed gesprek, dame blijkt over een goed stel werkende hersens te hebben, was een aangenaam gesprek, in het Engels, Spaans en Italiaans, een wandelaar wordt zo nog een polyglot....
Kortom het was aangenaam maar een tweede keer zie ik niet gebeuren.
Cheers
Vanavond ook een bezoekje aan Patricia gebracht. Inderdaad donkerder dan op de foto's, en eerder een 'Afrikaans' gezichtje, maar best wel een mooie strakke verschijning. Na een obligate douche, en wat mondwater de kamer in. Eerst wat knuffelen voor de actie, wordt graag gebeft en gerimd, en haar voetjes en tenen likken vindt ze heerlijk, ik ook...😊. Vingeren was niet aan de orde, en tongen beperkt zich tot een tongpuntje. En dat gekreun, en 'baby baby'...tja...kennen we allemaal... . Maar ze pijpt heerlijk zonder condoom, en heeft een strak kutje. Je houdt het niet lang vol als ze je bv. doggy neemt, een heerlijk zicht en gevoel. Om te ontladen had ik haar klaarkomen in haar mondje voorgesteld, en dat leek geen probleem, condoom af, ze lekker laten pijpen en de hele lading zaad in haar mondjegespoten...😋. Ik heb ze niet in een doekje zien spuwen, dus volgens mij alles doorgeslikt. Ik gaf ze vooraf 20€ extra, dus voor totaal 70€ toch wel een fijne ervaring, maar verwacht geen GFE.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langs geweest in dit huis, er werden 2 dames voorgesteld, Ariana en Patricia. Het uiterlijk van Ariana sprak me niet echt aan en omdat Patricia lange zwarte krullen had, maar voor haar gekozen.

Eerst wat opfrissen in de badkamer en een geutje mondwater doorgespoeld en dan naar de kamer gegaan.

Eerst wat voorspel terwijl we haar jurkje uitdeden en wat kusten. Het tongzoenen is eerder met het puntje van de tong en niet echt vol overgave. Toen we ons op het bed legden begon ze me te pijpen, ze vroeg of ik zonder wou maar heb gezegd dat ze erheen condoom over mocht doen. Dit deed ze dan met haar mondje. Het pijpen deed ze wel zeer goed.
Terwijl ze me pijpte probeerde ik haar wat te vingeren maar subtiel liet ze wel voelen dat ze niet graag had dat dit te diep gebeurde.

Na het pijpen zijn we dan overgegaan op het neuken in verschillende standjes. Na de eerste ronde wat uitgeblazen en weer overgegaan naar een tweede ronde.
Toen ik haar op zijn hondjes nam nam ik haar met beide handen bijna helemaal rond haar middel, viel me toen wel op dat ze best een smal lijfje heeft. Ik kon haar toen ook lekker goed doorneuken.

Al bij al is ze misschien iets minder knap van gezicht dan de foto's doen vermoeden maar haar lichaam is wel lekker en ze was best aangenaam in de omgang. Het was niet dat het tegen haar zin was.

Het kan dus wel dat er nog een volgende keer komt.
 
Vorige week ook bij Patricia geweest. Inderdaad vlot en wel lief. Maar geen gfe gevoel. Tongen moeizaam met een tongpuntje, vingeren mocht heel voorzichtig. Wordt wel graag gebeft, en ik merkte dat ze natter werd. Ze in verschillende positie's genomen, glijmiddel was niet echt nodig. Na een heerlijke doggy, condoom er af, en zonder meerprijs in haar mondje gespoten. Ik zag daarna geen doekje, dus alle zaadjes geslikt. Lekkere date, maar door geen gfe geen herhalingsgevaar denk ik.
 
Ik vond het maar niks met Patricia.
Ze ziet er zeker 10 jaar ouder uit dan wat de foto's je doen vermoeden, er zit 10 kg meer vlees aan, het was geen GFE, al bij al een redelijk tamme vertoning.
Gezien het maar 50 euro was en ik ook geen fooien geef was het nog geen al te grote ramp.
Herhalingsgevaar : geen enkel ! Eerder een voorbeeld van waarom ik bij EA zou willen wegblijven dan waarom ik er zou willen terugkeren.
 
Ben de voorbije weken een paar keer geweest bij Patricia, iedere keer heel tevreden buitengestapt.
Een ontdekking voor mij was dan weer Claudia, ook net vertrokken, deze heeft me 2 keer een super gfe massage en zalige sex gegeven ... Beiden komen zeker terug. ik ook ...
Vanaf nu schrijf ik enkel nog over dames die net vertrokken zijn. Dit omdat er een paar pezeweverkes denken dat ik reclame maak voor het huis. Iedereen heeft zijn voorkeuren en goestingskes, daar kan volgens mij niet over gediscussieerd worden. So be it. Voor mij is het belangrijk dat er correcte recensies geschreven worden. Echter, ook ik lees soms met serieuze bedenkingen recensies over meisjes waar ik al ben geweest... maar ja, ieder zijn ervaring en verwachtingen kunnen anders zijn
 
Ik vond het maar niks met Patricia.
Ze ziet er zeker 10 jaar ouder uit dan wat de foto's je doen vermoeden, er zit 10 kg meer vlees aan, het was geen GFE, al bij al een redelijk tamme vertoning.
Gezien het maar 50 euro was en ik ook geen fooien geef was het nog geen al te grote ramp.
Herhalingsgevaar : geen enkel ! Eerder een voorbeeld van waarom ik bij EA zou willen wegblijven dan waarom ik er zou willen terugkeren.
Helemaal mee eens. De foto's van ginder zijn niet echt up to date!
 
Ben de voorbije weken een paar keer geweest bij Patricia, iedere keer heel tevreden buitengestapt.
Een ontdekking voor mij was dan weer Claudia, ook net vertrokken, deze heeft me 2 keer een super gfe massage en zalige sex gegeven ... Beiden komen zeker terug. ik ook ...
Vanaf nu schrijf ik enkel nog over dames die net vertrokken zijn. Dit omdat er een paar pezeweverkes denken dat ik reclame maak voor het huis. Iedereen heeft zijn voorkeuren en goestingskes, daar kan volgens mij niet over gediscussieerd worden. So be it. Voor mij is het belangrijk dat er correcte recensies geschreven worden. Echter, ook ik lees soms met serieuze bedenkingen recensies over meisjes waar ik al ben geweest... maar ja, ieder zijn ervaring en verwachtingen kunnen anders zijn
Ach Jos, Patricia trok echt op geen kloten.
 
heb ze al verschillende keren gehad en zoals Jos zegt steeds tevreden geweest ze komt in juli terug en mij zal ze zeker terug zien. Maar blijkbaar verschillen smaken ge kunt zoveel verwachten dat ge altijd slecht uit komt. Anders eens gaan zien ergens anders maar voor de prijs moet ge het zeker niet laten.👍
 
Daaraan ligt het bij mij.
Ik verwacht er een die er jonger dan 30 uitziet, die zo slank is als op de foto en die neukt als een lekker en levendig konijn. Ik kom vaak bedrogen uit.
(Edit) Caty kwam bij EA het dichtst bij mijn verwachtingen.

De ervaring waarover ik schreef met Patricia was er een waarbij ik dacht dat ik een griet had meegenomen uit 'het keteltje' : gezicht op "ik zoek nog steeds de job van mijn leven", attitude op "t zijn zotten die werken" en medewerking/ snelheid op 22 toeren van de 45 want dan is 't half uur rapper voorbij.
De sfeer was al top toen ze begon te zagen dat ik me sneller moest afdrogen OF een uur blijven. :unsure:
Enige verschil met het keteltje: minder kans op een inval van de boys in blue terwijl je broek naar beneden is.. en ik heb ook mijn kleingeld niet weggestopt in mijn kousen omdat ik niet voor pickpocketerij vreesde.
Ik voel me bij EA redelijk veilig.

Als ze nu ook een dienster zouden aannemen van een jaar of 20, een kilo of 60 en met een attitude van "ik lust er wel pap van", ga ik er zeker vaker.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht en vond ze op basis van looks een van de betere hier.
Klein wasje, beetje mondspoeling en op bed plaatsnemen. Een paar kleine zoenen op de mond, meer deed ze niet (ik vraag mij dan af waarvoor mondspoeling gebruikt moet worden). Tongzoenen not done!
Pijpen was met condoom wat ze eigenlijk zeer goed deed want voelde aan als pijpen zonder condoom dus op dat vlak kan ze er wat van alleen betasten aan de heup en bil want voor de rest trok ze mijn hand weg!
Intiem 2 standjes maar het leek ergens niet snel genoeg te gaan en trok ze het condoom uit en nam wat olie en begon ze mij af te trekken wat ze ook goed deed en de klus geklaard leek.
Aftrekken deed ze ook goed want sommigen kennen er niks van.
Deze dame heeft veel potentieel maar is zeer afstandelijk, ze zou zeker een topper kunnen worden maar GFE lijkt haar ding niet te zijn.
Nog wat communiceren in het Engels wat ze toch goed onder de knie heeft en na 20 minuten rij ik de parking af.
Spijt heb ik niet want sommigen kunnen zelfs als professional niet deftig pijpen en al zeker niet aftrekken maar door het TE afstandelijk gedrag zie ik mij bij haar niet terug te komen want TE is nooit goed!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na Luna heb ik nog gekamerd met Patricia.
Vond het reuze meevallen. Lekkere blowjob gehad en me makkelijk ee tweede keer laten komen. Daarna een goede massage gehad waar ze echt haar best voor deed. Voor mij voor herhaling vatbaar. Maar dan eerder een uurtje.
 
Kan enkel bovenstaand maar beamen. Heb met Patricia steeds goede ervaringen gehad. Speels, lief in omgang, pijpt lekker diep, vergeet het kontgaatje niet (voor de liefhebbers) maar ja soms is ze er niet en dan heb je al eens iets mindere ervaringen. zou in september terug zijn (misschien zei ze). Kijk er naar uit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag is voor uurtje bij Patricia geweest. Ik was tijdig aangekomen en nog even gewacht tot Patricia verscheen. Toch wel knappe en lieve dame van Dominicaanse origine. Wel in begin nogal koeltjes. Het gebruikelijke wasje en mond spoeling. Het bouwde zeer lekker op en Patricia kwam ook alsmaar losser. Tongzoenen was in begin met het puntje maar nadien zeer intens. Pijpt ook geweldig. Het neuken was ook zeer goed. Nadien een lange, goede massage. En tot slot nog een 2de ronde en kon me snel weer niet bedwingen. Patricia is een zeer lieve dame en neemt haar tijd voor alles. Ik had wel een klik met haar. Ze heeft ook wel een verrassende kinky kant.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is voor uurtje bij Patricia geweest. Ik was tijdig aangekomen en nog even gewacht tot Patricia verscheen. Toch wel knappe en lieve dame van Dominicaanse origine. Wel in begin nogal koeltjes. Het gebruikelijke wasje en mond spoeling. Het bouwde zeer lekker op en Patricia kwam ook alsmaar losser. Tongzoenen was in begin met het puntje maar nadien zeer intens. Pijpt ook geweldig. Het neuken was ook zeer goed. Nadien een lange, goede massage. En tot slot nog een 2de ronde en kon me snel weer niet bedwingen. Patricia is een zeer lieve dame en neemt haar tijd voor alles. Ik had wel een klik met haar. Ze heeft ook wel een verrassende kinky kant.
Vandaag nog is bij Patricia geweest. Was er rond 9u50 en de poort was nog toe. Ben dan wel rond 10u de parking kunnen oprijden. Was al wat volk die op hete kolen zat precies. Ik ben met Patricia meteen het kamertje rechts gegaan . Was weer aangenaam halfuurtje. Veel getong, gekus en gestreel. Echt GFE. Vingeren, pzc en dan draaitol afgewerkt. Echt lekker en Patricia is zowel knap als lief . Door tijdsgebrek kom ik maar 30 min blijven wat Patricia jammer vond.
 
Ben al verschillende keren naar boven geweest met Patricia. steeds zeer tevreden naar huis gegaan. Voor mij nog maar eens het bewijs dat een positieve date niet altijd alleen aan het meisje ligt. Voor mij moet er ten eerste een aantrekkingskracht ( fysiek) en als er dan een positieve vibe is nog maar zelden teleurgesteld geweest. niet alleen in waasmunster maar over gans belgie, mijn jachtgebied is redelijk groot... Ondertussen zie ik dat ze is vertrokken maar die komt geregeld naar EA. steeds voor 2 à 3 weken zoals alle Latina's die Belgie "bezoeken"
 
Ben al verschillende keren naar boven geweest met Patricia. steeds zeer tevreden naar huis gegaan. Voor mij nog maar eens het bewijs dat een positieve date niet altijd alleen aan het meisje ligt. Voor mij moet er ten eerste een aantrekkingskracht ( fysiek) en als er dan een positieve vibe is nog maar zelden teleurgesteld geweest. niet alleen in waasmunster maar over gans belgie, mijn jachtgebied is redelijk groot... Ondertussen zie ik dat ze is vertrokken maar die komt geregeld naar EA. steeds voor 2 à 3 weken zoals alle Latina's die Belgie "bezoeken"
Ook altijd goeie ervaringen met Patricia. De klik is er.
 
Laatste ervaring met Patricia was niet zo goed. De foto's zijn nog dezelfde als vroeger, maar ik had haar al 2x bezocht en herkende haar nu niet. Ik twijfel dus of dit wel hetzelfde meisje is. Andere baas blijkbaar ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan