- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
Ben voor het eerst naar Fleur gegaan omdat ik er wel nieuwsgierig naar was. Er waren genoeg dames aanwezig en mijn oog viel eigenlijk gelijk op Patricia, een mooie volslanke vrouw met een vriendelijke uitstraling. Ik heb er geen moment spijt van gehad!
Patricia is echt een lieve meid, vrolijk en met humor. we hebben eerst geknuffeld en gezoend, waarna ik haar heerlijke borsten heb gelikt en haar gevingerd heb. daarna heb ik haar gebeft en wat is ze lekker. Ook het neuken was goed , twee standjes gedaan. Ik vind het echt heerlijk om klaar gezogen te worden, dus na het neuken heeft ze me fantastisch gepijpt en liet ze me klaarkomen in haar mond (ze slikte helaas niet door ).
Kortom, een super ervaring gehad en kan haar echt iedereen aanraden!
Patricia nogmaals bedankt en ik kom je binnenkort zeker weer opzoeken.
Patricia is echt een lieve meid, vrolijk en met humor. we hebben eerst geknuffeld en gezoend, waarna ik haar heerlijke borsten heb gelikt en haar gevingerd heb. daarna heb ik haar gebeft en wat is ze lekker. Ook het neuken was goed , twee standjes gedaan. Ik vind het echt heerlijk om klaar gezogen te worden, dus na het neuken heeft ze me fantastisch gepijpt en liet ze me klaarkomen in haar mond (ze slikte helaas niet door ).
Kortom, een super ervaring gehad en kan haar echt iedereen aanraden!
Patricia nogmaals bedankt en ik kom je binnenkort zeker weer opzoeken.