Recensie Patricia, Hoofddorp-Schiphol 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phtncs

Stamgast
Forumpionier
394
06/07/21
170
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2895471-patricia
Totale kosten (in euro)
275
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Getriggerd door haar foto's en het feit dat ze erg veel weg had van een dame uit de regio Amersfoort (Wild but Chique) een afspraak via WhatsApp gemaakt.

Ze bleek te ontvangen in de buurt van Schiphol. Vooraf al mijn wensen (en ook wat betreft kleding) met haar besproken. Eenmaal op de kamer kennisgemaakt, douche genomen en de financiën afgehandeld. Kleding wensen was ze kennelijk vergeten, was volledig gehuld in een latex outfit met hoge laarzen.

Bij het ontdoen van haar kleding bleek ineens waarom ze alleen foto's op haar profiel heeft staan waar haar huid volledig wordt afgedekt met latex kleding. Ze zit namelijk onder de plaatjes, niet een klein beetje maar behoorlijk, niet zo mijn ding.

Daarnaast is ze niet 49 maar zeker 60+, al grootmoeder van 5 kleinkinderen bleek later tijdens het afrondende gesprek. Ze schijnt te mikken op het hogere 'segment', zeg maar Nederlandse zakenmannen. Heeft in het verleden nogal wat last gehad van buitenlanders die het niet zo nauw namen met gebruikelijke plichtplegingen tijdens een date (lichamelijk en verbaal geweld). Vandaar dat ze een flinke vergoeding vraagt voor een uurtje GFE. De date zelf was wel ok, niet bijzonder, ze had wat moeite met mijn maatje en liet dat ook wel merken. Daarnaast ben ik slecht 45 min binnen geweest en wel voor een uur betaald.

Achteraf had ik spijt dat ik langs ben gegaan, maar ja dat is het risico die je neemt wanneer er nog niet veel recensies zijn geschreven. Voor zeker 75 euro minder had ik wel een top date kunnen hebben.

Herhalingsgevaar is daarom ook 0%

Let wel dit is mijn ervaring met Patricia.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een recensie is een momentopname van een bezoeker Ronald 39. De dame in kwestie komt er niet heel goed maar ook niet heel slecht vanaf. Moeilijk dus om dan advies te geven, ook omdat er verder geen berichten zijn. Als de foto's en omschrijving je OK overkomen zeg ik proberen alhoewel je voor minder geld terecht kan bij betere dames in mijn beleving en lezend wat de opener van het topic schrijft.
Succes!
 
Tja, het is en blijft een kwestie van smaak en uiteraard een momentopname, al denk ik niet de de tattoos plakplaatjes waren en ze in de tussentijd een verjongingskuur heeft ondergaan ;-)

Up to you, onder het motto "bij twijfel niet inhalen"
 
Vorige week ben ik bij Patricia in Hoofddorp geweest. Patricia is begin 50 (1,5 jaar ouder dan op de advertentie; ze liet me haar paspoort zien nadat ik haar had verteld over bovenstaande review). Ze heeft diverse tatoeages; veel met een verhaal. Zelf vind ik dat heel mooi bij haar staan. De tatoeages geven misschien een stoere indruk, terwijl ze juist heel lief en oprecht geïnteresseerd is. Ze had haar rode latex catsuit en overknee witte laarsen aan; dat staat haar echt prachtig. Eerst lekker tongzoenen, vervolgens langzaam de ritssluiting opengemaakt en daarna heerlijk geil met elkaar plezier gehad en genoten 🤗 Aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan